تاریخ انتشار : 18 فروردین 1401

در اینجا بهترین معاملات تبلت در حال حاضر وجود دارد

در اینجا بهترین معاملات تبلت در حال حاضر وجود دارد
تبلت ها در فضایی بین تلفن ها و لپ تاپ ها وجود دارند که به طور فزاینده ای درهم می شود. با قدرتمندتر شدن تلفن ها و به دست آوردن نمایشگر بزرگتر، لپ تاپ ها همچنان سبک تر می شوند. با این حال، سازندگان تبلت روی موفقیت های خود استراحت نکرده اند.

در اینجا بهترین معاملات تبلت در حال حاضر وجود دارد

تبلت ها در فضایی بین تلفن ها و لپ تاپ ها وجود دارند که به طور فزاینده ای درهم می شود. با قدرتمندتر شدن تلفن ها و به دست آوردن نمایشگر بزرگتر، لپ تاپ ها همچنان سبک تر می شوند. با این حال، سازندگان تبلت روی موفقیت های خود استراحت نکرده اند. بسیاری از تبلت‌های اخیری که دیده‌ایم به دنبال پر کردن شکاف از نظر عملکرد هستند و در مواردی خاص، برخی از کارها را کارآمدتر از تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها انجام می‌دهند.

طیف تبلت نیز متنوع است. مدل‌های ارزان‌قیمتی مانند Amazon Fire HD 10 دستگاه‌های پخش رسانه‌ای عالی را ایجاد می‌کنند، در حالی که آن‌هایی که در مجموعه همه‌کاره سرفیس مایکروسافت هستند، می‌توانند به راحتی به‌عنوان لپ‌تاپ تک‌تک با یک صفحه‌کلید اختیاری به سبک فولیو جفت شوند. سپس آی‌پد همه‌جا حاضر است، تخته‌ای که تبلتی مناسب برای هر کسی که به دنبال چیزی در اکوسیستم اپل است (و برای بسیاری خارج از آن) تبدیل شده است.

در زیر، ما برای تعدادی از تبلت‌های اندروید، iPadOS و ویندوز، معاملات را جمع‌آوری کرده‌ایم. ما همچنین معاملات را بر اساس سازنده تقسیم کرده‌ایم تا کارها را آسان‌تر کنیم، و با در دسترس قرار گرفتن تخفیف‌ها و فروش‌های جدید، این پست را مرتباً به‌روزرسانی می‌کنیم.

AMAZON FIRE HD 8 KIDS

تبلت آمازون ممکن است بهترین انتخاب برای انجام کار زمانی که از لپ تاپ یا دسکتاپ دور هستید نباشد. اما مدل مناسب برای کودکان Fire HD 8 و HD 8 Pro، با قاب مقاوم و مقاوم برای کودکان، برای پخش رسانه و استفاده سبک از برنامه عالی است. در حال حاضر، هیچ یک از تبلت ها با تخفیف واقعی در دسترس نیستند. با این حال، اگر هنگام خرید دو یا چند دستگاه HD 8 یا 8 Pro از کد 2PACK8PRO هنگام خرید استفاده کنید، 30 درصد در کل صرفه جویی خواهید کرد. این امر هزینه یک جفت از این تبلت ها را از 279.98 دلار به 195.99 دلار کاهش می دهد. فقط توجه داشته باشید که نمی‌توانید مدل‌ها را در اینجا ترکیب و مطابقت دهید.

تفاوت های اصلی بین مدل های استاندارد و پرو HD 8 علاوه بر یک مرورگر با محدودیت کمتر، یک قاب باریک تر برای Pro است. در غیر این صورت، سخت افزار همه یکسان است.

نسخه کودک Fire HD 8 از همان صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح 1280 در 800، 2 گیگابایت رم و تا 12 ساعت عمر باتری استفاده می کند. فضای ذخیره سازی فقط به 32 گیگابایت محدود شده است اما می توان آن را تا 1 ترابایت اضافی با حافظه کارت microSD افزایش داد. یکی دیگر از نکات خوب فروش، گارانتی دو ساله و بدون سوال است که اگر تبلت فعلی شما به هر دلیلی کار نکند، آمازون یک تبلت جدید برای شما ارسال می کند.

اگر فقط یکی از این تبلت‌ها را می‌خرید، پیشنهاد آمازون برای صرفه‌جویی 20 درصدی در خرید یک تبلت Fire با معامله واجد شرایط همچنان پابرجاست. به عنوان یک امتیاز اضافی، آمازون همچنین یک کارت هدیه آمازون به اندازه ارزش ارزیابی شده دستگاه قدیمی شما در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر تبلت‌های Fire و Kindles مدل‌های قدیمی‌تر، سایر دستگاه‌های واجد شرایط تجارت عبارتند از تبلت‌های اپل، سامسونگ و مایکروسافت. اگر واقعاً به دنبال افزایش ارزش دلار هستید، حتی برخی از مدل‌های منتخب از ماشین‌حساب‌های نموداری پذیرفته می‌شوند.


IPAD AIR 2020

اعلام اخیر یک آیپد ایر جدید باعث شده است که اپل به میزان قابل توجهی از آخرین نسل قبلی خود یعنی آیپد ایر 2020 تخفیف دهد. مدل قدیمی‌تر ممکن است فاقد تراشه سریع M1 اپل باشد، اما پردازنده A14 Bionic آن هنوز هم می‌تواند قدرت زیادی را ارائه دهد و برای اکثر برنامه‌ها باید به اندازه کافی سریع باشد. این تبلت همچنین با لوازم جانبی مختلف iPad Air سازگار است که به شما امکان می دهد با استفاده از افزونه هایی مانند صفحه کلید جادویی اپل، آن را به یک لپ تاپ موقت تبدیل کنید. تبلت 10.9 اینچی صفحه‌نمایش رتینا فوق‌العاده با رزولوشن 2360 در 1640 و همچنین طیف رنگی گسترده‌ای را ارائه می‌کند، البته به پورت USB-C برای شارژ اشاره نمی‌کنیم. به طور معمول 599 دلار، iPad Air مجهز به وای فای 64 گیگابایتی در آمازون با رنگ سبز آن با قیمت 529.99 دلار و در Best Buy با قیمت 549.99 دلار به فروش می رسد. بررسی ما را بخوانید.

IPAD MINI 2021

آخرین مدل iPad Mini 64 گیگابایتی معمولاً با قیمت 499.99 دلار به فروش می رسد، اما در حال حاضر می توان آن را در Amazon و Walmart با قیمت 459.99 دلار یافت. این با کمترین قیمتی است که تاکنون برای تبلت مینیاتوری اپل ارائه شده است. این مدل تعدادی تغییرات خوش‌آمد را در سخت‌افزار به ارمغان می‌آورد، از جمله حذف دکمه هوم برای ایجاد فضایی برای نمایشگر بزرگ‌تر و استفاده از استاندارد شارژ USB-C به جای کانکتور لایتنینگ اختصاصی اپل.

صفحه نمایش 8.3 اینچی دارای وضوح 2266 در 1488 و روشنایی 500 نیت با فناوری True Tone برای تنظیم دقیق صفحه نمایش بر اساس نور محیط شما است. Mini دارای دوربین‌های 12 مگاپیکسلی پشت و جلو است و می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همه اینها توسط CPU A15 Bionic اپل تامین می شود. تا زمانی که اپل یک آیپد مینی با پردازنده M1 عرضه کند، که در این مرحله اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، این مدل مینی بهترین مدل است.

در حالی که با قلم دوم اپل سازگار است، این نسخه از آی‌پد مینی با صفحه‌کلید هوشمند اپل یا صفحه کلید جادویی صفحه‌کلید اپل کار نمی‌کند. با این حال، اگر به یک سطح تایپ بزرگتر نیاز دارید، می تواند با تعدادی از صفحه کلیدهای بلوتوث شخص ثالث کار کند. بررسی ما را بخوانید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد