تاریخ انتشار : 19 فروردین 1401

نحوه استفاده از Shazam در آیفون خود بدون دانلود برنامه

نحوه استفاده از Shazam در آیفون خود بدون دانلود برنامه
هنگامی که اپل iOS 14.2 را در سال 2020 منتشر کرد، برخی از ایموجی‌های جدید را معرفی کرد، مانند "ژست دست ایتالیایی ناامید" و چای حباب دار. همچنین دارای یک ویژگی بسیار مفید است: توانایی اضافه کردن شناسایی آهنگ Shazam به مرکز کنترل آیفون شما.

نحوه استفاده از Shazam در آیفون خود بدون دانلود برنامه

هنگامی که اپل iOS 14.2 را در سال 2020 منتشر کرد، برخی از ایموجی‌های جدید را معرفی کرد، مانند "ژست دست ایتالیایی ناامید" و چای حباب دار. همچنین دارای یک ویژگی بسیار مفید است: توانایی اضافه کردن شناسایی آهنگ Shazam به مرکز کنترل آیفون شما. بهترین از همه این است که برای استفاده از آن، حتی نیازی به دانلود برنامه Shazam ندارید. تنها با چند مرحله آسان، می توانید مستقیماً از صفحه قفل خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

Shazam برنامه شناسایی آهنگ است که وقتی اولین گوشی هوشمند خود را دریافت کردیم، به همه ما احساس خنکی داد. ناگهان، فقط با باز کردن یک برنامه و چسباندن تلفن خود به هوا، می توانید به همه دوستان خود بگویید که چه آهنگی در نوار پخش می شود. در تاریخ بسیار جدیدتر، اپل Shazam را در سال 2018 خریداری کرد و این برنامه را بدون آگهی برای همه ساخت و در نهایت ویژگی خوب و وحشتناک شناسایی آهنگ آن را مستقیماً در iOS گنجاند - حتی برای استفاده از آن نیازی به دانلود برنامه ندارید.

در واقع، برای دسترسی به Shazam نیازی به باز کردن قفل گوشی خود ندارید، که زمانی که در تلاش برای شناسایی آهنگی در رادیو قبل از پایان یافتن آن هستید، بسیار مفید است. حتی برای آهنگ هایی که از طریق هدفون شما پخش می شوند نیز کار می کند. اگر از iOS 14.2 یا بالاتر استفاده می کنید، می توانید این مراحل را دنبال کنید تا همه دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید و از Shazam از صفحه قفل خود استفاده کنید:

مطمئن شوید که Control Center در صفحه قفل شما موجود است:

به Settings > Face ID & Passcode (یا Touch ID) بروید
به پایین بروید تا به «Allow access when locked» بروید و مطمئن شوید که Control Center روشن است

سپس Shazam را به Control Center خود اضافه کنید:

به تنظیمات > مرکز کنترل بروید
به سمت «کنترل‌های بیشتر» بروید و روی نماد سبز سبز کنار «تشخیص موسیقی» ضربه بزنید تا آن را به فهرست «کنترل‌های موجود» در بالا اضافه کنید.
موقعیت آن را در مرکز کنترل با حرکت دادن آن به فهرست به بالا یا پایین تغییر دهید (روی سه نوار سمت راست نماد ضربه بزنید و نگه دارید)
اکنون یک نماد Shazam را در مرکز کنترل خواهید دید. برای دسترسی به آن از صفحه قفل، روی گوشی دارای Face ID از بالای صفحه به پایین بکشید یا روی گوشی دارای Touch ID از پایین به بالا بکشید. روی نماد Shazam ضربه بزنید تا تشخیص موسیقی روشن شود - نماد هنگام گوش دادن روشن می شود و ضربان می زند. بعد از چند لحظه یک اعلان با آهنگ و هنرمند یا پیامی مبنی بر اینکه نتیجه ای پیدا نشد خواهید دید.

همچنین می‌توانید از Shazam از طریق سیری استفاده کنید، که اگر دست خود را آزاد ندارید مفید است، اما اگر بخواهید طوری رفتار کنید که می‌دانید چه آهنگی پخش می‌شود، کاور شما را منفجر می‌کند. اگر می‌خواهید از این ویژگی بدون باز کردن قفل گوشی خود استفاده کنید، باید مراحل بالا را دنبال کنید تا مطمئن شوید سیری در صفحه قفل شما فعال است. در غیر این صورت، فقط بگویید "Hey Siri، چه آهنگی پخش می شود؟" یا چیزی در این زمینه او پاسخ می‌دهد که دارد گوش می‌کند، و وقتی آهنگ شناسایی شد، یک اعلان از Shazam دریافت خواهید کرد.

دانلود برنامه Shazam ویژگی‌های بیشتری را فعال می‌کند، مانند بایگانی آهنگ‌هایی که شناسایی کرده‌اید و توانایی ضبط صدا در حالت آفلاین و داشتن شناسه برنامه زمانی که دوباره آنلاین هستید. اما اگر می‌خواهید از اضافه کردن برنامه دیگری به زندگی خود اجتناب کنید، می‌توانید خیالتان راحت باشد که می‌توانید از بهترین ویژگی Shazam در همانجا در iOS استفاده کنید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.



ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد