تاریخ انتشار : 10 اسفند 1400

EQ بر IQ برتری دارد: چگونه AT&T و مایکروسافت برای کمک به کسب و کارها در نوآوری شریک می شوند.

EQ بر IQ برتری دارد: چگونه AT&T و مایکروسافت برای کمک به کسب و کارها در نوآوری شریک می شوند.
AT&T و مایکروسافت در حال توسعه راه‌حل‌های جدیدی هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش دهند و در عین حال کارایی، قابلیت اطمینان و امنیت را از طریق قابلیت‌هایی مانند ماژول Azure Sphere و Guardian دارای AT&T و با Azure افزایش دهند.

EQ بر IQ برتری دارد: چگونه AT&T و مایکروسافت برای کمک به کسب و کارها در نوآوری شریک می شوند.

همه چیز با یک چت تلفنی شروع شد. در سال 1876، الکساندر گراهام بل با موفقیت اولین تماس تلفنی جهان را انجام داد - یک ارتباط سریع که اختراع او را تایید کرد و در نهایت، شرکت تلفن و تلگراف آمریکایی را ایجاد کرد.

شما آن را بدون شک به عنوان AT&T می شناسید.

AT&T که دفتر مرکزی آن در دالاس است، در حال تبدیل شدن به یک شرکت ابری است. آنها با همکاری مایکروسافت از فناوری‌هایی در سراسر 5G، هوش مصنوعی (AI)، رایانش ابری و لبه‌ای استفاده می‌کنند تا به مشتریان خود کمک کنند تا در دنیایی دائماً در حال تغییر، نوآوری کنند و رشد کنند.

البته از روزی که بل برای اولین بار زنگ زد، راه بسیار طولانی است. با این حال، این سؤال را نیز برمی انگیزد: برای یک شرکت 146 ساله چه کاری لازم بود تا در انقلاب صنعتی چهارم جایگاه اول را بگیرد - و این کار را در میانه یک بیماری همه گیر جهانی انجام دهد؟

پاسخ به اندازه تلفن و تلگراف قدیمی است: داشتن افراد مناسب در نقش های کلیدی در زمان مناسب.

دو نفر از این افراد، مدیر عامل AT&T Business Anne Chow و مدیر ارشد فناوری جرمی لگ، به طور خاص مشتاق به کارگیری سبک های رهبری متمایز و آموخته های زندگی خود برای کمک به هدایت محور بزرگ AT&T هستند.

آن چاو، مدیرعامل AT&T Business.

در سمت کسب و کار، چاو، یک پیانیست آموزش دیده جویلیارد و بوکسور تناسب اندام پرشور است که به خرد این کارها و سایرین تکیه می کند زیرا به مشتریان تجاری AT&T فناوری های نوآورانه ای مانند 5G ارائه می دهد تا به آنها کمک کند کارآمدتر کار کنند .

چاو، مهندسي كه نقش كنوني خود را در سال 2019 آغاز كرد، مي گويد: «موسيقي هميشه يك راهنما بوده است. به عنوان يك نوازنده جوان، همه چيز در مورد تمرين، تمرين، تمرين و تسلط بر علم موسيقي بود. اما در مورد اضافه کردن تفسیر خودم، احساس خودم، خلاقیت خودم بود.

من این را در مورد نحوه برخوردم با کار و نحوه برخوردم با زندگی خود به کار برده ام. من باید تا حدودی بر محصول، خدمات، فناوری ها، علم تسلط داشته باشم. اما به همان اندازه مهم، این هنر است که آن را زنده می کند. در همه چیز تعادل هنر و علم وجود دارد.»

در بخش فنی، لگ وجود دارد که اولین شغلش نوشتن کد برای یک شرکت مسافرتی بود، زمانی که خطوط هوایی شروع به حرکت از کاغذی به بلیط الکترونیکی کردند. قبل از پیوستن به AT&T در سال 2020، او به عنوان مدیر ارشد فناوری WarnerMedia، نظارت بر راه اندازی HBO Max را بر عهده داشت. در طول مسیر، او یاد گرفت که فرهنگ یک شرکت می تواند بیش از هر مدل تجاری یا فناوری دیگری با دستیابی به موفقیت ارتباط داشته باشد.

لگ می‌گوید: «از آنجایی که من به مراحل بعدی زندگی رسیده‌ام، EQ وقتی سازمان‌های بزرگ را رهبری می‌کنید بر IQ برتری دارد. "توانایی شما در درک افراد و نحوه ایجاد انگیزه در آنها - برای واقعی بودن - صادقانه بیش از هر چیز دیگری با موفقیت شما ارتباط دارد.

"وقتی افرادی دارید که فوق‌العاده باهوش هستند، باید آنها را در آن سفر همراهی کنید و "چرا" را به همان اندازه "چی" را توضیح دهید. انجام آن وگرنه به سادگی شکست خواهد خورد.»

جرمی لگ، مدیر ارشد فناوری AT&T
جرمی لگ، CTO، AT&T.

مدیران ارشد می گویند که تکامل AT&T مربوط به شرکتی نیست که صرفاً تصمیم به تغییر به خاطر تحول داشته باشد. همه چیز در مورد زمان بندی است: همه گیری جهانی باعث شد AT&T تعهد خود را برای استفاده از فناوری های ابری برای مدرن سازی و ساده سازی برنامه های تجاری خود تسریع بخشد. در همان زمان، AT&T را به سرعت در ارائه خدمات جدید برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان خود سوق داد.

لگ می‌گوید: «ما می‌خواهیم نیروی کارمان از ابزارهای ابری مدرن استفاده کند. "اگر 30 روز طول بکشد تا سرور را تامین کنید، دیگر نمی توانید برای مشتریان محصولات بسازید."

فناوری‌های ابری و هوش مصنوعی همچنین کارمندان را قادر می‌سازد تا عملیات را ساده‌تر کنند، نقاط را بین تیم‌ها متصل کنند و خدمات جدید را سریع‌تر به مشتریان ارائه دهند. بر اساس شاخص اخیر Work Trend مایکروسافت، کارگران صنعت ارتباطات از راه دور ابزارها و راه حل های دیجیتالی می خواهند تا نه تنها استرس را کاهش دهند، بلکه برای کمک به ارتباطات تیمی و خودکارسازی وظایف تکراری - که منجر به تجربه بهتر مشتری می شود.

به عنوان بخش مهمی از این فشار، AT&T اعلام کرد که شبکه تلفن همراه 5G خود را به Microsoft Cloud منتقل خواهد کرد. آوردن حجم کاری شبکه موجود و آینده به Azure برای اپراتورها به AT&T کمک می کند تا بهره وری را افزایش دهد، هزینه ها را کاهش دهد و خدمات نوآورانه ای را ارائه دهد که نیازهای در حال تکامل مشتریان خود را برآورده می کند.

AT&T و مایکروسافت همچنین در حال توسعه راه‌حل‌های جدیدی هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش دهند و در عین حال کارایی، قابلیت اطمینان و امنیت را در لبه محل‌ها و امکانات خود از طریق قابلیت‌هایی مانند ماژول Azure Sphere و Guardian دارای AT&T و AT&T MEC با Azure افزایش دهند.

"شما باید بتوانید از آن نوع ابزارهای توسعه مدرن استفاده کنید و به این فکر کنید که چه مشکل مشتری را می‌خواهید حل کنید، نه اینکه چه فناوری می‌سازید. لگ می گوید که این یک تغییر ذهنیت است.

AT&T اکنون به دنبال ارائه شبکه‌های بی‌سیم خصوصی 4G/5G به مشتریان شرکت‌ها و بخش عمومی است تا خدمات با تاخیر کم را در لبه فعال کند. این شرکت دارای قابلیت جستجو فراتر از مرزهای جغرافیایی شبکه خصوصی AT&T و همچنان از طریق شبکه عمومی AT&T متصل باقی بماند. این AT&T Private 5G Edge نام دارد. این سرویس که در حال حاضر با مایکروسافت در حال توسعه است، از MEC خصوصی Azure با هسته 5G خصوصی Azure برای کمک به استقرار سریع این شبکه های بی سیم خصوصی استفاده می کند.

زمانی که لگ در WarnerMedia بود، تلاش‌های ابر عمومی را نیز رهبری می‌کرد. در AT&T، او بر ردپای زیرساختی عظیم شرکت - و داده های بسیار نظارت دارد.

لگ می‌گوید: «آنچه با AT&T متفاوت است، مقیاس است. ما 10000 یا 20000 سرور نداریم. صدها و صدها و صدها هزار داریم. تقریباً 480 پتابایت (1 پتابایت برابر با 1000 ترابایت) داده ای وجود دارد که هر روز شبکه بی سیم ما را منتقل می کند. این آخرین مایل است. این عملیات واقعی خود اینترنت فیزیکی است.»

از آنجایی که او اکنون روی میلیون‌ها خانه وصله‌شده با فیبر AT&T و صدها میلیون نقطه حضور در امتداد شبکه 5G تمرکز می‌کند، از خودش سؤالات بزرگی می‌پرسد، مانند: «چگونه در مورد محصولاتی که می‌خواهیم روی آن‌ها اجرا کنیم فکر می‌کنیم. آی تی؟"

لگ می‌گوید: «من فکر می‌کنم این ما را از یک ارائه‌دهنده اتصال به یک ارائه‌دهنده اتصال تبدیل می‌کند که می‌تواند در مورد محصولات و خدمات نیز فکر کند.

بنابراین، چگونه می‌توانیم بازی را فعال کنیم؟ و افزایش حریم خصوصی و امنیت؟ چگونه به وسایل نقلیه خودران کمک کنیم؟ استراتژی ما برای پزشکی از راه دور چیست؟»

در AT&T Business - جایی که چاو سازمانی متشکل از 30000 کارمند را رهبری می کند که به 2.5 میلیون مشتری تجاری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد - او سوالات مشابهی می پرسد. او می گوید که بسیاری از پاسخ ها در سرویس 5G AT&T نهفته است.

چاو می‌گوید: «آنچه که 5G برای ما از نظر خدمات تلفن همراه و پوشش ما دارد، بخش هیجان‌انگیزی نخواهد بود. بخش هیجان‌انگیز این است که 5G کسب‌وکارها و سازمان‌ها را به انجام کارهای متفاوت ترغیب می‌کند، چگونه مجموعه‌ای از نتایج را برای من و شما، مصرف‌کنندگان، آزاد می‌کند.

او می‌گوید: «چه اینطوری مراقبت‌های بهداشتی خود را دریافت می‌کنیم، چه فرزندانمان ممکن است تحصیلات عالی را متفاوت تجربه کنند. برای مثال، آنها ممکن است بتوانند موزه لوور (موزه در پاریس) را بدون رفتن به لوور تجربه کنند.

چاو در بسیاری از حوزه‌های تجاری، به اختلالات مبتنی بر 5G اشاره می‌کند که زندگی را برای افراد در بسیاری از جنبه‌های زندگی بهتر می‌کند.

او توضیح داد که در دنیای خودرو، وسایل نقلیه می توانند به روز رسانی سیستم عامل را از طریق 5G و Azure دریافت کنند، در مقایسه با به روز رسانی های دستی که باید در گاراژ خدمات انجام شوند. در تولید، تجزیه و تحلیل ویدئویی زنده می‌تواند ایمنی کارمندان را در یک طبقه مغازه ردیابی کند و اگر شخصی بیش از حد به ماشین نزدیک شود یا به نظر می‌رسد در معرض خطر است، تجهیزات را در میلی‌ثانیه خاموش می‌کند.

در سرگرمی، Azure Edge Zones با AT&T به نوازندگان این امکان را می‌دهد تا همزمان با نواختن جداگانه در محیط‌های خانه‌شان، با هم همنوازی کنند.

آن نمونه موسیقی واقعاً با چاو طنین انداز می شود. او در جوانی به کلاس های پیانو رفت و به «سونات مهتاب» بتهوون تسلط یافت. او آنقدر ماهر شد که در سن 10 سالگی در بخش پیش دانشگاهی جویلیارد به دست آورد.

چاو شباهت هایی بین سازمان ها و ارکسترها، بین رهبران تجاری و رهبران ارکستر می بیند.

و برای همکاری AT&T با ردموند، مایکروسافت مستقر در واشنگتن، او همچنان هماهنگی بیشتری را می بیند. برای توضیح، چاو از دو کلید مهم موسیقی یعنی باس و تریبل استفاده می کند.

او می‌گوید که خدمات و محصولات AT&T، زیرساخت‌ها و موقعیت آن به‌عنوان یک ارائه‌دهنده شبکه جهانی «برای دنیا و فناوری اساسی هستند». "شما می توانید آن را با کلید باس مرتبط کنید."

در همین حال، موقعیت Microsoft به عنوان یک رهبر ابری همراه با ابزارها و قابلیت‌های فناوری که مایکروسافت به بازار ارائه می‌کند، همگی یادداشت‌های Chow را در مورد کلید سه‌گانه یادآوری می‌کنند.

او می‌گوید: «آنچه روی هر یک از آن کلیدها به صورت جداگانه پخش می‌شود، می‌تواند قطعه‌ای برای خودش باشد. اما وقتی این دو را کنار هم می آورید، به عنوان پایه ای برای موسیقی زیبا عمل می کنند.

او می‌افزاید: «آنچه در مورد اتحاد استراتژیک ما بسیار هیجان‌انگیز است، این است که ما با هم می‌توانیم تا حد زیادی این نوآوری را شکل داده و تسریع کنیم که برای خیر است، تجارت را پیش می‌برد، اقتصاد را پیش می‌برد و جامعه را ارتقا می‌بخشد.»

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد