تاریخ انتشار : 19 فروردین 1401

جدیدترین سرویس اشتراک اپل یک بسته مدیریت فناوری اطلاعات برای مشاغل کوچک است

جدیدترین سرویس اشتراک اپل یک بسته مدیریت فناوری اطلاعات برای مشاغل کوچک است
سرویس اشتراک Business Essentials که اپل در اواخر سال گذشته در یک نسخه بتا محدود معرفی و معرفی کرد، اکنون برای هر کسب و کار کوچکی در دسترس است. این ادغام عمودی اپل از مدیریت دستگاه و فضای ذخیره‌سازی ابری تحت پلتفرم Business Manager است .

جدیدترین سرویس اشتراک اپل یک بسته مدیریت فناوری اطلاعات برای مشاغل کوچک است

سرویس اشتراک Business Essentials که اپل در اواخر سال گذشته در یک نسخه بتا محدود معرفی و معرفی کرد، اکنون برای هر کسب و کار کوچکی در دسترس است. این ادغام عمودی اپل از مدیریت دستگاه و فضای ذخیره‌سازی ابری تحت پلتفرم Business Manager است که شرکت‌ها از قبل برای خرید و مدیریت سخت‌افزار اپل خود استفاده می‌کنند که برای سازمان‌هایی با کمتر از 500 کارمند طراحی شده است. اکنون که به طور رسمی راه اندازی شده است، همچنین شامل یک سطح تجاری جدید اختیاری از پوشش سخت افزاری AppleCare Plus با پشتیبانی 24 ساعته و امکان تماس با فناوری آموزش دیده توسط اپل در محل در کمتر از چهار ساعت است.

کسب‌وکارهایی که می‌توانند از این بسته یا راه‌اندازی شخص ثالث مانند آن استفاده کنند، احتمالاً از قبل به پورتال Business Manager Apple دسترسی دارند. کسب‌وکارها (و به‌طور مشابه، مدارس دارای Apple School Manager) می‌توانند Apple IDهای مدیریت‌شده را رزرو و توزیع کنند، بنابراین کارمندان نمی‌توانند به‌طور تصادفی یک حساب Apple ID شخصی ایجاد کنند. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار دستگاه‌هایی را که مستقیماً از اپل خریداری می‌شوند، تهیه مجوز نرم‌افزار در اپ استور، همگام‌سازی دایرکتوری‌ها (Microsoft Azure) و غیره دریافت کند.

بزرگترین تغییر برای کسانی که وظیفه مدیریت فناوری اطلاعات را بر عهده دارند در سمت استقرار و مدیریت است: مشتریان مشاغل کوچک می توانند از خدمات اپل برای ارسال بسته های از پیش پیکربندی شده مستقیماً به دستگاه های کارمندان با تنظیمات Wi-Fi / VPN، رمزگذاری اجباری FileVault و برنامه ها استفاده کنند. . سپس کارمندان می توانند تنظیمات خود را مشاهده کنند، به پشتیبانی دسترسی داشته باشند یا تعمیرات را از طریق برنامه Business Essentials پیگیری کنند. پیش از این، دریافت ویژگی‌های استقرار و مدیریت در دستگاه‌های اپل به سرویس دیگری و تخصص برای استفاده از آن نیاز داشت. با این حال، بزرگترین کاری که این تنظیمات نمی تواند انجام دهد، کار با دستگاه های موبایل یا دسکتاپ است که توسط اپل ساخته نشده اند.

برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال رویکردی ساده و خطی برای مدیریت مک هستند، یا ظرفیت پرسنل فناوری اطلاعات را ندارند، راه حل جدید اپل ممکن است قانع کننده باشد. قیمت اولیه 2.99 دلار در ماه، برای هر کارمند، یک دستگاه و 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud را پوشش می دهد، سپس به 6.99 دلار برای 200 گیگابایت و 12.99 دلار برای 2 ترابایت افزایش می یابد.

AppleCare Plus for Business Essentials 7 دلار اضافی در ماه برای یک ردیف دستگاه (یک تعمیر یا تعویض را پوشش می دهد) یا 13 دلار اضافی در ماه برای سه دستگاه و 200 گیگابایت سطح iCloud (دو تعمیر یا تعویض را پوشش می دهد) است. حداکثر، یک کارمند مجرد می تواند ماهانه 24.99 دلار با سه دستگاه، فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی iCloud و AppleCare Plus for Business Essentials هزینه داشته باشد (هزینه 1 دلار در ماه در AppleCare صرفه جویی می شود).

مدیران فناوری اطلاعات می توانند با رفتن به سایت Apple Business Manager موجود و کلیک بر روی منوی جدید اضافه شده «اشتراک» در نوار کناری، در سرویس جدید ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، گزینه های منوی نوار کناری جدید از جمله خدمات و پشتیبانی و مجموعه ها ظاهر می شوند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از توانایی راه‌اندازی حساب‌های تجاری بر روی رایانه یا تلفن خود، بدون نگرانی از به خطر افتادن داده‌های تجاری یا خصوصی - راه‌حل اپل اجازه می‌دهد تا داده‌های شخصی به صورت رمزنگاری شده از داده‌های کاری جدا شوند.

سرویس جدید اپل جایگزینی برای راه حل‌های شناخته شده مانند Jamf ارائه می‌کند که توسط هزاران کسب‌وکار و دانشگاه استفاده می‌شود، با پلتفرم‌های Business/ School Manager Apple کار می‌کند و دارای ویژگی‌های بسیار جامع‌تری از جمله راه‌حل‌های نرم‌افزار امنیتی است. اما برای کسب‌وکارهای کوچکی که فقط باید سخت‌افزار تازه خریداری‌شده اپل را به‌راحتی ثبت‌نام کنند، پشتیبانی اولیه نصب را ارائه دهند و فقط نیاز به توزیع نرم‌افزار از مخزن فروشگاه App اپل دارند، Business Essentials اپل مطمئناً می‌تواند موارد ضروری را پوشش دهد.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.



ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد