تاریخ انتشار : 7 فروردین 1401

سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در نیجریه

سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در  نیجریه
شرکت مایکروسافت یک مرکز توسعه آفریقایی 100 میلیون دلاری (ADC) را در شهر لاگوس نیجریه افتتاح کرد. تقریباً سه دهه پس از آن که این غول فناوری برای اولین بار با اولین دفتر خود در آفریقا نشان داد، قرار است نشانه دیگری در فضای دیجیتال نیجریه ایجاد کند.

مایکروسافت مرکز توسعه 100 میلیون دلاری را در لاگوس، نیجریه راه اندازی کرد

شرکت مایکروسافت یک مرکز توسعه آفریقایی 100 میلیون دلاری (ADC) را در شهر لاگوس نیجریه افتتاح کرد. تقریباً سه دهه پس از آن که این غول فناوری برای اولین بار با اولین دفتر خود در آفریقا نشان داد، قرار است نشانه دیگری در فضای دیجیتال نیجریه ایجاد کند.

پروفسور عیسی پانتمی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، جوی چیک، معاون بخش هویت در گروه مایکروسافت Cloud + AI، Funke Opeke، مدیر عامل، MainOne، Hakeem Fahm، کمیسیونر، در افتتاحیه Microsoft ADC حضور دارند. برای علم و فناوری، ایالت لاگوس؛ Gafar Lawal، مدیر عامل، مرکز توسعه آفریقایی مایکروسافت، غرب آفریقا؛ اولاتومیوا لاول، مدیر کشور، مایکروسافت نیجریه، کاشیفو اینووا عبداللهی، مدیر کل NITDA و بسیاری دیگر.

در راه اندازی ADC، پروفسور پانتامی به مایکروسافت نیجریه و تیم جهانی مایکروسافت به خاطر دستاورد برجسته آن در نیجریه تبریک گفت. وی افزود: «انتخاب نیجریه به دلایل زیادی از جمله موقعیت، جمعیت و وضعیت اقتصادی ما در این قاره، استخر بزرگ ما از جوانان بسیار خلاق و بسیاری موارد دیگر بسیار استراتژیک است.» او همچنین سایر شرکت‌های بین‌المللی را تشویق کرد تا برگه‌ای از مایکروسافت وام بگیرند و NDEPS وزارت را به عنوان بستری برای تقویت همکاری‌ها و مشارکت‌ها در داخل کشور کلید بزنند.

مایکروسافت ADC برای غرب آفریقا در ایکویی، ایالت لاگوس واقع شده است و به عنوان یک مرکز مهندسی برتر برای مایکروسافت عمل خواهد کرد، جایی که استعدادهای آفریقایی در کلاس جهانی می توانند راه حل هایی را برای تأثیر محلی و جهانی ایجاد کنند. مایکروسافت ADC اولین مرکز توسعه جهانی در آفریقا است که مجموعاً 100 میلیون دلار سرمایه گذاری در پنج سال اول بهره برداری دارد.

به گفته جوی چیک، معاون بخش هویت در گروه هوش مصنوعی مایکروسافت که در افتتاحیه بیانیه ای ارائه کرد، گفت: مایکروسافت شاهد رشد در قاره آفریقا در جنبه های مختلف از اتصال به اینترنت گرفته تا قابلیت دیجیتال و نوآوری بوده است. . شرکت مایکروسافت بسیار خوشحال است که برای قاره ای که به طرق مختلف از رشد آن حمایت کرده است، کارهای بیشتری انجام دهد.

به دلیل قرار گرفتن در معرض فرآیندهای فناوری پیشرفته، آفریقایی ها کاربردهای این فناوری ها را بسیار گسترش داده اند. بدیهی است که این فناوری امروزه روش بانکداری، کشاورزی و حتی دسترسی جوامع به مراقبت های بهداشتی را تغییر داده است. چیک فاش کرد که "در مایکروسافت، ما بسیار خوش شانس هستیم که در تحقق این پتانسیل، ایجاد شراکت های قوی برای تسریع تحول دیجیتال و ایجاد تأثیر اجتماعی پایدار، نقش داشته ایم."

نقطه عطف بزرگی برای این سرمایه‌گذاری در اوایل سال جاری اتفاق افتاد، زیرا ما اولین مراکز داده فوق‌مقیاس آفریقا را در آفریقای جنوبی افتتاح کردیم و نوآوری‌های تجاری را در فضای ابری ارتقا دادیم. مایکروسافت به عنوان گام بعدی در سفرمان در آفریقا، و برای درک بهتر قاره‌ای که به سرعت فناوری را در فضای ابری به کار می‌گیرد، امروز مرکز توسعه آفریقا (ADC) خود را برای غرب آفریقا واقع در نیجریه راه‌اندازی کرد. با دو سایت اولیه در نایروبی، کنیا و لاگوس، نیجریه، ADC به عنوان یک مرکز مهندسی برتر برای مایکروسافت عمل خواهد کرد، جایی که استعدادهای آفریقایی در کلاس جهانی می توانند راه حل هایی برای تأثیر محلی و جهانی ایجاد کنند.

Gafar Lawal، مدیر عامل مرکز توسعه آفریقایی مایکروسافت، غرب آفریقا، تاکید کرد که این قاره برای نوآوری در لبه هوشمند آماده است. وی همچنین فاش کرد که "مهندسین از قبل شروع به کار کرده اند و ما قصد داشتیم تا پایان سال 2023 500 مهندس تمام وقت استخدام کنیم. با این حال، در حال حاضر، ما از 500 فراتر رفته ایم. این به شما در مورد استعدادهای فراوان ما می گوید. در آفریقا داشته باشند. لاول همچنین گفت: "Microsoft ADC همچنین با دانشگاه های محلی برای ایجاد یک برنامه درسی مدرن هوشمند لبه و ابر، کاملا منحصر به فرد در آفریقا، همکاری می کند." اولاتومیوا ویلیامز، مدیر کشور، مایکروسافت نیجریه و غنا، ADC را به عنوان پلتفرمی توصیف کرد که از ماموریت مایکروسافت برای توانمندسازی هر فرد و سازمان روی کره زمین برای دستیابی به اهداف بیشتر پشتیبانی می کند.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد