تاریخ انتشار : 10 اسفند 1400

مایکروسافت ارتباطات راه دور هوشمند را به MWC 2022 می آورد

مایکروسافت ارتباطات راه دور هوشمند را به MWC 2022 می آورد
امروز افتتاحیه کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022 است، بزرگترین رویداد موبایل در جهان و ویترینی برای آخرین نوآوری ها و فناوری های پیشرو.

مایکروسافت ارتباطات راه دور هوشمند را به MWC 2022 می آورد.


 کنگره جهانی موبایل (MWC) 2022  بزرگترین رویداد موبایل در جهان و ویترینی برای آخرین نوآوری ها و فناوری های پیشرو است.

مایکروسافت با شتاب فوق‌العاده‌ای در بخش مخابرات به MWC می‌آید، تا حد زیادی به لطف تعدادی از نقاط عطف و اعلامیه‌های اخیر در همکاری‌های مداوم  با رهبران صنعت مخابرات مانند AT&T1، Nokia2، T-Mobile3، Vodafone4، Etisalat5، BT6، Amdocs7، Lumen8، Telstra9، NTT10 و Singtel11. مایکروسافت به این سازمان‌ها و بسیاری دیگر از سازمان‌ها قدرت می‌دهد تا با یک پلتفرم مطمئن و امن برای بهره‌وری، عملیات تجاری، بهینه‌سازی شبکه، تجربیات شخصی‌سازی شده و نوآوری خدمات، به دستاوردهای بیشتری دست یابند.

قفل قدرت 5G را با Azure برای اپراتورها باز کنید.

تعدادی از مدیران صنعت ارتباطات مایکروسافت در زمینه استراتژی تجاری، فروش و مهندسی، از جمله هیئت قابل توجهی از تیم Azure for Operators، به بارسلونا ملحق خواهند شد. با استفاده از Azure برای اپراتورها، هدف مایکروسافت این است که اپراتورها را برای باز کردن قدرت 5G با نزدیک‌تر کردن ابر و لبه به یکدیگر برای فعال کردن برنامه‌های کاربردی با تأخیر کم با دسترسی بیشتر و هزینه کم، توانمند کند. با معرفی SDN/NFV و 5G، استفاده از فناوری ابر در شبکه اصلی در حال تبدیل شدن به واقعیت است.  این چشم انداز برای ارائه یک اکوسیستم باز و قابل همکاری که با استفاده از فناوری فوق مقیاس، عملیات بسیار خودکار و زیرساخت مقیاس پذیر ساخته شده است، بسیار جذاب خواهد بود. از فناوری مایکروسافت و قابلیت‌های اکوسیستم توسعه‌دهنده استفاده کرده تا راه‌حل‌های نسل بعدی - پلتفرم ابری ترکیبی درجه حامل، هسته صوتی، هسته تلفن همراه و محاسبات لبه‌ای چنددسترسی - را به اپراتورها داده تا شبکه‌های خود را مدرن‌سازی کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند و ایجاد خدمات و مدل های کسب و کار جدید را به وجود آورند.

Azure for Operators در سپتامبر 2020 رونمایی شد تا به اپراتورها و شرکت‌ها کمک کند تا سرمایه شبکه را به طور مؤثر مستقر کرده و به طور کارآمد عمل کنند، زمان را برای بازار محصولات و خدمات جدید در 5G تسریع بخشند، و از این سرمایه‌گذاری‌ها برای تغییر موقعیت در زنجیره ارزش و ایجاد نقشی مرکزی در صنعت استفاده کنند. اقتصاد X.0 در ژوئن 2021، دسته جدیدی را معرفی کرده، Azure private MEC، که به اپراتورها و ادغام‌کنندگان سیستم اجازه می‌دهد تا فرصت 5G سازمانی را باز کنند. و امروز، موج بعدی راه‌حل‌ها و خدمات Azure را برای اپراتورها اعلام می شود.

توانمندسازی کارگران با ابزارهای دیجیتالی بهینه شده برای کارهای ترکیبی

هیئت MWC همچنین شامل کارشناسان کسب‌وکار و فناوری از Microsoft 365، Microsoft Teams، و Microsoft Devices خواهد بود که برای توانمندسازی کارگران با ابزارهای دیجیتال بهینه‌سازی شده برای دنیای جدید کار ترکیبی، هیجان‌زده هستند. هیچ کس بیش از خط مقدم، بار دو سال گذشته را بر دوش نکشیده است، و با این حال برای بسیاری، تحول دیجیتالی که به نفع مشتریان و کارفرمایان آنها بوده است، دیر به دست آمده است.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی Work Trend Index از مایکروسافت، 30 درصد از کارکنان خط مقدم ارتباطات از راه دور احساس نمی‌کنند که ابزار دیجیتال یا فناوری مناسبی برای انجام کارشان به طور مؤثر ندارند و 58 درصد احساس می‌کنند که در حال یادگیری بدون آموزش رسمی بوده‌اند. . در حالی که این تیم‌ها به عنوان ستون فقرات سازمان‌هایشان در نظر گرفته می‌شوند، سرمایه‌گذاری‌های عقب‌افتاده در فناوری و ابزار، بسیاری از کارکنان خط مقدم را به فکر ترک شغل خود سوق داده است، که این امر باعث تخلیه سرسام‌آور دانش و منابع ضروری می‌شود.

با این حال، خط مقدم ارتباطات از راه دور به عنوان یک شریک مشتاق در تغییر محیط کار باقی می ماند، زیرا اکثریت قابل توجهی (69 درصد) از همه فرصت های شغلی که فناوری برای صنعت به ارمغان می آورد هیجان زده هستند. و همانطور که از مایکروسافت در MWC خواهید دید و می شنوید، مایکروسافت و شرکای خدمات و راه حل های مایکروسافت ابزارهای هوشمندی برای کمک به ایجاد بهره وری ایمن و کار تیمی در هر مکان و هر زمان دارند—کاهش اصطکاک برای کارگران شما و بهبود مراقبت از مشتری ارائه شده توسط آنهایی که در این مرکز هستند.

نیروی کار خود را قدرتمند کنید

—همکاری و بهره وری ایمن را با ابزارها و دستگاه های هوشمند بهینه سازی شده برای دنیای جدید کار ترکیبی فعال کنید.

سیستم پشتیبانی عملیات خود (OSS) و یا سیستم پشتیبانی کسب‌وکار (BSS) را ساده کنید.

—جریان‌های کاری را ساده کنید، کارایی عملیاتی را درک کنید و از طریق برنامه‌های کاربردی ابری بومی، فرآیندهای هوشمند و اتوماسیون، یک تجارت بیش از حد متصل بسازید.

تسریع در تبدیل شبکه

- از قدرت یک کلاس حامل، ابر ترکیبی برای بهبود کارایی شبکه، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان، کاهش هزینه و افزایش درآمد استفاده کنید.

تجارب مشتری را بالا ببرید.

- تیم های خدمات را با بینش های مبتنی بر داده برای افزایش بهره وری و افزایش مراقبت توانمند کنید. از هوش مصنوعی مکالمه ای برای فعال کردن سلف سرویس، تسریع در حل مشکلات و ارائه تجربیات بدون اصطکاک مشتری در مقیاس استفاده کنید.

کسب درآمد از 5G و لبه

- بهینه سازی سرمایه گذاری های 5G و ایجاد جریان های درآمدی جدید با بستری برای توسعه سریع، استقرار و کسب درآمد از خدمات نوآورانه بین صنعتی و IoT.

مایکروسافت به سازمان های مخابراتی برای دستیابی به اهداف بیشتر قدرت می دهد.

مایکروسافت به سازمان‌های مخابراتی قدرت می‌دهد تا با پلتفرم مطمئن و ایمن ما که توسط یک اکوسیستم شریک جامع پشتیبانی می‌شود، با راه‌حل‌های پیشرو در صنعت برای مدرن‌سازی محل کار، ساده‌سازی OSS و یا BSS، بهینه‌سازی شبکه، تجربیات مشتری شخصی‌شده، و نوآوری محصول و خدمات جدید، دستاوردهای بیشتری کسب کنند.

اگر نمی‌توانید در MWC با ما ارتباط برقرار کنید، درباره ارتباطات از راه دور بیشتر بیاموزید تا ببینید چگونه مایکروسافت و شرکای  بهره‌وری، عملیات ساده‌سازی، شبکه‌های بهینه‌سازی و نوآوری را برای پیشروان صنعت مانند AT&T، Etisalat، Deutsche Telekom افزایش داده‌اند، Telefónica، Telstra، و Vodafone. همچنین، برای شنیدن دیدگاه‌های رهبران کسب‌وکارهای مخابراتی در مورد اهمیت پایداری به طور کلی، فرصت پایداری برای ارتباطات راه دور، و نحوه بهترین حرکت رو به جلو بدون توجه به اینکه در کجای سفر پایداری خود هستید، به مایکروسافت بپیوندید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد