تاریخ انتشار : 16 فروردین 1401

آیا می توانید دیسک های بازی Xbox One را روی Xbox Series X یا S بازی کنید؟

آیا می توانید دیسک های بازی Xbox One را روی Xbox Series X یا S بازی کنید؟
Xbox Series X و Series S، هر کدام در نوع خود، کنسول‌های واقعا فریبنده‌ای هستند. با سری X، مایکروسافت قوی‌ترین کنسول بازی را که تا به حال در خانه‌های مردم عرضه شده است، دریافت کرده است که به شاهکارهای فنی جدید شگفت‌انگیز و عملکرد بسیار بهتری کمک میکند.

آیا می توانید دیسک های بازی Xbox One را روی Xbox Series X یا S بازی کنید؟

(Pocket-lint) - Xbox Series X و Series S، هر کدام در نوع خود، کنسول‌های واقعا فریبنده‌ای هستند. با سری X، مایکروسافت قوی‌ترین کنسول بازی را که تا به حال در خانه‌های مردم عرضه شده است، دریافت کرده است که به شاهکارهای فنی جدید شگفت‌انگیز و عملکرد بسیار بهتری کمک می‌کند.

بهترین بازی‌های آینده برای Xbox Series X و Series S: برترین بازی‌های نسل بعدی
در همین حال، سری S برای پلتفرم نسل بعدی جدید بسیار مقرون به صرفه است و به‌روزرسانی‌های فوق‌العاده‌ای را در کوچک‌ترین Xbox ساخته‌شده به ارمغان می‌آورد، که برای خانواده‌ها یا هر کسی که پایه تلویزیون کوچک‌تری دارد و همچنان می‌خواهد از بازی‌های جدید لذت ببرد، عالی است.

با این حال، اگر مدتی است که در کنسول ایکس‌باکس کار کرده‌اید، ممکن است مجموعه‌ای از بازی‌های فوق‌العاده را در حال حاضر روی دیسک داشته باشید و فکر کنید که آیا آنها روی یک کنسول جدید کار می‌کنند یا خیر - نگران نباشید، این فقط نیست. شما! ما پاسخ هایی را که شما نیاز دارید در زیر دریافت کرده ایم.

آیا دیسک های قدیمی من روی Xbox Series S کار می کنند؟

ما ابتدا این یکی را از سر راه خود حذف می کنیم زیرا پاسخ ساده تر است - نه! نکته کلیدی که باید در مورد Xbox Series S قبل از خرید بدانید این است که هیچ درایو فیزیکی دیسکی وجود ندارد، به این معنی که شما هیچ راهی برای اجرای بازی ها از روی دیسک های خود در کنسول فشرده جدید نخواهید داشت.

این بدان معناست که اگر کتابخانه بزرگی از بازی‌های ایکس‌باکس وان روی دیسک دارید که می‌دانید می‌خواهید مرتباً به آن بازگردید، ممکن است بهترین انتخاب برای شما به عنوان یک دستگاه نسل بعدی نباشد.

آیا دیسک های قدیمی من روی Xbox Series X کار می کنند؟

این سمت از سوال کمی پیچیده تر است. مایکروسافت از همان مراحل اولیه به وضوح اعلام کرد که Xbox Series X از سازگاری گسترده ای برای بازی های Xbox قدیمی، به ویژه بازی های Xbox One پشتیبانی می کند.

با وجود یک درایو بلوری 4K به عنوان بخشی از سخت افزار، این بدان معناست که شما شانس بسیار بالایی دارید که دیسک های Xbox One خود بدون هیچ مشکلی روی Xbox Series X خود کار کنند و در واقع از زمان بارگذاری سریعتر بهره مند شوید. و عملکرد برتر در نتیجه سخت افزار ارتقا یافته است.

در اینجا فقط چند چین و چروک وجود دارد. مایکروسافت توضیح داد که یک ناحیه از پیچیدگی کینکت را احاطه کرده است، کاوش بدبختانه آن در زمینه حس حرکت. اگر می‌خواهید بازی‌ای انجام دهید که به Kinect متکی است، شانس ندارید - Xbox Series X از دستگاه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که بازی کار نخواهد کرد.

همچنین در مورد دیسک‌های قدیمی‌تر، مربوط به دوران Xbox 360، که بسیاری از آنها پشتیبانی می‌شوند، کمی پیچیده‌تر است. می‌توانید فهرست کاملی از عناوین سازگار با نسخه قبلی را در وب‌سایت Xbox در اینجا پیدا کنید، بنابراین آن را مرور کنید یا بازی‌های خاصی را جستجو کنید تا ببینید آیا پشتیبانی می‌شوند یا خیر.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد