تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401

اجازه ندهید به‌روزرسانی‌ها کریسمس را خراب کنند: چگونه Xbox Series X/S خود را جعبه‌گشایی و ریباکس کنید تا از قبل به‌روزرسانی شود.

اجازه ندهید به‌روزرسانی‌ها کریسمس را خراب کنند: چگونه Xbox Series X/S خود را جعبه‌گشایی و ریباکس کنید تا از قبل به‌روزرسانی شود.
تمام فناوری‌های جدید هیجان را به همراه می‌آورند - به‌ویژه زمانی که به کسی کنسول جدیدی می‌دهید که در چند سال آینده ساعت‌های زیادی از روز را پر می‌کند. با کنسول‌های سری ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 5، احتمالاً برای خیلی‌ها کریسمس بازی خواهد بود.

اجازه ندهید به‌روزرسانی‌ها کریسمس را خراب کنند: چگونه Xbox Series X/S خود را جعبه‌گشایی و ریباکس کنید تا از قبل به‌روزرسانی شود.

(جیب پرز) - تمام فناوری‌های جدید هیجان را به همراه می‌آورند - به‌ویژه زمانی که به کسی کنسول جدیدی می‌دهید که در چند سال آینده ساعت‌های زیادی از روز را پر می‌کند. با کنسول‌های سری ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 5، احتمالاً برای خیلی‌ها کریسمس بازی خواهد بود، اگرچه پس از یک سال حضور در بازار هنوز به سختی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

مطمئناً، اگر از طرفداران بزرگ هستید، امیدواریم قبلاً کنسول خود را خریده باشید و با آن بازی کنید، اما برای بسیاری از والدین - که کنسول را هدیه می دهند - چیزهای بیشتری برای فکر کردن وجود دارد. این در صورتی است که شما موفق به دریافت یکی از آنها شده اید، البته.

با این حال، وقتی Xbox Series X جدید خود را از جعبه خارج می کنید و سپس متوجه می شوید که ساعت ها و ساعت ها قبل از اینکه بتوانید کاری انجام دهید باید دانلود کنید، ممکن است کمی مات کننده باشد.

دانلودهای دینگ دونگ به سرعت!

خوب، آنقدرها هم بد نیست. یک آپدیت اولیه برای Xbox Series X (در زمان نگارش مقاله) وجود دارد که تنها حدود 700 مگابایت است و در یک لحظه به دست می آید و کنسول را به روز می کند. فراتر از آن، مانع بزرگ خود بازی ها هستند.

اگر می‌خواهید جدیدترین بازی‌ها را بازی کنید یا بیشتر عناوین دیجیتالی داشته باشید، باید دانلودهای زیادی انجام دهید، به خصوص اگر می‌خواهید از عناوین Optimized for Series X/S استفاده کنید. این بازی ها باید در حافظه داخلی سری ایکس باکس باشند تا بهترین تجربه را داشته باشند.

برای مثال Forza Horizon 5 را در نظر بگیرید. این برای Xbox Series X/S بهینه شده است و حدود 103 گیگابایت دانلود دارد. مجموع دانلود برای ما حدود 4 ساعت بود - البته شما می توانید قبل از دانلود همه بازی ها را شروع کنید، اما اگر فقط چند بازی دارید که احتمالاً می خواهید در صبح کریسمس بازی کنید، ارزش آن را دارد کنسول قبل از روز بزرگ.

جعبه گشایی Xbox Series X

داشتن بسته بندی در شرایط بکر برای اینکه تجربه را خراب نکنید، بخشی از سرگرمی اینجاست. خوشبختانه، ورود به بسته بندی Xbox Series X بدون از بین بردن چیزی بسیار آسان است.

جعبه توسط چهار زبانه چسب بسته نگه داشته می شود. اینها زبانه های امنیتی نیستند، در واقع می توان آنها را از جعبه جدا کرد بدون اینکه پاره شود یا اثری از خود باقی بگذارد. با کمی دقت می‌توانید پوست آن‌ها را جدا کنید تا درب آن باز شود. پس ارزش آن را دارد که آنها را به خودشان بچسبانید، به طوری که وقتی دوباره جعبه می‌کنید، بتوانید از آنها برای محکم کردن درب جعبه استفاده کنید.

سپس برای اولین نگاه به دستگاه رویایی جدید خود، Xbox Series X، به سادگی باید درب آن را بردارید. خوب، مقداری بسته بندی فوم در بالا وجود دارد، اما هنگامی که آن را بردارید، کنسول در بسته بندی بیشتری پیدا می شود، با یک بسته بندی آستین کارت دور آن پیچیده شده است.

کارت به راحتی از بین می رود، بنابراین می توانید با بسته بندی سیاه روی خود کنسول مقابله کنید.

بسته بندی داخلی دوباره با نوار چسب محکم شده است، بنابراین آسان است که این نوار را با دقت بالا ببرید و یک انتهای آستین را باز کنید. سپس می توانید کنسول را از بسته بندی بیرون بیاورید و آن را در حالت قرار دهید.

تمام است - شما از جعبه خارج شده اید و آماده ادامه کار هستید.

آواز خواندن کابل برق!

مرحله بعدی، طبیعتا، اتصال آن است. اگر مالک فعلی Xbox هستید (که احتمالاً اگر می‌خواهید بازی‌هایی را که قبلاً دارید دانلود کنید) هستید، می‌توانید به سادگی زمانی را برای اتصال Series X خود به اتصالاتی که معمولاً برای Xbox One خود استفاده می‌کنید، پیدا کنید.

برای راه اندازی کنسول به برق، اتصال شبکه و HDMI به تلویزیون نیاز دارید. ما کابل‌ها را از Xbox موجود خود جدا کردیم و آنها را به سری X متصل کردیم. استفاده از کابل‌های موجود به این معنی است که دیگر نیازی به مسیریابی در بقیه جعبه نیست تا بتوانید آن را دست نخورده باقی بگذارید.

کابل برق از نوع استاندارد شکل هشت است، بنابراین در صورت نیاز می توانید به راحتی از کابل موجود برای این کار استفاده کنید.

استفاده از اتصال شبکه سیمی ترجیح داده می شود زیرا آنها می توانند بسیار قابل اعتمادتر از بی سیم باشند - و کابل اترنت متصل به طور یکپارچه در فرآیند راه اندازی شناسایی می شود.

خود راه‌اندازی از برنامه Xbox در گوشی شما استفاده می‌کند. باید برنامه را نصب کنید، جایی که گزینه راه اندازی یک کنسول جدید را می بینید. با ضربه زدن روی حروف نمایش داده شده در تلویزیون در برنامه، اتصال برقرار خواهید کرد.

سپس اصول اولیه راه‌اندازی از طریق تلفن شما انجام می‌شود، از جمله گزینه ورود به حساب کاربری مایکروسافت و پیوند دادن به آن، گزینه‌های امنیتی شما برای کنسول جدید و درخواست بارگیری برنامه برای مدیریت خانواده در Xbox.

اگر می توانید از کنترلر قدیمی خود استفاده کنید

ما یک حدود اولیه پیدا کردیم. 700 مگابایت دانلود لازم بود، قبل از اینکه به مرحله اتصال کنترلر برسیم. اگرچه گرافیک روی صفحه از شما می خواهد که یکی از کنترلرهای جدید را در جعبه وصل کنید، اما در صورت داشتن می توانید از یک کنترلر موجود در Xbox One استفاده کنید.

باید کنترلر را روشن کنید، دکمه اتصال نارنجی را در جلو فشار دهید و سپس دکمه اتصال را در جلوی کنسول جدید Xbox نیز فشار دهید. این دو را با هم جفت می‌کند و می‌توانید هر کار دیگری را بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه بسته‌بندی انجام دهید.

اگر یک کنترلر قدیمی ندارید، باید با دقت در جعبه جستجو کنید تا کنترلر جدید سری Xbox را آزاد کنید. درب آستین پشت جعبه را بلند کنید و کنترلر را در سمت راست پیدا خواهید کرد.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد