تاریخ انتشار : 5 فروردین 1401

RISE with SAP در Microsoft Cloud: یک سال در حال بررسی

به عنوان بخشی از سفر تحول آفرین خود و برای به دست آوردن کارایی عملیاتی، SAP عملیات فناوری اطلاعات خود را برای برخی از سیستم های تجاری داخلی حیاتی با استفاده از مدل عملیاتی RISE با SAP در Microsoft Azure بهینه می کند.

RISE with SAP در Microsoft Cloud: یک سال در حال بررسی

امروز، ما اعلام می‌کنیم که مایکروسافت و SAP با تعمیق تعهد خود به پلتفرم یکدیگر، مشارکت خود را ارتقا می‌دهند. مایکروسافت اولین ارائه دهنده ابر عمومی خواهد بود که راه حل RISE با SAP را به صورت داخلی برای تغییر برخی از استقرارهای بزرگ SAP ERP خود اتخاذ می کند. این در سالگرد یک سالگی همکاری ما با SAP برای ارائه Microsoft Cloud به عنوان یکی از گزینه های زیرساختی برای راه حل RISE با SAP انجام می شود. این حرکت یک شراکت قوی را عمیق تر می کند و به مایکروسافت اجازه می دهد تا نوسازی SAP S/4HANA® خود را تسریع بخشد و در عین حال ما را قادر می سازد تا تخصص بیشتر و بهترین شیوه ها را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود توسعه دهیم.

به عنوان بخشی از سفر تحول آفرین خود و برای به دست آوردن کارایی عملیاتی، SAP عملیات فناوری اطلاعات خود را برای برخی از سیستم های تجاری داخلی حیاتی با استفاده از مدل عملیاتی RISE با SAP در Microsoft Azure بهینه می کند. مشتریان و شرکا موفقیت اولیه را در تسریع تحول کسب و کار خود و ساده کردن مسیر خود به سوی شرکت هوشمند تجربه کرده اند. مثلا:

انجمن ملی بسکتبال (NBA) تصمیم گرفت راه‌حل‌های SAP® و سایر منابع فناوری اطلاعات خود را به Microsoft Azure منتقل کند و از RISE با ارائه SAP برای تسهیل تکامل ابری مداوم خود استفاده کند. NBA انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و دسترسی به طیف گسترده‌ای از داده‌ها و سرویس‌های هوش مصنوعی در Azure را به دست آورده است که به لیگ کمک می‌کند از طریق تجمیع داده‌ها و کاهش هزینه‌های مدیریت فناوری اطلاعات، بهترین تعامل طرفداران را در کلاس خود ارائه دهد. پونیت توتجا، مدیر ارشد NBA می‌گوید: «رشد با بسته SAP واقعاً برای NBA استراتژیک است.

ساهیل گوپتا می‌گوید: «با هوش مصنوعی داخلی، انبار داده و قابلیت‌های شخصی‌سازی Azure، ما می‌توانیم تجربیاتی با محوریت طرفداران ایجاد کنیم که داده‌های کسب‌وکار، بازی و طرفداران را گرد هم می‌آورد تا راه‌های لذت بردن مردم از تعامل با NBA را افزایش دهیم.» ، معاون ارشد و رئیس توسعه برنامه در NBA.

Fresnapf، پیشروترین خرده‌فروش محصولات حیوانات خانگی در اروپا، با استفاده از راه‌حل RISE با SAP در Azure، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری به دست آورده است، که بهترین نژادها را گرد هم می‌آورد: SAP به عنوان پلتفرم تجاری مرکزی و Azure به عنوان زیرساخت مقیاس‌پذیر آن. سکو.

مایکروسافت همیشه به ما توصیه‌های صریح و صادقانه می‌داد و ما می‌توانستیم بگوییم که آنها در حال بازی طولانی هستند! ما نزدیکترین شریک به قلب خود را انتخاب کرده ایم.

بازاریاب و خرده‌فروش کفش، پوشاک و لوازم جانبی Wolverine Worldwide متعهد شد که مراکز داده خود را به موازات ارتقاء راه حل RISE با SAP به Microsoft Azure منتقل کند. Wolverine Worldwide برای حمایت از رشد، بهبود چابکی، افزایش تجربه کارکنان و بهبود سرعت ورود به بازار، به سمت ابر حرکت می‌کند.

مشتریان نه تنها Microsoft Cloud را برای اجرای راه حل SAP RISE خود ترجیح می دهند، بلکه شرکای اکوسیستم ما نیز این کار را انجام می دهند. Atos، یک رهبر جهانی در تحول دیجیتال با 105000 کارمند در سراسر جهان، Microsoft Cloud را برای اجرای راه حل RISE با SAP انتخاب کرده است.

ما Azure را برای افزایش انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری انتخاب کردیم، با سیستمی که می‌توانیم در صورت نیاز آن را تنظیم کنیم. Frédéric Aubrière، مدیر ارشد اجرایی گروه در Atos توضیح می دهد که علاوه بر این، ما با سرویس های ارائه شده، مانند Teams و Power BI، و فناوری هایی مانند AI، یادگیری ماشین و ربات های گفتگو، تعامل آسان تری داریم.

مشتریان و شرکای Microsoft Cloud را برای راه حل های SAP خود انتخاب می کنند زیرا ادغام آسان، وسعت خدمات پیشرفته و نوآوری، و بالاترین سطح امنیت و انطباق است. مایکروسافت گسترده‌ترین مجموعه اتصال‌دهنده‌ها و APIها را برای امکان ادغام سریع در راه‌حل‌های SAP ارائه می‌کند - چه بهبود بهره‌وری با یکپارچه‌سازی برنامه‌های SAP و تیم‌های مایکروسافت یا بهبود تجزیه و تحلیل داده‌ها با Power BI و راه‌حل SAP Analytics Cloud یا خودکار کردن و یکپارچه‌سازی برنامه‌های SAP با سایر داده‌های ابری. این خدمات، ابزارها و قابلیت های جامع، تحول کسب و کار مشتریان و شرکای ما را تسریع کرده است.

SAP و Microsoft: ادغام و نوآوری مشترک

ما دائماً در تلاش هستیم تا تجربه کاربر را بهبود بخشیم، اتوماسیون و ادغام SAP S/4HANA را در Microsoft Cloud ساده کنیم، و تحول کسب و کار مشتریان را تسریع کنیم. این همکاری SAP و Microsoft را در موقعیتی قوی قرار می‌دهد تا با راه‌حل‌های SAP در فضای ابری عمومی، بهترین نتایج را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

کاربر تجاری SAP

تیم های مایکروسافت به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در دسکتاپ و اپلیکیشن های موبایل برای همکاری و ارتباط تبدیل شده است. از زمانی که همکاری گسترده بین SAP و مایکروسافت را برای ادغام تیم های مایکروسافت در راه حل های SAP اعلام کردیم، راه طولانی را پیموده ایم. این سناریوهای بیشتری را فعال کرده است، از جمله راه‌حل‌های SAP Business ByDesign، SAP Sales Cloud، و SAP SuccessFactors. بررسی کنید که Doosan چگونه محل کار دیجیتالی لذت بخش را برای کارمندان خود ایجاد کرد و چگونه می توانید از ادغام راه حل های SAP SuccessFactors و Microsoft Viva بهره مند شوید.

ما با تمرکز بر رفع نیازهای کاربران مختلف SAP به این مهم دست می‌یابیم:

توسعه دهندگان

نوآوری برای توسعه دهندگان SAP شامل بهبود پلتفرم فناوری کسب و کار SAP (SAP BTP) برای افزایش در دسترس بودن و تسریع توسعه برنامه های افزودنی SAP است. به عنوان بخشی از برنامه توسعه جهانی خود، سال گذشته پشتیبانی را در منطقه شرق استرالیا راه‌اندازی کردیم و SAP BTP را در Azure در شش منطقه در دسترس قرار دادیم و در ماه‌های آینده موارد بیشتری اضافه می‌شود. ما همچنان به افزودن دسترسی به ویژگی های امنیتی جدید در فضای ابری ادامه می دهیم. SAP BTP اکنون از Azure Private Link پشتیبانی می‌کند و اتصال شبکه خصوصی عالی را بین برنامه‌های در حال اجرا بر روی SAP BTP، خدمات بومی Azure و منابع در حال اجرا در اشتراک مشتری ما ارائه می‌دهد.

برای معمار برنامه‌های سازمانی مقیاس‌پذیر و قوی در فضای ابری، معماری‌های رویداد محور مسیر استراتژیک رو به جلو هستند. ما خوشحالیم که ادغام آینده بین قابلیت SAP Event Mesh و Azure Event Grid را اعلام می کنیم. این همکاری ادغام معماری‌های مبتنی بر رویداد بین پشته‌های فناوری مایکروسافت و SAP را بسیار تسهیل می‌کند. این ادغام دو طرفه سناریوهایی مانند Azure Logic App را قادر می‌سازد که توسط یک رویداد در SAP S/4HANA یا یک گردش کار نرم‌افزار SAP که توسط رویدادی در پلتفرم Azure راه‌اندازی می‌شود، راه‌اندازی شود. این امر با ادغام بهبود یافته SAP Cloud Identity Services و Azure Active Directory تقویت می‌شود و امکان جریان‌های هویت آسان‌تر را فراهم می‌کند.

ما به ساخت و به اشتراک گذاری معماری های مرجع مشترک SAP و مایکروسافت ادامه خواهیم داد تا مشتریان بتوانند به بهترین شیوه ها و راهنمایی ها در مورد نحوه به کارگیری قابلیت های جدید ما دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد