تاریخ انتشار : 7 فروردین 1401

نمایشگر قابل حمل InnoView 15.8 اینچی: فضای بیشتر صفحه نمایش برای دستگاه های کوچک

نمایشگر قابل حمل InnoView 15.8 اینچی: فضای بیشتر صفحه نمایش برای دستگاه های کوچک
استفاده روزافزون از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیاز به راه‌حل‌های تلفن همراه را افزایش می‌دهد و مانیتورهای قابل حملی مانند این، صفحه نمایش بیشتری را اضافه می‌کنند و در هنگام حرکت، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

نمایشگر قابل حمل InnoView 15.8 اینچی: فضای بیشتر صفحه نمایش برای دستگاه های کوچک

مانیتور قابل حمل InnoView 15.8 اینچی یکی از جدیدترین محصولات موجود در موجودی رو به رشد مانیتورهای سبک وزن و مقرون به صرفه سازنده چینی است.

مانیتورهای حمل و نقل می توانند لوازم جانبی خسته کننده ای باشند. متغیرهای بیش از حد باعث نارضایتی محصول می شوند. عملکرد و ویژگی‌ها ممکن است کمبود داشته باشند، و ممکن است فقط با برخی از دستگاه‌های شما سازگار باشند.

استفاده روزافزون از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیاز به راه‌حل‌های تلفن همراه را افزایش می‌دهد و مانیتورهای قابل حملی مانند این، صفحه نمایش بیشتری را اضافه می‌کنند و در هنگام حرکت، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

این بزرگترین صفحه نمایش این شرکت است. سه مدل دیگر از نظر اندازه و پیکربندی در 14 اینچ و 15.6 اینچ متفاوت هستند.

بزرگترین نقطه ضعف دستگاه 15.8 اینچی عدم وجود صفحه نمایش لمسی است. اما قیمت جذاب آن و عملکرد فوق العاده کلی این مدل را به یک معامله غیرقابل قبول تبدیل کرده است.

اکثر جعبه ها را چک می کند

این پنل قابل حمل قابل حمل 189.99 دلار در آمازون و 179.99 دلار در وب سایت سازنده قیمت دارد. این یک مانیتور قابل حمل USB-C با قابلیت اتصال و پخش با قابلیت نمایش Full High Definition (FHD) با وضوح 1920 در 1080 و روشنایی 300 نیت است. نسبت تصویر 16:9 با نرخ تازه سازی 60 هرتز تولید می کند.

این باعث می شود دستگاه به یک مانیتور ثانویه بسیار مناسب متصل به دستگاه های بسیار کوچکتر با صفحه نمایش های کوچک متصل شود. قابلیت نمایش آن برای چشم دلپذیر است.

مدل 15.8 اینچی یک صفحه نمایش فوق باریک IPS با زاویه دید 178 درجه است.

دارای بلندگوهای دوتایی (ناشناخته) و دارای سه کابل است که اکثر دستگاه ها را به هم متصل می کند. اینها یک کابل Mini-HDMI به HDMI، یک کابل USB-C به USB-C و یک کابل USB-C به USB-A هستند.

این واحد به برق AC نیاز دارد. یک آداپتور سوکت دیواری 18 واتی و کابل USB برای تغذیه مانیتور ارائه شده است. بدون باتری است و نمی‌تواند توسط رایانه یا تبلت متصل شده تغذیه شود، حتی زمانی که آنها با باتری خود کار نمی‌کنند.

مانیتور دارای محدوده دینامیکی بالا یا HDR است - یک فناوری نمایشگر جدید که نمایش رنگ را بهبود می بخشد. همچنین فناوری FreeSync و نور آبی کم برای تجربه بهتر مشاهده تعبیه شده است.

ساخت مانیتور

این مانیتور دارای ساختار فلزی مستحکمی با حاشیه های بسیار نازک در بالا و دو طرف است. قاب پایین 1.25 اینچ است. عرض این کیف 0.212 اینچ، 9 x 14.37 اینچ و وزن آن 1.5 پوند است.

قاب فلزی کاملا مشکی محکم است و در هنگام نگه‌داشتن هیچ انعطافی ندارد. محفظه ضخیم‌تر در پایه، مدارها و اجزای اضافی را در خود جای می‌دهد که پانل قابل حمل را وصل و پخش می‌کنند. این پایه همچنین دارای بلندگوهای دوگانه Hi-Fi است.

اسلات MicroSD وجود ندارد. در لبه سمت چپ پایین پایه یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک دکمه چرخ برای دسترسی به تنظیمات و دکمه روشن/خاموش قرار دارد.

در لبه پایینی سمت راست پایه، که از جلو مشاهده می‌شود، یک درگاه mini-HDMI، یک پورت USB-C و یک پورت micro-USB قرار دارد. یکی از آن پورت ها باید اتصال برق داشته باشد.


به غیر از تنظیم صفحه نمایش بر اساس نیازهای خاص خود، هیچ پیکربندی سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز نیست. اگر به رایانه متصل هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات صفحه نمایش رایانه را باز کنید تا نحوه پاسخگویی پنل را انتخاب کنید.

تنظیمات استاندارد رایانه معمولاً به نمایشگر ثانویه اجازه می‌دهد یا نمایشگر اصلی را منعکس کند یا هر محتوای پنجره‌ای را که از مانیتور اصلی به پانل خارجی می‌کشید نشان دهد.

با فشار دادن دکمه چرخ پانل یک پنجره بازشو در گوشه پایین سمت چپ باز می شود. از چرخ برای انتخاب تنظیماتی که می خواهید تنظیم کنید استفاده کنید. اینها شامل روشنایی تصویر، عناصر رنگی و صدا هستند.

این مانیتور InnoView با طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. به طور معمول، رایانه های مایکروسافت ویندوز و اپل با کابل های ارائه شده کار می کنند. با این حال، ممکن است به برخی از کابل ها یا آداپتورهای مخصوص اپل نیاز باشد.

آیفون های اپل به آداپتور نیاز دارند. برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی متصل می شوند، اما همه سازندگان اندروید سیگنالی را از طریق پورت USB-C یا USB-A برای درایو مانیتور ارائه نمی دهند. ممکن است این مشکل در برخی از تبلت های اندرویدی نیز باشد.

این مانیتور همچنین از طریق پورت های USB-C یا mini-HDMI به Xbox، PS3 /PS4 /PS5، سوئیچ ها و غیره متصل می شود.

اطلاعات محصول سازگاری این مانیتور با لینوکس را فهرست نمی کند. با این حال، متوجه شدم که در اکثر موارد پنل قابل حمل با دستگاه های لینوکس کاملاً کار می کند.

عوامل تداخلی استانداردهای سخت افزاری در رایانه و عدم وجود کد پشتیبانی در هسته لینوکس خاص است که توزیع مورد استفاده شما را هدایت می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که پانل قابل حمل را به لپ‌تاپی که دارای توزیع نئون KDE است وصل کردم، مانیتور خارجی را تشخیص داد اما تنها زمانی صفحه را نشان می‌دهد که تنظیمات آن را به صورت فعال پیکربندی کنند. اما این به طور خودکار صفحه نمایش لپ تاپ را غیرفعال کرد.

پس از اتصال، پانل قابل حمل یک صفحه نمایش مخدوش داشت. دستگاه دارای سیستم عامل کروم نیز دارای یک صفحه نمایش است. عملکرد ماوس کند شد و پنجره‌های باز فقط تا حدی نمایش داده شد.

سیستم عامل کروم، سیستم عامل همراه با مرورگر وب کروم برای هدایت عملکرد کروم بوک، تنظیمات سیستم مربوط به عملکردهای نمایشگر دوگانه را ندارد. بنابراین، در حالی که در برخی از مدل‌های Chromebook می‌توانستم پنجره‌ها را از یک صفحه به صفحه دیگر بکشم، نمی‌توانم نشانگر ماوس را فراتر از نمایشگر داخلی Chromebook در مدل‌های دیگر هدایت کنم.

این پدیده همچنین با سایر مانیتورهای قابل حمل متصل به کروم‌بوک‌های من نیز رخ داد.

سازنده پنل های قابل حمل هرگز ادعا نکرد که مانیتور قابل حمل InnoView دارای گواهینامه کار با سیستم عامل لینوکس یا کروم بوک است. شاید اکنون بتوان گواهینامه لینوکس را بیان کرد.


این مانیتور قابل حمل راه حل بسیار خوبی برای افزودن فضای اضافی صفحه نمایش به لپ تاپ ها و دستگاه های قابل حمل با صفحه نمایش کوچک است. قرار نبود از آن به عنوان مانیتور اصلی استفاده شود.

اگر می توانید بدون صفحه نمایش لمسی زندگی کنید، این مدل یک انتخاب ایده آل است. اگر باید لمسی داشته باشید، یکی از پانل های قابل حمل InnoView دیگر را بررسی کنید.

اگر برای Chromebook خود به یک دستگاه قابل حمل نیاز دارید، موفق باشید. گوگل که سیستم عامل کروم را می سازد، اکنون شروع به صدور گواهینامه مانیتورها و سایر لوازم جانبی برای کار با این گزینه های محاسباتی کرده است.

دو ناامیدی خفیف دیگر با این مدل در بازی وجود دارد.

یکی کیفیت پایین صدای بلندگوهای دوتایی hi-fi است. متوجه شدم که آنها به دلیل کمبود پایه بسیار ضعیف به نظر می رسند. هنگام گوش دادن به سخنرانی کمتر آزاردهنده بود. اگرچه پخش موسیقی کمتر دلپذیر بود.

دومین نقطه ضعف، پایه سست است که به عنوان یک کیف حمل محافظ برای پانل دو برابر می شود. سایر مدل‌های InnoView دارای یک میله فلزی یک تکه هستند که از لبه‌ها به سمت عقب حرکت می‌کند و یک سه‌پایه سفت و سخت با پانل تشکیل می‌دهد. در عوض، این مدل دارای یک پلاستیک با روکش وینیل شکافدار (یا مواد دیگر) است که به شکل مثلثی تا می‌شود و پانل روی قسمت پشتی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد