تاریخ انتشار : 14 فروردین 1401

معلمان از فناوری برای کمک به رفع نابرابری در مدارس استفاده می کنند

معلمان از فناوری برای کمک به رفع نابرابری در مدارس استفاده می کنند
گراهام یانگ یازده ساله مفتخر است که 100% گزارش کتاب اخیرش را به دست آورده است و از پوستری که به تازگی برای تبلیغ کسب و کار نوپای چمن زنی خود در محله خود ساخته است هیجان زده است.

وقتی معلمان از فناوری برای کمک به رفع نابرابری در مدارس استفاده می کنند، بچه ها وارد «دنیای کاملاً جدیدی» می شوند

اما واقعا چه چیزی در چشمان او برق می اندازد و لبخند خجالتی را به پوزخندی گسترده تبدیل می کند؟ او همه این کارها را خودش انجام داد. گراهام با یک بیماری عصبی که او را قادر به خواندن یا نوشتن نمی‌کند، در سال گذشته از ابزارهایی مانند Immersive Reader و ویژگی گفتار به متن ویندوز استفاده کرده است تا به او کمک کند تا در مدرسه و خارج از مدرسه مشارکت کامل داشته باشد.

خواه تنوع عصبی، ناتوانی‌های جسمی یا چالش‌های فقر باشد، معلمانی مانند گراهام دریافته‌اند که ابزارهای فناوری می‌توانند به عنوان بلوک‌های همسطح برای کمک به رفع انواع مختلف نابرابری در مدارس استفاده شوند. نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 11، ویندوز 11 SE، و دستگاه های کم هزینه ای که از آن پشتیبانی می کند، مانند سرفیس لپ تاپ SE و سایر دستگاه های شرکای مایکروسافت، به طیفی از فناوری های یادگیری می پیوندند که هدف آن کمک به مربیان برای ارائه پشتیبانی فردی به دانش آموزان است. آنها نیاز به موفقیت دارند.

جوزف ساوث، مدیر ارشد آموزش انجمن بین المللی فناوری در آموزش (ISTE) می گوید: «ما درک بهتری از پتانسیل و محدودیت های فناوری نسبت به قبل داریم. «ما آنچه را که می‌تواند انجام دهد فشار داده‌ایم و آن را بیشتر از همیشه افزایش داده‌ایم، و این بینش‌های جدیدی به ما داد.»

یکی از این بینش ها اهمیت ابزارهای باکیفیت است.

به همه 340 دانش‌آموز دبیرستان آبردین در روستایی می‌سی‌سی‌پی - مدرسه‌ای که به دلیل سطح بالای فقر بودجه فدرال دریافت می‌کند - دستگاه‌های مبتنی بر وب در زمان شیوع بیماری در سال گذشته دریافت کردند. اما بدون دسترسی به اینترنت خانگی که حدود نیمی از دانش‌آموزان و حتی بسیاری از معلمان از آن بی بهره بودند، ثابت شد.

و سرگرد آلن ویلیامز که به تازگی مسئولیت برنامه Junior ROTC را در آنجا بر عهده گرفته بود، به سرعت متوجه شد که حتی زمانی که آنها آنلاین بودند، لپ‌تاپ‌ها قدرت محاسباتی کافی برای دوره‌های پیشرفته علوم کامپیوتر و تیم‌های ورزش الکترونیکی که او داشت را ندارند. ایجاد شده.

اما ویلیامز به شدت برای مدرسه‌اش می‌جنگد، جایی که او می‌گوید تقریباً همه دانش‌آموزان سیاه‌پوست هستند و دو سوم آن‌ها دخترانی هستند که با «نابرابری‌هایی روبرو هستند که همان داستان قدیمی در سراسر جامعه ما است، جایی که زنان و دختران در آن ارتقا نمی‌یابند، به‌ویژه جایی که مشاغل فناوری هستند. نگران." بنابراین، کهنه سرباز 25 ساله نیروی هوایی ایالات متحده و بومی می سی سی پی به سرعت کمک هزینه ای برای دوجین لپ تاپ Dell دریافت کرد که به اندازه کافی قدرتمند برای همه برنامه های قوی مورد نیاز برای کلاس های او هستند و به دانش آموزان تجربه کار با سیستم عامل ویندوز و نرم افزار مایکروسافت 365 را می دهند. به احتمال زیاد در مشاغل بعدی استفاده می شود.

اکنون یکی از دانش‌آموزان او کالج را شروع کرده است - و حرفه‌ای را در فناوری دنبال می‌کند که قبلاً هرگز فکرش را نمی‌کرد - و امسال یک دانش‌آموز دیگر دبیرستان و سه دانش‌آموز دیگر در مسیر او هستند.

ویلیامز می گوید: «شما باید به روشی که قرار است بازی کنید، تمرین کنید. ما باید فرزندانمان را در محیطی تربیت کنیم که وقتی وارد نیروی کار می شوند با آن مواجه می شوند.

«خیلی مواقع ما به اندازه کافی از فرزندانمان توقع نداریم. اما وقتی ما توقعات را بالا می بریم و ظرفیت درون موسسه را برای فراهم کردن ابزارهایی برای برآورده کردن این انتظارات بالا می بریم، این بچه ها آن را از آب می اندازند.»

برای مثال، اگر معلمان زبان آلمانی یا ریاضی پیشرفته در دسترس نباشند، به ویژه دانش‌آموزان در مناطق روستایی می‌توانند کنار گذاشته شوند، اما ساوث می‌گوید اکنون ابزارهای فناوری «امکاناتی فراتر از کلاس درس یا محدوده شهر شما» ارائه می‌دهند. «فناوری دسترسی قوی به منابع با کیفیت بالا - مربیان، تخصص، فرصت‌ها - فراهم می‌کند که از جغرافیا فراتر می‌رود، جایی که برای اکثر ما تنها چند مایل وسعت دارد که در آن زندگی می‌کنیم، کار می‌کنیم و به مدرسه می‌رویم.»

مدارس دولتی ویچیتا در کانزاس شروع به ایجاد سفرهای میدانی مجازی به نام "Edventures" در طول همه گیری کردند که تجربیات غنی را برای بسیاری از بچه ها فراهم می کند - از جمله کسانی که ممکن است به دلایل فیزیکی یا مالی قادر به انجام سفرهای واقعی نباشند. دایان اسموکوروفسکی، هماهنگ‌کننده سواد دیجیتال منطقه مدرسه، برای یافتن موزه‌ها، شرکت‌ها، نویسندگان، بازیگران و معلمان شبکه‌ای شد تا به او کمک کنند تا 330 رویداد از این دست را در سال تحصیلی گذشته و حدود 30 رویداد را در سال تحصیلی جاری انجام دهد.

او Edventures را با محتوایی که بچه‌ها در هر کلاس مطالعه می‌کنند هماهنگ می‌کند و آنها را برای هر کسی رایگان می‌کند و از طریق رویدادهای زنده تیم‌های مایکروسافت میزبان 10000 دانش‌آموز در یک زمان است.

برای مثال، در ماه اکتبر، دانش‌آموزان کلاس پنجمی که مراحل انقلاب آمریکا را مطالعه می‌کردند، با بازیگری که در سال 1775 در پورتسموث، نیوهمپشایر نقش یک میخانه‌دار را بازی می‌کرد، مصاحبه کردند و از مصنوعات برای ترسیم تصویر زندگی برای بچه‌ها در آن دوران استفاده کرد. دانش‌آموزان کلاس چهارمی که تنوع زیستی را مطالعه می‌کنند، تجربه قایق خرچنگی مجازی را کسب کردند و یاد گرفتند که چگونه آبزی پروری مین با کشاورزی در ایالت محصور در خشکی آنها متفاوت است.

ما باید فرزندانمان را در محیطی تربیت کنیم که وقتی وارد نیروی کار می شوند با آن مواجه می شوند.

اسموکوروفسکی می گوید: «دانشجویان ما در کانزاس به چیزهایی مانند آمریکای استعماری اشاره شخصی ندارند، اما بردن فیزیکی آنها به بوستون کار آسانی نیست. "اما من می توانم نیوانگلند را به صورت مجازی برای فرزندانم بیاورم و تجربیات معتبری بسازم، برابری را برای همه فراهم کنم و تجربه یادگیری را که هر دانش آموزی می تواند آن را به اشتراک بگذارد، نه فقط برای افراد با استعداد یا ثروتمند.

او می گوید: «وقتی به عدالت نگاه می کنیم، هدف واقعی حذف موانع است.

96 مدرسه منطقه بیش از 40 میلیون فعالیت تیم - چت، جلسات، تکالیف و موارد مشابه - را در سال تحصیلی گذشته ثبت کردند، زمانی که تدریس در بخش عمده ای از سال از راه دور انجام می شد. راب دیکسون می‌گوید، استقرار دستگاه‌ها و فناوری جدید بسیار خوب پیش رفت - که تا حد زیادی توسط تیم‌هایی از دانش‌آموزانی که آموزش‌های فنی دریافت کردند، انجام شد - بزرگترین مدرسه تابستانی را که تا به حال توسعه داده بود برگزار کرد و به مقابله با "از دست دادن یادگیری" ناشی از اختلال همه‌گیری کمک کرد. افسر ارشد اطلاعات مدارس دولتی ویچیتا.

دیکسون می‌گوید، این بحران ترسیم خوبی را برای «نشان دادن آنچه قرار است یادگیری قرن 21 باشد» ارائه کرد. کاری که ما نمی‌خواهیم معلمانمان انجام دهند این است که به کلاس درس پیش از همه‌گیری بازگردند.»

به‌عنوان مثال، ISTE's South می‌گوید، مدارس در بسیاری از مناطق می‌گویند که هرگز به کنفرانس‌های یادگیری حضوری والدین و معلمان برنمی‌گردند، پس از معرفی جلسات مجازی در سال گذشته، مشارکت سرسام‌آور افزایش یافت - به‌ویژه در میان والدینی که رفت‌وآمدهای طولانی دارند یا مشاغل ساعتی کار می‌کنند یا تغییرات غیرعادی که قبلاً مانع آنها می شد.

ساوت می‌گوید، مربیان از فناوری‌هایی مانند رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها و انجمن‌ها برای اتصال و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و همچنین کار با یکدیگر در پروژه‌های ترکیبی استفاده می‌کنند. او می‌گوید که نتایج، پیشرفت‌های پیچیده‌ای هستند که نویدبخش مزایای دائمی در آینده هستند.

وقتی به عدالت نگاه می کنیم، هدف واقعی حذف موانع است.

یکی از معلمان می خواست به دانش آموزان کمک کند تا در مورد هنر و موزه ها بیاموزند و همچنین در زمانی که در خانه هستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. او از بچه‌ها خواست تا نمایش‌هایی بسازند - یکی تکه‌هایی از آثار هنری خود را روی دیوار یک راه پله بگذارد - و سپس از Flipgrid برای برگزاری تورهای «موزه» به یکدیگر استفاده کرد. در جاهای دیگر، نواحی مدارس سراسر کشور با هم واحدی را بر اساس اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ایجاد کردند. دانش آموزان آب را در جوامع مختلف خود آزمایش کردند و یادداشت ها را با هم مقایسه کردند تا بفهمند که چگونه مسائل کیفیت بسته به جغرافیا متفاوت است.

ساوت می‌گوید: «فناوری پایدار و قابل اعتماد بود و این اتصال و به اشتراک‌گذاری داده‌ها را امکان‌پذیر می‌کرد، اما تخیل مربیان بود که به چنین فعالیت قانع‌کننده‌ای دست یافتند که چشم‌انداز آن دانش‌آموزان را فراتر از هر چیزی که می‌توانستند وارد کنند، گسترش داد. هر یک از آن مناطق مدرسه."

به دلیل تجربیات بسیار متفاوت دانش آموزان در طول همه گیری همه گیر، کار در جهت برابری در کلاس درس هرگز ضروری نبوده است. ساوث یک معلم کلاس دومی را می شناسد که حالا پنج بچه در کلاسش دارد که نمی دانند چگونه کلمات را بخوانند یا حتی کلمات را به زبان بیاورند، بعد از اینکه مهدکودک و کلاس اول برای آنها در دو سال گذشته به هم ریخته است.

ساوت می‌گوید: «این یک تغییر بزرگ است که برای مدت طولانی با ما همراه خواهد بود» - و این حوزه دیگری است که فناوری می‌تواند با کمک به دانش‌آموزان احساس امنیت و مشارکت ایجاد کند.

ساوث می‌گوید ترس، شک و اضطراب از شرایطی ایجاد می‌شود که در آن افراد احساس می‌کنند خارجی هستند و توانایی دانش‌آموزان را برای یادگیری تضعیف می‌کنند. فناوری و ابزار مناسب می تواند به تطبیق منابع با شرایط کودکان کمک کند.

آماندا یانگ، مادر گراهام، از نزدیک دیده است که چگونه فناوری می تواند نابرابری را در سطوح مختلف برطرف کند. او آکادمی Education Imagine را اداره می کند، یک مدرسه دولتی مجازی در ویچیتا با حدود 500 کودک. بسیاری به دلیل بی خانمانی، نیازهای سلامت روان یا درمان‌های سرطان و مواردی از این دست نمی‌توانند حضوری در کلاس شرکت کنند که باعث می‌شود آن‌ها در خانه باشند و به انعطاف‌پذیری در برنامه مراقبت‌های پزشکی نیاز داشته باشند. دیگران اخیراً به دلیل عدم اطمینان در مورد بیماری همه گیر ثبت نام کردند.

یکی از چیزهایی که او متوجه شده این است که چگونه کلاس های Teams می توانند تجربه یادگیری را بی ارزش جلوه دهند و آن را فراگیرتر کنند. در یک محیط کلاسی سنتی، دانش‌آموزانی که نیازهایی مانند پسرش دارند، به اتاق دیگری برده می‌شوند، به عنوان مثال، زمانی که زمان مسابقه است، برای جلب توجه فردی. اما با Teams، دانش‌آموزان دیگر نمی‌دانند چه کسی در کدام اتاق استراحت است، بنابراین یادگیری برای سبک‌ها و نیازهای مختلف عادی‌تر می‌شود.

از آنجایی که مربیان به طور فزاینده ای از فناوری استفاده می کنند تا یادگیری را عادلانه تر کنند، آنها از بچه هایی مانند گراهام استقبال می کنند که یانگ آن را «دنیای کاملاً جدید» می نامد که استقلال بیشتری ارائه می دهد.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد