تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401

هدف جدید دادن به پلاستیک

هدف جدید دادن به پلاستیک
محصولات جدید ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی نقش مهمی در تلاش های پایداری سامسونگ دارند.

هدف جدید دادن به پلاستیک

پلاستیک ها تقریباً در هر محصولی که ما استفاده می کنیم و می پوشیم تبدیل شده است. آنها حتی بخشی از بسته بندی بسیاری از چیزهایی هستند که ما می خوریم. حفاری و پالایش نفت برای ساخت پلاستیک با انتشار سالانه 2.8 گیگاتن CO2 به گرمایش جهانی کمک می کند. اثرات زیست محیطی پلاستیک غیرقابل انکار است. سامسونگ با حذف پلاستیک یکبار مصرف و گنجاندن محتوای پلاستیک بازیافتی بیشتر در محصولات جدید، به سمت راه حل های پایداری کار می کند که باعث صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در منابع و به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی می شود. اما ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. شما می توانید به ما کمک کنید تا تغییر ایجاد کنیم و اقتصاد دایره ای پایدارتر ایجاد کنیم.

تعهد ما به جهانی پایدارتر

برای رسیدگی به تأثیر پلاستیک بر روی سیاره ما، اخیراً یک هدف بلندپروازانه را اعلام کردیم: تا سال 2025، تمام محصولات موبایل سامسونگ حاوی مواد بازیافتی خواهند بود و تمام پلاستیک های یکبار مصرف از بسته بندی گوشی های هوشمند حذف خواهند شد. ما در حال حاضر انتقال خود را به بسته بندی آگاهانه محیطی و استفاده از پلاستیک بازیافتی در انواع محصولات جدید آغاز کرده ایم. برای ما، پایداری فقط دنبال کردن یک روند نیست، بلکه آینده سامسونگ است.

پلاستیک بازیافتی از کجا می آید؟

سامسونگ پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) را از شرکای مختلف پردازش و تولید تهیه می کند. پلاستیک های بازیافتی به صورت گلوله ساخته می شوند و با پلاستیک بکر ترکیب می شوند تا مواد بادوام با تاثیر کمتری بر محیط زیست ایجاد کنند. تولید پلاستیک بازیافتی یک سوم انرژی کمتری نسبت به پلاستیک بکر مصرف می کند و نیاز به حفاری برای نفت را کاهش می دهد که به محیط زیست آسیب می رساند. در سال 2020، ما از حدود 31000 تن پلاستیک PCR در محصولات خود استفاده کردیم. ما برای افزایش استفاده از مواد بازیافتی در هر نسل از محصولات و بسته بندی تلاش می کنیم.

پایداری با انرژی خورشید

کنترل از راه دور SolarCell نمونه ای از این است که چگونه طراحی پایدار نه تنها از محیط بهتر پشتیبانی می کند، بلکه محصول بهتری را ایجاد می کند. کنترل از راه دور سلول خورشیدی همراه با تلویزیون‌های QLED 2021 سامسونگ، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به حداقل رساندن ضایعات می‌شود. با استفاده از نور خورشید یا نور محیط در اتاق نشیمن شما و همچنین از طریق اتصال USB شارژ می شود. شما در هزینه و آسیب زیست محیطی ایجاد شده توسط باتری های یکبار مصرف صرفه جویی خواهید کرد و به دلیل اینکه شامل 28% پلاستیک PCR است، کنترل از راه دور نیاز به مواد جدید را کاهش می دهد.

طراحی موبایل که برای کره زمین بهتر است

ما در حال طراحی محصولات جدید با استفاده از پلاستیک های بازیافتی هستیم تا هر جنبه ای از زندگی دیجیتالی شما را پایدارتر کنیم. با نزدیک شدن به هدف ما در سال 2025، بسیاری از لوازم جانبی موبایل در حال حاضر طرح‌های نوآورانه‌ای با استفاده از مواد بازیافتی پس از مصرف دارند. شارژر جدید گوشی هوشمند گلکسی، گلکسی بادز پرو، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز 2 همگی شامل 20 درصد پلاستیک PCR هستند. پایداری هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسید.

بازیافت زباله های الکترونیکی را در نزدیکی خود پیدا کنید

ببینید تلفن های قدیمی و سایر زباله های الکترونیکی را برای بازیافت مسئولانه کجا بیاورید.
بیشتر بدانید

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد