تاریخ انتشار : 20 فروردین 1401

دستگاه های پرچمدار 2022 سامسونگ سری Galaxy S22 و Galaxy Tab S8 Series 10 ویژگی کلیدی برای فشار دادن مرزهای یک نسل جدید

دستگاه های پرچمدار 2022 سامسونگ سری Galaxy S22 و Galaxy Tab S8 Series 10 ویژگی کلیدی برای فشار دادن مرزهای یک نسل جدید
سری Galaxy Tab S8 شامل Galaxy Tab S8 Ultra، S8+ و S8 با سخت افزار برتر، قلم S ارتقا یافته، عملکرد نهایی و اتصال یکپارچه به اکوسیستم گلکسی است که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان، بهره وری و خلاقیت فوق العاده ای از خود نشان دهند.

دستگاه های پرچمدار 2022 سامسونگ سری Galaxy S22 و Galaxy Tab S8 Series 10 ویژگی کلیدی برای فشار دادن مرزهای یک نسل جدید

هنگ کنگ – 3 مارس 2022 – Samsung Electronics H.K. شرکت لیمیتد قبلاً اعلام کرده بود که پرچمداران سری گلکسی اس 22 و گلکسی تب اس 8 از فردا به طور رسمی در هنگ کنگ برای فروش باز خواهند شد. سری گلکسی اس 22 شامل سه گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا، اس 22 پلاس و اس 22 است که به انواع فناوری های جدید سامسونگ مجهز شده اند و به کاربران امکان می دهد از تجربه موبایلی فوق العاده و برتر لذت ببرند. سری Galaxy Tab S8 شامل Galaxy Tab S8 Ultra، S8+ و S8 با سخت افزار برتر، قلم S ارتقا یافته، عملکرد نهایی و اتصال یکپارچه به اکوسیستم گلکسی است که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان، بهره وری و خلاقیت فوق العاده ای از خود نشان دهند. موارد زیر ترکیبی از ده ویژگی برتر این دو سری برای درک آسان ویژگی‌های دستگاه‌های جدید سامسونگ است و نشان می‌دهد که چگونه سامسونگ از طریق فناوری‌های مختلف جدید، تجربه‌های پیشرفته و باکیفیت تلفن همراه را به کاربران ارائه می‌کند.

ترکیب عناصر ace دو سری برای ایجاد نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار

Galaxy S22 Ultra عناصر برتر سری Note قبلی و سری جدید S را ترکیب می کند و برای اولین بار سریع ترین و پاسخگوترین قلم S داخلی را در گوشی های هوشمند سری S قرار می دهد. علاوه بر این، مجهز به پیشرفته ترین دوربین برای ایجاد قدرتمندترین دستگاه در تاریخ سری گلکسی است.

عکس های بی باک در تاریکی با Nightography

سری گلکسی اس 22 با لنز شفاف، الگوریتم هوش مصنوعی قدرتمند و حسگر پیکسل قدرتمند، بر روی Nightography تمرکز دارد. همراه با حالت پرتره ارتقا یافته که با حالت شب نیز سازگار است، عکس‌ها و فیلم‌های پرتره عالی ممکن است در غیاب نور ثبت شوند. کاربران نباید از عکاسی در شب نترسند و می توانند لحظات شگفت انگیز زندگی را در هر زمانی ثبت کنند.

ارتقاء جامع برای ضبط بی دردسر

با دوربین سری Galaxy S22 و برتری فناوری، از جمله قاب‌بندی خودکار جدید، اصلاح زاویه OIS بهبودیافته، VDIS و نمونه‌برداری از حرکت سریع، کاربران می‌توانند به راحتی و با ثبات، حتی در یک گروه از دوستان، فیلم‌برداری کنند. سنسور با وضوح بالا دارای قابلیت Adaptive Pixel برای تشخیص نور اطراف و حالت‌های تنظیم خودکار است، سپس سایه‌ها و هایلایت‌ها را هوشمندانه تنظیم می‌کند تا به راحتی از آثار حرفه‌ای عکاسی کنید.

نمایشگر باکیفیت، عملکرد قدرتمند و باتری برای بهترین تجربه سرگرمی موبایل

با استفاده از اولین پردازنده 4 نانومتری، عملکرد سری گلکسی S22 بیشتر بهبود یافته است. با مجهز شدن به صفحه نمایش 120 هرتزی Dynamic AMOLED 2X، تقویت کننده بینایی و قدرت فوق العاده طولانی، کاربران می توانند همیشه از تجربه سرگرمی موبایلی بی نظیر لذت ببرند.

اولین Galaxy Tab S8 Ultra قدرتمند که بهترین تجربه کار و سرگرمی را ارائه می دهد

Galaxy Tab S8 Ultra بزرگترین صفحه نمایش 14.6 اینچی در تاریخ تبلت گلکسی را ارائه می دهد. با نرخ رفرش 120 هرتز، گرافیک فوق‌العاده روانی را ارائه می‌کند. همراه با قلم جدید S Pen[1] با تأخیر بسیار کم، برای کار یا بازی همه کاره است. همراه با صفحه نمایش بزرگ گلکسی تب اس 8 اولترا، کاربران می توانند صفحه نمایش را به چندین پنجره با قابلیت تغییر اندازه تقسیم کنند و انجام چند کار را آسان تر کنند.

تجربه ویدئو کنفرانس و تماس حرفه ای

سری گلکسی تب S8 مجهز به دوربین جلوی فوق عریض و قاب‌بندی خودکار هوشمند[2] است که برای فوکوس روی بلندگو بزرگ‌نمایی می‌کند و با پیوستن اعضای جدید مطابق با آن تنظیم می‌شود، در حالی که سه کاهش نویز میکروفون، تماس‌های ویدیویی را بهینه می‌کند و باعث می‌شود که این کار انجام شود. 

اکوسیستم گلکسی فراگیر برای پشتیبانی از اتصال چند دستگاهی

سری جدید گلکسی اس 22 و سری گلکسی تب اس 8 را می توان به طور یکپارچه و با استفاده از برنامه ها بدون تداخل در دستگاه های مختلف گلکسی استفاده کرد. کاربران همچنین می توانند از تب اس 8 به عنوان صفحه نمایش دوم برای رایانه های ویندوزی استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند سری Galaxy Watch4 و Galaxy Buds Pro را برای لذت بردن از لحظه لحظه زندگی از طریق دستگاه های مختلف در اکوسیستم Galaxy متصل کنند.

حفظ حیات دریایی با استفاده مجدد از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده

سری گلکسی اس 22 و سری گلکسی تب اس 8 با بازیافت تورهای ماهیگیری دور ریخته شده در اجزای پلاستیکی تلفن ها و تبلت ها، سفر کهکشانی برای سیاره را ادامه می دهند. ماژول بلندگوی سری گلکسی اس 22، کلیدهای پاور و صدا نیز مواد بازیافتی پس از مصرف را به اجزای داخلی اضافه کرده اند، به این امید که تهدید جدی آلودگی پلاستیکی برای محیط زیست از طریق استفاده مجدد از زباله های پلاستیکی کاهش یابد، که نشان دهنده نگرانی سامسونگ برای محیط زیست است. 

طراحی و رنگ های شیک برای تجهیز کاربران مختلف به دستگاه پرچمدار مناسب

دستگاه های هوشمند از قاب آلومینیومی Armor استفاده می کنند که بادوام و شیک است. سری گلکسی S22 از شیشه‌های Corning® Gorilla® Victus®+ مستحکم استفاده می‌کند و دارای گواهی IP68 هستند، بنابراین حتی اگر به طور تصادفی روی زمین بیفتند یا خیس شوند، مانع ظاهر آن‌ها نمی‌شود. سری گلکسی S22 تعدادی رنگ شیک جدید را روانه بازار کرده است، از جمله رنگ بورگوندی زیبا Galaxy S22 Ultra، سبز جنگل طبیعی شیک Galaxy S22+ و طلایی صورتی ملایم Galaxy S22. به علاوه اولین طلای صورتی مه آلود Galaxy Tab S8 - طیفی از رنگ های مختلف نیازهای کاربران مختلف را برآورده می کند، بنابراین هر فردی به راحتی می تواند سبک خود را مطابقت دهد.

با Samsung Health همیشه سلامت کاربر را ردیابی کنید

کاربران می‌توانند از Samsung Health در سری گلکسی S22 برای نظارت بر وضعیت فیزیکی خود استفاده کنند و بینش‌های مختلف ترکیب بدن را اندازه‌گیری کنند، از جمله سطح اکسیژن خون[3]، فشار خون [4][5]، قند خون، الکتروکاردیوگرام و تجزیه و تحلیل ترکیب بدن. عملکرد[6] از طریق گوشی‌های هوشمند یا Galaxy Watch. برای اولین بار، کاربران می‌توانند از Samsung Health بر روی تبلت نیز استفاده کنند و علاوه بر تماشای ویدیوهای آموزش تناسب اندام، می‌توانند داده‌ها و وضعیت سلامت گلکسی واچ را ردیابی کنند و در یک نگاه از طریق یک صفحه نمایش بزرگ‌تر، همه اطلاعات را شفاف کنند. 

سری Samsung Galaxy S22 و سری Galaxy Tab S8 از 4 مارس 2022 به طور رسمی برای فروش عموم باز خواهند شد. مشتریانی که از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ هنگ کنگ، فروشگاه های تجربه سامسونگ، فروشندگان مجاز و فروشگاه های فیزیکی و آنلاین توزیع کنندگان خرید می کنند، می توانند لذت ببرند. 

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد