تاریخ انتشار : 5 فروردین 1401

روندهای بازار صفحه کلید مکانیکی، محرک های رشد، فرصت ها، تجزیه و تحلیل صنعت، روندهای تجاری و تاثیر Omicron

انتظار می رود بازار جهانی صفحه کلید مکانیکی از 705.4 میلیون دلار در سال 2017 به 1361.8 میلیون دلار تا سال 2023 با 12.1 درصد CAGR در طول دوره پیش بینی، 2017 تا 2023 رشد کند.
صفحه‌کلیدهای مکانیکی سوئیچ‌های کلیدی با فنر فعال را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

روندهای بازار صفحه کلید مکانیکی، محرک های رشد، فرصت ها، تجزیه و تحلیل صنعت، روندهای تجاری و تاثیر Omicron

انتظار می رود بازار جهانی صفحه کلید مکانیکی از 705.4 میلیون دلار در سال 2017 به 1361.8 میلیون دلار تا سال 2023 با 12.1 درصد CAGR در طول دوره پیش بینی، 2017 تا 2023 رشد کند.

صفحه‌کلیدهای مکانیکی سوئیچ‌های کلیدی با فنر فعال را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند. سوئیچ های کلید معمولاً بر اساس کاربر نهایی مانند تایپ و بازی متفاوت است. صفحه کلیدهای مکانیکی نسبت به کیبوردهای گنبدی لاستیکی معمولی مزیت بیشتری دارند. این صفحه‌کلید مکانیکی سوئیچ‌ها، روش‌های چاپ نوع، قاب‌بندی، عملکرد، ساخت کلید، نور LED با روشنایی، قابلیت تنظیم و وضوح، و ساختار کلید را ارائه می‌دهد. افزایش تقاضای جهانی برای بازی های رایانه شخصی در سرتاسر جهان به عنوان محرک اصلی رشد بازار کیبورد مکانیکی در دوره پیش بینی در نظر گرفته می شود. ویژگی‌های پیشرفته صفحه‌کلید مکانیکی مانند زمان پاسخ‌دهی سریع و دوام به عنوان عوامل محرک برای بازار صفحه‌کلید مکانیکی در دوره پیش‌بینی فرض می‌شود. با این حال، انتظار می رود جایگزین هایی مانند جوی استیک های پیشرفته و ماوس چند کاره و استفاده راحت از صفحه کلیدهای غشایی کم هزینه مانع رشد بازار صفحه کلید مکانیکی در دوره پیش بینی شود.

یک نسخه نمونه رایگان از گزارش را دریافت کنید @ https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/1215

تجزیه و تحلیل سگمنتال(Segmental)

بازار صفحه کلید مکانیکی بر اساس فناوری، کاربرد، نوع محصول و کاربر نهایی تقسیم بندی شده است. بر اساس نوع محصول، بازار صفحه کلید مکانیکی به کلیدهای کلیکی، سوئیچ های خطی و سوئیچ های غیرکلیکی (لمسی) تقسیم می شود. بر اساس فناوری، بازار صفحه کلید مکانیکی به صفحه کلیدهای مکانیکی بی سیم و کیبوردهای مکانیکی سیمی تقسیم می شود. بر اساس کاربرد، بخش صفحه کلید مکانیکی به بازی، تایپ و موارد دیگر طبقه بندی می شود. بر اساس کاربران نهایی، بازار صفحه کلید مکانیکی شامل موسسات آموزشی، کافه‌های اینترنتی، مناطق بازی، رایانه‌های شخصی خانگی و غیره است. مناطقی که در بازار کیبورد مکانیکی گنجانده شده اند عبارتند از آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و سایر نقاط جهان.

تحلیل دقیق منطقه ای

تجزیه و تحلیل بازار صفحه کلید مکانیکی بر اساس گستره جغرافیایی شامل مناطقی مانند آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان است. منطقه آمریکای شمالی به عنوان دارای رشد قابل توجه در بازار صفحه کلید مکانیکی شناخته شده است. کانادا و ایالات متحده پیشتازترین کشورهای منطقه آمریکای شمالی هستند. توسعه بازار به دلیل افزایش تقاضا برای صفحه کلیدهای مکانیکی برای برنامه های بازی است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که منطقه آسیا و اقیانوسیه در دوره پیش‌بینی، منطقه رو به رشد اصلی در بازار صفحه کلید مکانیکی باشد. کشورهایی مانند هند، کره جنوبی، ژاپن و چین کشورهای مهم در بازار صفحه کلید مکانیکی هستند. این الگوی توسعه به دلیل وجود تعداد زیادی از فروشندگان نیمه هادی است که در دراز مدت هزینه قطعات مورد نیاز برای تولید صفحه کلیدهای مکانیکی را کاهش می دهد.

به روز رسانی های صنعت:

ژانویه 2019 لنوو به تازگی صفحه کلید مکانیکی Lenovo Legion K500 RGB را معرفی کرده است. صفحه کلید دارای یک صفحه کلید معمولی با اندازه کامل است که نور پس زمینه RGB را ارائه می دهد. این صفحه کلید همچنین از سوئیچ های مکانیکی قرمز رنگ که از انواع خطی هستند استفاده می کند. صفحه کلید از طریق USB 2.0 متصل می شود، اگرچه کابل آن قابل جدا شدن نیست. پیش بینی می شود صفحه کلید مکانیکی Lenovo Legion K500 در آوریل امسال برای خرید عرضه شود.

درباره ما:

تیم MRFR هدف عالی ارائه تحقیقات بازار و خدمات اطلاعاتی با کیفیت مطلوب به مشتریان خود است. مطالعات تحقیقات بازار ما توسط محصولات، خدمات، فناوری‌ها، برنامه‌ها، کاربران نهایی و بازیگران بازار برای بخش‌های بازار در سطح جهانی، منطقه‌ای و کشوری، به مشتریان ما امکان می‌دهد بیشتر ببینند، بیشتر بدانند و کارهای بیشتری انجام دهند، که به پاسخگویی به همه آنها کمک می‌کند. مهمترین سوالات

به منظور به روز ماندن با فناوری و فرآیند کار صنعت، MRFR اغلب جلساتی را با کارشناسان صنعت و بازدیدهای صنعتی برای اعضای تحلیلگر تحقیقاتی خود برنامه ریزی و انجام می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد