تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401

GALAXY WATCH 4

GALAXY WATCH 4
سامی میرو وینتیج، برند مد پایدار که به خاطر خلق قطعات منحصربفرد معروف است، در مجموعه ای از لوازم جانبی سری Galaxy Watch4 با نسخه محدود و سازگار با محیط زیست با سامسونگ همکاری کرده است.

GALAXY WATCH 4

سامی میرو وینتیج، برند مد پایدار که به خاطر خلق قطعات منحصربفرد معروف است، در مجموعه ای از لوازم جانبی سری Galaxy Watch4 با نسخه محدود و سازگار با محیط زیست با سامسونگ همکاری کرده است.

این مجموعه با سه صفحه ساعت و شش بند ساعت، از زیبایی طبیعت الهام گرفته و از مواد بازیافتی ساخته شده است. سامی میرو، بنیانگذار و طراح، می گوید که ارتباط عمیقی بین سبک، پایداری و ذهن آگاهی وجود دارد.

این طرح‌ها از زیبایی سیاره ما الهام گرفته شده‌اند و در نظر گرفته شده‌اند که به عنوان یادآوری برای حفظ هوش و اتصال به زمین عمل کنند.
- سامی میرو

پرتره نوآوری

طراحی های سامی با استفاده از خطوط، اشکال و پالت رنگی با رنگ آسمانی برای به تصویر کشیدن جزر و مد حرکت، زیبایی طبیعت را با زیبایی تکنولوژی در کنار هم قرار داده است.
او گفت: "الهام بخش این مجموعه ایجاد طرح هایی بود که انرژی و احساسات مثبت را برای شخصی که واقعاً می خواهد برای سیاره و خودش خوب باشد برانگیزد."

این مجموعه که شامل سه صفحه ساعت و شش بند ساعت ساخته شده از پوست سیب و سایر ضایعات پس از مصرف است، برای انتقال آزادی بیان طنز فردی با استفاده از موتیف ریشه گل، برگ و درخت انگور طراحی شده است. طرح ها به ما یادآوری می کنند که ما با زمین و تمام زندگی یکی هستیم.

بند های ساعت Stratus و Midnight که از پوست پوست سیب ساخته شده اند، می توانند به راحتی با لب های خنثی بوهو یا چشم دودی خشن برای ورزش یا بیرون از خانه استفاده شوند. از سوی دیگر، رنگ‌های نگینی بند‌های ساعت TPU لاستیکی مانند - موجود در Aurora Night، Dawn Atlas، Cloud Navy، و Earth Sunrise - بهترین رنگ‌ها برای تکمیل یک برجسته طلایی درخشان بر روی گونه‌ها یا هر لباس دیگری هستند. این بند‌های ساعت قابل تعویض، هر ظاهری را از روز تا شب تکمیل می‌کنند.

سامی می گوید: «ساعت شما چیزی است که هر روز می پوشید. "چیزی که من در مورد سریال دوست دارم این است که آنها بسیار شیک و پیچیده به نظر می رسند، آنها یکپارچه با هر لباسی ترکیب می شوند." Galaxy Watch4 Classic مورد علاقه شخصی اوست. صفحه‌های ساعت اطلس و سرنیتی او ارتباط و آرامش را در راس ذهن نگه می‌دارند. طرح‌های سامی نشان می‌دهد که چگونه مد مضامین و ارزش‌هایی را که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم با سبک متحد می‌کند، به طوری که هر یک از موارد استفاده می‌توانند در اعمال بیان شخصی شرکت کنند.

مراقبت از سیاره یکی از مهمترین کارهایی است که همه ما در حال حاضر باید انجام دهیم و ماموریت من این است که به افرادی که عاشق سبک هستند آموزش دهم که چگونه می توانند انتخاب های مد پایدارتری داشته باشند.
- سامی میرو

ایجاد آینده ای پایدار

برای شرکتی که قصد دارد پایداری زیست محیطی را در همه کارهایی که انجام می دهیم - از طراحی محصول گرفته تا بسته بندی، صرفه جویی در انرژی گرفته تا بازیافت - بگنجاند، همکاری سامسونگ با سامی میرو یک تناسب طبیعی است.

سامی با خلق قطعات مد منحصر به فرد از مواد به روز شده نام خود را به دست آورد. او همچنین طراح کمد لباس تور جهانی Revival نمادین سلنا گومز و کت و شلوار ورزشی کرم رنگ کایلی جنر است. اخلاق او بر اصول مصرف و ایجاد مد با هدف و نیت بنا شده است. در نتیجه تلاش‌های او، جایزه اعتماد مد 2021 توسط شورای طراحان مد آمریکا اعطا شد.

مانند Remote SolarCell سامسونگ که از 24 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، هر شش بند ساعت Galaxy Watch Series 4 x Sami Miró Vintage پایداری را در اولویت قرار می دهند.

ساعت‌های Aurora Night، Dawn Earth Sunrise Atlas و Cloud Navy از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، در حالی که Midnight و Stratus Sky از یک جایگزین چرم مبتنی بر زیست به نام AppleSkinTM ساخته شده‌اند.

سامی می‌گوید: «چیزی که من در مورد بند‌های ساعت دوست دارم این است که از پوست سیب بازیافتی و سایر مواد پایدار ساخته شده‌اند. هدف من از این مجموعه آموزش مردم در مورد نوآوری های پایداری است. همه ما می‌توانیم حواسمان به پارچه‌هایی باشد که می‌خریم.»

AppleSkinTM یک "چرم گیاهی" جذاب، همه کاره و با کارایی بالا است که از ضایعات به روز شده استفاده می کند. این تا حدی با مواد بازیافتی از صنعت میوه ساخته شده است. تقریباً از 20٪ تا 30٪ سیب تشکیل شده است، کاملاً گیاهخوار و بدون ظلم است.

فرآیند متفکرانه پشت ایجاد این بند ساعت های سازگار با محیط زیست به این معنی است که هیچ باقیمانده شیمیایی در محصولات نهایی وجود ندارد. آنها غیر سمی و غیر پلاستیکی هستند. به علاوه، آنها به راحتی می توانند در زمان مناسب بازیافت شوند.

سبک شما سلامتی شما. این ساعت شما را جذب می کند.

سبک شما سلامتی شما. این ساعت شما را جذب می کند.
فراتر از مزایای پایداری، سامی از نظر سبک با مدل‌های Watch4 و Watch4 Classic ارتباط برقرار کرد. اگرچه آنها قطعات جسورانه ای هستند، اما می توانند با طیف وسیعی از لباس ها کار کنند. سامی می‌گوید: «من همیشه ساعت‌های کوچک‌تر را دوست داشتم و تناسب خوبی دارم. این همکاری نشان‌دهنده تلاقی ایده‌آل جایی است که مد با عملکرد روبرو می‌شود.

«سبک زندگی من در حال حرکت است. این بسیار کار محور و سلامتی است.»
- سامی میرو

دنیایی از بینش های سالم که فقط برای شما طراحی شده است
با بند ساعت و صفحه ساعت Sami Miró Vintage، می توانید شیک باشید و از ذهن و بدن خود مراقبت کنید.

با استفاده از اتصال LTE، سری Galaxy Watch4 ورزش را دنبال می‌کند، چربی بدن را محاسبه می‌کند و سطوح اکسیژن، سطح استرس، مصرف آب و خیلی چیزهای دیگر را از مچ دست شما کنترل می‌کند. حتی دارای یک ویژگی تمرین خودکار است که باعث می شود سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. با باز کردن تنظیمات Health و فعال کردن ویژگی تشخیص تمرین، ساعت خود را طوری تنظیم کنید که هر تمرینی را به طور خودکار شناسایی و ضبط کند.

سامی می‌گوید: «من دوست دارم که به من یادآوری می‌کند که فعال بمانم و اهداف سلامتی را حفظ کنم. «من می‌توانم به ویژگی‌های سلامتی جامع، به ویژه برای مدیتیشن از طریق برنامه Calm متصل بمانم.»

سامی برای مدیتیشن روزانه ارزش قائل است و از ویژگی آرامش Galaxy Watch4 لذت می برد. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که ذهن آگاهی می تواند بهزیستی کلی شما را بهبود بخشد. سامسونگ همچنین با Calm، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، همکاری کرد تا ساعت شما را به مربی مراقبه تبدیل کند. روی نماد Mindfulness در برنامه Samsung Health ضربه بزنید تا مربی مراقبه شخصی خود را روشن کنید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد