تاریخ انتشار : 19 فروردین 1401

در اینجا مقایسه AirPods را می توانید در حال حاضر دریافت کنید

در اینجا مقایسه AirPods را می توانید در حال حاضر دریافت کنید
از زمانی که اپل نسل سوم AirPods را در ماه اکتبر عرضه کرد و خط تولید جدید خود را معرفی کرد، شاهد کاهش قیمت اولیه نسل دوم مدل پایه بودیم.علاوه بر این، بسیاری از خرده‌فروشان که ایرپادهای نسل دوم و همچنین AirPods Pro و Max گران‌تر را تخفیف می‌دهند.

در اینجا مقایسه AirPods را می توانید در حال حاضر دریافت کنید

اگر می‌دانید به کجا نگاه کنید، اغلب تخفیف‌های بزرگی در ایرپادهای محبوب اپل - اما اغلب گران‌قیمت - وجود دارد. از زمانی که اپل نسل سوم AirPods را در ماه اکتبر عرضه کرد و خط تولید جدید خود را معرفی کرد، شاهد کاهش قیمت اولیه نسل دوم مدل پایه از 159 دلار به 129 دلار بودیم. علاوه بر این، بسیاری از خرده‌فروشان را دیده‌ایم که ایرپادهای نسل دوم و همچنین AirPods Pro و Max گران‌تر را تخفیف می‌دهند، که حذف نویز و کیفیت صدای بهتری نسبت به مدل استاندارد ارائه می‌دهند. ما حتی شاهد تخفیف‌های قابل توجهی در مدل نسل سوم بوده‌ایم، علیرغم اینکه اخیراً عرضه شده‌اند.

در اینجا، ما بهترین معاملات موجود در هر مدل، از جمله AirPods سطح پایه، AirPods Pro، AirPods نسل سوم و AirPods Max را انجام خواهیم داد.

بهترین پیشنهادات ایرپودهای ورودی (نسل دوم).

سال گذشته، اپل لیست قیمت ایرپادهای نسل دوم - که اکنون مدل پایه آن است - را از 159 دلار به 129 دلار کاهش داد. اکنون این مدل را فقط با یک جعبه شارژ سیمی می فروشد، اما از طریق کابل استاندارد لایتنینگ شارژ می شود. علیرغم سن آنها، متوجه شدیم که ایرپادهای نسل دوم با کاربری آسان، عملکرد بی‌سیم عالی و عمر باتری قابل اعتمادی را ارائه می‌کنند، و اگر بتوانید بدون کیس شارژ بی‌سیم زندگی کنید، آنها را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، بهترین معامله برای مقرون به صرفه ترین جفت هدفون اپل در آمازون و والمارت موجود است، که می توانید آنها را با قیمت 99 دلار خریداری کنید، تقریباً 10 دلار کمتر از بهترین قیمت تا به امروز. همچنین می‌توانید مدل با قاب شارژ بی‌سیم را با قیمت 139.95 دلار در B&H Photo، 60 دلار تخفیف، یا در Adorama با 10 دلار بیشتر خریداری کنید.

بهترین تخفیف های ایرپاد (نسل سوم).

جدیدترین جفت هدفون بی سیم واقعی اپل از فناوری MagSafe این شرکت پشتیبانی می کند. ساقه‌های کوتاه طراحی ظریف‌تری را ایجاد می‌کنند، در حالی که صدا و ویژگی‌های بهبود یافته مانند مقاومت در برابر تعریق و آب، پشتیبانی از صدای فضایی با ردیابی سر پویا، و عمر باتری بهبود یافته باعث بهبود خوبی نسبت به مدل‌های نسل آخر شده است.

زمانی انجام معاملات در مدل نسل سوم سخت بود، اما ما در نهایت شاهد معاملات ارزشمندی بودیم که از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شروع می‌شدند. با این حال، بسیاری از فروش‌های مهم‌تر به پایان رسیده‌اند و ایرپادهای نسل سوم اپل در حال حاضر فقط در Amazon، Target، Walmart و B&H Photo با قیمتی در حدود 170 دلار در دسترس هستند، یعنی فقط 9 دلار کمتر از قیمت فهرست معمول خود و بسیار بیشتر از همه آنها. -کمترین زمان 139.99 دلار.

بهترین معاملات AIRPODS PRO

ما فکر می‌کنیم که هدفون‌های بی‌سیم واقعی اپل، AirPods Pro، بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که یک صاحب آیفون می‌تواند بدون در نظر گرفتن قیمت خریداری کند. آنها کیفیت صدای بهتری نسبت به مدل‌های بالا دارند، قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌دهند و با کیس شارژ MagSafe آماده عرضه می‌شوند. این هدفون ها همچنین از ویژگی صوتی فضایی اپل پشتیبانی می کنند که جلوه صدای فراگیر فراگیر را برای انتخاب محتوا اضافه می کند و با نکات سیلیکونی قابل تعویض همراه است.

در ماه اکتبر، اپل نسخه جدیدی از AirPods Pro را با کیس شارژ بی سیم عرضه کرد که از فناوری MagSafe اپل پشتیبانی می کند، درست مانند ایرپادهای نسل سوم. اینها با قیمت 249 دلار به فروش می رسد، اما در حال حاضر بهترین معامله در آمازون و والمارت موجود است، جایی که می توانید آنها را با قیمت 174 دلار خریداری کنید. این قیمت به اندازه قیمت 159 دلاری که شاهد کاهش این مدل در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بودیم نیست، اما اگر بخواهید هدفون ها را مستقیماً از اپل بخرید، 75 دلار کاهش می یابد.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد