تاریخ انتشار : 5 فروردین 1401

Microsoft Flight Simulator

شکوه خیره کننده شبه جزیره ایبری را با آخرین به روز رسانی جهانی شبیه ساز پرواز مایکروسافت تجربه کنید.تصاویری خیره کننده، هواپیمای دقیق و تجربیات پرواز معتبری که طرفداران شبیه سازی رایانه شخصی دوست دارند، اکنون در کنسول Xbox شما در دسترس خواهند بود.

Microsoft Flight Simulator

با به‌روزرسانی جهانی هشتم: اسپانیا، پرتغال، جبل‌الطارق و آندورا، کاوش در گوشه‌های ساحلی مدیترانه و اقیانوس اطلس، ارتفاعات پیرنه، و معماری افسانه‌ای شهرهایی مانند لیسبون و مادرید را آغاز کنید. بر فراز کلیسای ساگرادا فامیلیا پرواز کنید تا از جزئیات معماری آن قدردانی کنید، نوآوری در قنات سگویا و غنای شهر هنرها و علوم در والنسیا را تحسین کنید.

Microsoft Flight Simulator - World Update 8 Screenshot
در Microsoft Flight Simulator World Update VIII، این منطقه با انواع پیشرفت‌های جغرافیایی جدید و با وضوح بالا، از جمله داده‌های ارتفاع، فتوگرامتری، و تصاویر هوایی برای یک تجربه خیره‌کننده بهبود یافته است. این به روز رسانی شامل چهار فرودگاه دست ساز، 99 نقطه دلخواه سفارشی (POI)، چهار سفر بوش، چهار پرواز اکتشافی جدید و پنج چالش فرود کاملاً جدید است.

Microsoft Flight Simulator - World Update 8 Screenshot
به روز رسانی جهانی هشتم: اسپانیا، پرتغال، آندورا و جبل الطارق به صورت رایگان برای همه دارندگان شبیه ساز پرواز مایکروسافت در دسترس است. شبیه ساز خود را به روز کنید، World Update VIII را دانلود کنید و برای تجربه گنجینه های این قلمرو شگفت انگیز اروپایی از ارتفاعات بلند شوید! آسمان صدا می زند!

Microsoft Flight Simulator - World Update 8 Screenshot
Microsoft Flight Simulator برای Xbox Series X|S و PC با Xbox Game Pass، PC Game Pass، Windows 10/11 و Steam و همچنین بر روی Xbox One و تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی با مشخصات پایین‌تر از طریق Xbox Cloud Gaming در دسترس است.

Microsoft Flight Simulator - World Update 8 Screenshot
اشتراک Xbox Game Pass Ultimate برای بازی های ابری مورد نیاز است. در دسترس بودن بازی‌های ابری بر اساس منطقه متفاوت است، و Microsoft Flight Simulator را می‌توان در هر جایی که بازی ابری پشتیبانی می‌کند، بازی کرد.

Microsoft Flight Simulator - World Update 8 Screenshot
زیبایی های اسپانیا، پرتغال، آندورا و جبل الطارق را امروز در Microsoft Flight Simulator کاوش کنید. آسمان صدا می زند!

تصاویری خیره کننده، هواپیمای دقیق و تجربیات پرواز معتبری که طرفداران شبیه سازی رایانه شخصی دوست دارند، اکنون در کنسول Xbox شما در دسترس خواهند بود.

Microsoft Flight Simulator به‌عنوان طولانی‌ترین فرنچایز بازی در مایکروسافت، سابقه‌ای غنی در رایانه‌های شخصی دارد که نزدیک به چهار دهه را در بر می‌گیرد. ما هیجان زده هستیم که فراتر از رایانه شخصی گسترش پیدا کنیم و با آوردن این شبیه سازی قوی به کنسول ها، به خلبانان مشتاق بیشتری فرصت پرواز بدهیم. امروز می‌توانیم به اشتراک بگذاریم که Microsoft Flight Simulator در تاریخ 27 ژوئیه روی Xbox Series X|S پرواز خواهد کرد و با Xbox Game Pass همراه خواهد شد. Simmers در Xbox Series X|S می‌تواند این تجربه را پیش‌سفارش کرده و از قبل نصب کند و انتظار عمقی برابر با نسخه رایانه شخصی را داشته باشد، با معتبرترین و واقعی‌ترین شبیه‌ساز پروازی که تا کنون ساخته‌ایم.

از هواپیماهای سبک گرفته تا جت‌های پهن پیکر، مهارت‌های خلبانی خود را در برابر چالش‌های آب‌وهوای بی‌درنگ، از جمله پوشش دقیق ابرها و لایه‌های ابر در سراسر جهان، سرعت و جهت باد، دما، رطوبت، باران و رعد و برق، آزمایش خواهید کرد. دنیایی پویا و زنده با قدرت داده های ماهواره ای و هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، کل سیاره را با جزئیات شگفت انگیز با بیش از 37000 فرودگاه، 2 میلیون شهر، 1.5 میلیارد ساختمان، رشته کوه های واقعی، جاده ها، درختان، رودخانه ها، حیوانات، ترافیک و بیشتر.

راه اندازی Microsoft Flight Simulator بر روی رایانه شخصی در سال گذشته تنها آغاز سفر ما برای ایجاد بهترین شبیه سازی ممکن بود. همانطور که به تجربه به‌روزرسانی‌های رایگان جهانی (ژاپن، ایالات متحده، فرانسه، بنلوکس، بریتانیا و ایرلند تا کنون و بسیاری موارد دیگر)، DLC‌های مضمون و هواپیماهای واقعی ادامه می‌دهیم، Xbox Series X|S در حال جوشیدن است. از این به روز رسانی ها در کنسول نیز لذت خواهد برد. ما به همکاری با شرکای شخص ثالث ادامه می دهیم تا تجهیزات جانبی اضافی را به Xbox Series X|S بیاوریم که تجربه همهجانبه کنسول شما را افزایش دهد.

Microsoft Flight Simulator در 27 ژوئیه 2021 آسمان را به روی میلیون ها خلبان جدید Xbox Series X|S باز می کند و در همان روز با Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. اعضای Xbox Game Pass در سری X|S می‌توانند بازی را از قبل نصب کنند! برای پیش‌سفارش امروز از فروشگاه Xbox دیدن کنید. آسمان صدا می زند!

Microsoft Flight Simulator اکنون با Xbox Game Pass برای رایانه شخصی، ویندوز 10 رایانه شخصی، Steam در دسترس است و برای پیش‌سفارش در Xbox Series X|S در دسترس است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد