تاریخ انتشار : 10 اسفند 1400

همکاری کوالکام با مایکروسافت برای تغییر ارتباطات سازمانی با راه حل شبکه خصوصی با 5G

همکاری کوالکام با مایکروسافت برای تغییر ارتباطات سازمانی با راه حل شبکه خصوصی با 5G
شرکت Qualcomm Technologies امروز همکاری خود را با مایکروسافت فاش کرد - با اعضای برنامه اکوسیستم شریک شبکه خصوصی 5G - طراحی شده است تا اتصال سازمانی را با معرفی راه‌حل شبکه خصوصی 5G مقیاس‌پذیر و انتها به انتها تغییر دهد.

همکاری کوالکام با مایکروسافت برای تغییر ارتباطات سازمانی با راه حل شبکه خصوصی با 5G

شرکت Qualcomm Technologies، همکاری خود را با مایکروسافت فاش کرد - برای ارائه یک راه حل منحصر به فرد، اولین تراشه در صنعت به ابر برای شبکه های شرکت خصوصی که برای حل مشکل پذیرش فناوری برای شرکت ها برای پیاده سازی شبکه های 5G خصوصی در مقیاس جهانی طراحی شده است.
این همکاری فناوری‌های 5G و اکوسیستم سخت‌افزار Qualcomm Technologies را با محاسبات لبه چند دسترسی خصوصی Azure (MEC خصوصی)، از جمله Azure Private 5G Core ترکیب می‌کند.
راه‌حل‌های 5G خصوصی یکپارچه از پیش تأیید شده برای کاهش شدید هزینه‌های پذیرش، ارائه گزینه‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های صنعتی و RAN و تسریع استقرار برای اپراتورها و یکپارچه‌کننده‌های سیستم برای خدمت به مشتریان سازمانی در نظر گرفته شده است.

شرکت Qualcomm Technologies  همکاری خود را با مایکروسافت فاش کرد

با اعضای برنامه اکوسیستم شریک شبکه خصوصی 5G - طراحی شده است تا اتصال سازمانی را با معرفی راه‌حل شبکه خصوصی 5G مقیاس‌پذیر و انتها به انتها تغییر دهد. گردآوری اکوسیستم Qualcomm Technologies و رهبری فناوری جهانی در 5G، زیرساخت‌ها و دستگاه‌ها همراه با رهبری مایکروسافت در سراسر ابر سازمانی - این همکاری با معرفی یک راه‌ حل منحصربه فرد تراشه به ابر، استقرار شبکه خصوصی 5G را ساده و تسریع می‌کند.

از آنجایی که کارخانه‌ها دیجیتالی و تبدیل می‌شوند، و صنایع دست خوش تحول دیجیتالی می‌شوند، راه‌حل‌های پیشرفته و زیرساخت‌های اتصال حیاتی برای ارائه چارچوب مورد نیاز برای برنامه‌های مدرن سازمانی - از روباتیک و تولید، تا هوش مصنوعی، تا واقعیت افزوده و فراتر از آن، حیاتی هستند. این راه‌حل از طریق معماری‌های اتصال خصوصی از پیش تأیید شده که فناوری‌های Qualcomm® 5G و اکوسیستم سخت‌افزاری را با محاسبات لبه چند دسترسی خصوصی Azure (MEC خصوصی)، از جمله Azure Private 5G Core ترکیب می‌کند، محقق می‌شود.

امروزه، راه‌ حل‌های شبکه تلفن همراه خصوصی موجود ممکن است چندین ماه طول بکشد تا استقرار یابد. با این پیشنهاد متحول کننده از انتها به انتها، جدول زمانی به طور قابل توجهی کوتاه تر می شود و کسب و کارها و نهادها را برای اتخاذ شبکه خصوصی 5G شرکتی آسان تر می کند. با Qualcomm® Private Network RAN ​​Automation و Azure private MEC، شرکت‌ها می‌توانند از چالش‌ها و هزینه‌های متحمل شده برای انتخاب فروشنده، ادغام، مدیریت، نظارت بر عملکرد، مقیاس‌بندی و موارد دیگر اجتناب کنند. این راه حل منحصربه‌فرد راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرو را گرد هم می‌آورد و فرصتی را برای مقیاس‌پذیری گسترده فراهم می‌کند و در نهایت پذیرش جهانی شبکه‌های خصوصی 5G را تسریع می‌کند.

«در یک اقتصاد دیجیتالی فزاینده، زیرساخت اتصال برای ارائه پشتیبانی مورد نیاز برای برنامه‌های کاربردی مدرن حیاتی است. همکاری ما با Microsoft یک رویکرد منحصر به فرد، مقرون به صرفه و کارآمد در طراحی، استقرار، بهره برداری و نظارت بر شبکه های خصوصی 5G ارائه می دهد. دورگا ملادی، معاون ارشد و مدیر کل 5G گفت: با کاهش موانعی مانند زمان، پول و منابع، ما مطمئن هستیم که پیشنهاد مشترک ما، پذیرش جهانی شرکت‌هایی را که شبکه‌های خصوصی را در فعالیت‌های خود ادغام می‌کنند، تسریع خواهد کرد. ، پهنای باند موبایل و زیرساخت، Qualcomm Technologies, Inc.

این همکاری بین مایکروسافت و فناوری‌های کوالکام، موانع پذیرش و هزینه‌های عملیاتی را برای راه‌حل‌های اتصال 5G با کارایی بالا در خدمت شرکت‌های جهانی کاهش می‌دهد. شریراج گفت: اتوماسیون RAN-Core و قابلیت مشاهده سیستم چیپ به ابر برای استقرار و بهره برداری از شبکه های تلفن همراه خصوصی در مقیاس بزرگ که خرید، استقرار و مدیریت لبه های هوشمند 5G را برای طیف گسترده ای از صنایع و موارد استفاده به طور گسترده ساده می کند.

گاگلانی، GM برای Azure برای اپراتورها در مایکروسافت.

در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، این راه حل برای نمایش چندین فناوری از جمله ربات‌های موبایل خودکار (AMR)، جعبه‌های هوش مصنوعی 5G، دوربین‌های IP، لیدار و غیره در دسترس خواهد بود. اجزای اصلی محلول شامل موارد زیر است:

Qualcomm Private Networks RAN Automation، مسیری را به نمایش می‌گذارد که ارائه و عملیات لمسی صفر را با پروفایل‌های متناسب در هر صنعت و موارد استفاده 5G نشان می‌دهد، استقرار و مدیریت شبکه‌های خصوصی 5G در مقیاس بزرگ را ساده‌تر می‌کند.
راه‌حل محاسبات چند دسترسی خصوصی Azure (MEC) شامل Azure Private 5G Core و Azure Stack Edge است که از مدل‌های تحویل مبتنی بر ابر پشتیبانی می‌کند و به‌طور ایمن خدمات را از یک مدیریت ابری یکپارچه در سراسر سایت‌های جهانی مدیریت می‌کند. این راه حل بسیار قابل تنظیم، پایه ای برای اپراتورها و یکپارچه سازان سیستم است تا اتصالات و خدمات لبه مناسب را برای برآورده کردن نیازهای سازمانی انتخاب کنند.
دستگاه‌های 5G مجهز به فناوری‌های کوالکام و راه‌حل‌های اکوسیستم RAN از پیش تأیید شده مبتنی بر پلتفرم Qualcomm® FSM100 5G RAN که پیچیدگی یکپارچه‌سازی را ساده می‌کند، عملکرد رادیویی بالاتری ارائه می‌دهد و انعطاف‌پذیری را با طیف گسترده‌ای از فروشندگان و دستگاه‌های رادیویی برای انتخاب گزینه‌های اتصال مناسب برای ملاقات ارائه می‌کند.

دستگاه‌های 5G مجهز به فناوری‌های کوالکام و راه‌حل‌های اکوسیستم RAN از پیش تأیید شده مبتنی بر پلتفرم Qualcomm® FSM100 5G RAN که پیچیدگی یکپارچه‌سازی را ساده می‌کند، عملکرد رادیویی بالاتری ارائه می‌دهد و انعطاف‌پذیری را با طیف گسترده‌ای از فروشندگان و دستگاه‌های رادیویی برای انتخاب گزینه‌های اتصال مناسب برای ملاقات ارائه می‌کند.

در این لینک درباره Azure private MEC بیشتر بدانید.

درباره کوالکام


کوالکام پیشروترین مبتکر فناوری بی سیم در جهان و نیروی محرکه توسعه، راه اندازی و گسترش 5G است. وقتی تلفن را به اینترنت وصل کردیم، انقلاب موبایل متولد شد. امروزه، فناوری‌های اساسی ما اکوسیستم تلفن همراه را فعال می‌کنند و در هر تلفن هوشمند 3G، 4G و 5G یافت می‌شوند. ما مزایای موبایل را به صنایع جدید از جمله خودروسازی، اینترنت اشیا و محاسبات می‌آوریم و راه را به سوی دنیایی هدایت می‌کنیم که در آن همه چیز و همه می‌توانند به طور یکپارچه با هم ارتباط برقرار کرده و با هم تعامل داشته باشند.

Qualcomm Incorporated شامل کسب و کار صدور مجوز ما، QTL، و اکثریت قریب به اتفاق پورتفولیوی ثبت اختراع ما است. Qualcomm Technologies، Inc.، یکی از شرکت‌های تابعه Qualcomm Incorporated، به همراه شرکت‌های تابعه‌اش، اساساً تمام فعالیت‌های مهندسی، تحقیق و توسعه، و اساساً همه مشاغل و محصولات و خدمات ما، از جمله کسب‌ و کار نیمه‌هادی QCT ما را اداره می‌کند.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد