تاریخ انتشار : 18 فروردین 1401

اپل گزینه تعمیر دوربین TrueDepth آیفون X را برای تعمیرات Face ID آسان تر اضافه می کند

اپل گزینه تعمیر دوربین TrueDepth آیفون X را برای تعمیرات Face ID آسان تر اضافه می کند
خبر خوب برای کسانی که هنوز مدل آیفون 2017 را حمل می کنند و همچنین با Face ID ناکارآمد زندگی می کنند.

اپل گزینه تعمیر دوربین TrueDepth آیفون X را برای تعمیرات Face ID آسان تر اضافه می کند

طبق گزارش ها، اپل به زودی گزینه جدیدی برای تعمیر Face ID برای آیفون X ارائه خواهد کرد که شامل تعویض کل دستگاه (از طریق MacRumors) نمی شود. این گزینه پس از تغییر اخیر اپل برای ارائه به زودی گزینه خدمات دوربین TrueDepth ارائه می شود که می تواند ویژگی بازگشایی چهره آیفون XS 2018 و مدل های جدیدتر را برطرف کند، اما قبلاً آیفون X 2017 را شامل نمی شد.

تعمیر فقط مؤلفه Face ID می تواند دشوار باشد زیرا این یک سیستم نسبتاً پیچیده است که شامل چهار مؤلفه است: یک flood illuminator (بخشی از مجموعه نمایشگر، در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد)، پروژکتور نقطه ای، دوربین جلوی TrueDepth و دوربین IR. اگر هر یک از این مؤلفه ها خراب شود، ممکن است ویژگی باز کردن قفل با چهره را از دست بدهید و مجبور شوید به وارد کردن رمز عبور متوسل شوید.

روش قدیمی اپل برای مقابله با Face ID شکسته، تعویض کل دستگاه با یک جایگزین بازسازی شده جدید است. و این ممکن است برای مشتریانی که گوشی‌های سالمی دارند، که دارای گارانتی AppleCare هستند، خوب باشد و از یک آیفون جدید و براق برایشان مهم نباشد. اما اکثر کاربران آیفون X امروزه احتمالاً از زمان توقف تولید این دستگاه در سال 2018، گارانتی AppleCare فعال ندارند، به این معنی که تعویض کامل آن 549 دلار هزینه دارد. هنوز هیچ اشاره ای به هزینه تعویض دوربین TrueDepth نشده است.

با این حال، جایگزینی کل واحد می‌تواند در بخش زنجیره تامین بیهوده باشد، و انتقال داده‌ها به یک دستگاه جدید همیشه دشوار است – به‌ویژه برای کسانی که هزینه اشتراک پشتیبان iCloud اپل را پرداخت نمی‌کنند. Face ID در بازار جایگزینی صفحه‌نمایش نیز بار سنگینی را به همراه داشته است و به انتقال یک جزء شکننده flood illuminator و مجموعه گوشی به صفحه جدید برای حفظ قفل چهره نیاز دارد.

همچنین در ابتدا تعویض صفحه نمایش آخرین مدل های آیفون 13 بدون از دست دادن Face ID دشوار بود. از آن زمان، اپل آن را از طریق یک تعمیر نرم افزاری برطرف کرده بود و همچنین یک برنامه خود تعمیری با زمان بندی مناسب را اعلام کرد که به کاربران نهایی و ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث امکان دسترسی به قطعات و ابزارهایی برای تعمیر صفحه نمایش، باتری ها و دوربین ها را می دهد - البته دوربین TrueDepth. جزء هنوز در آن ذکر نشده است.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد