تاریخ انتشار : 4 اسفند 1400

برای کسب جوایز با Xbox امتیاز بیشتری کسب کنید

برای کسب جوایز با Xbox امتیاز بیشتری کسب کنید
روزهای بازی رایگان NBA 2K22 (17 تا 20 فوریه) – وارد بازی شوید و ثابت کنید که این آخر هفته با NBA 2K22 آنچه را که لازم است برای توپ زدن مانند یک ستاره تمام عیار دارید.
به Hunt 4 Glory در فصل 4 بپیوندید.

برای کسب جوایز با Xbox امتیاز بیشتری کسب کنید

وقت آن است که با Xbox امتیاز بیشتری کسب کنید! از امروز، دوایت هاوارد و سابرینا یونسکو طرفداران خود را به چالش می کشند تا برای شانس بردن جوایز، بهره مندی از برخی معاملات عالی و موارد دیگر، سکه ها را کنار بگذارند و سه امتیاز را خالی کنند.

کمپین Score More with Xbox در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا در دسترس است. نحوه شرکت در زیر را بیاموزید:

روزهای بازی رایگان NBA 2K22 (17 تا 20 فوریه) – وارد بازی شوید و ثابت کنید که این آخر هفته با NBA 2K22 آنچه را که لازم است برای توپ زدن مانند یک ستاره تمام عیار دارید. به Hunt 4 Glory در فصل 4 بپیوندید، در پارک بعد از تاریکی جشن بگیرید، یا فقط با دوستانتان بر زمین‌ها مسلط شوید. هر کسی، در هر کجا می‌تواند مانند حرفه‌ای‌های NBA 2K22 این آخر هفته بازی کند.
جریان‌های گیم‌پلی - به میزبان‌های Xbox، Xbox On، و Xbox Canada ما در Twitch.tv در طول آخر هفته All Star بپیوندید، زیرا آنها در سال 22 با گیم‌پلی، جوایز و موارد دیگر به آن‌ها اضافه می‌کنند. تاریخ و زمان را در زیر مشاهده کنید:

ایکس باکس
17 فوریه
2:30-4:00 بعد از ظهر PT
Xbox – Twitch

فروش فیلم (25 فوریه تا 11 مارس) - معاملات فیلم‌های بسکتبال را جشن بگیرید و 15000 با ارز مجازی NBA 2K22 دریافت کنید. تیم فانتزی کامل خود را بسازید، و خیلی بیشتر! شرایط اعمال می شود. پیشنهاد از 25 فوریه تا 11 مارس 2022 اجرا می شود.
قرعه کشی کنترلگر تیم خود را ایجاد کنید (4 تا 16 آوریل) - از آزمایشگاه طراحی Xbox دیدن کنید، یک کنترلر با الهام از تیم بسکتبال مورد علاقه خود طراحی کنید و آن را در فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر با #ScoreMoreWithXbox، #XboxDesignLab و #sweepstakes برای شانس به اشتراک بگذارید. برای دریافت کارت هدیه خرید کنترلر بر اساس طرح شما. برای ساکنان ایالات متحده، انگلستان و کانادا آزاد است. مسابقه در 16 آوریل به پایان می رسد. جزئیات بیشتر در مورد قوانین رسمی آمده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید با Xbox امتیاز بیشتری کسب کنید و آخرین جزئیات در مورد قرعه کشی های آینده را دریافت کنید، با Xbox@ در توییتر همراه باشید.

اگر شما یا یکی از دوستانتان به دنبال زمان مناسب برای پیوستن به خانواده Xbox هستید، این برای شماست! ما ایکس باکس وان را معرفی می‌کنیم، پیشنهادی با زمان محدود که فقط در ایالات متحده در فروشگاه مایکروسافت نزدیک شما تا زمان اتمام موجودی موجود است.

بدون هیچ هزینه اولیه و یک قیمت ماهانه کم به مدت 24 ماه^، Xbox All Access یک Xbox One S یا Xbox One X جدید، دسترسی به بیش از 100 بازی عالی از طریق Xbox Game Pass و چند نفره آنلاین با Xbox Live Gold را برای شما به ارمغان می آورد. این بیش از 100 بازی است که همه چیز را می توانید انجام دهید - از جمله بازی های انحصاری جدید Xbox One که بسیار مورد انتظار در روز عرضه هستند، به علاوه بازی های بیشتری که همیشه اضافه می شوند - سریع ترین، مطمئن ترین شبکه بازی و یک کنسول Xbox One.

طرفدارانی که کنسول ایکس باکس وان را با Xbox All Access خریداری می کنند می توانند از این موارد لذت ببرند:

بدون هزینه اولیه
یک قیمت کم ماهانه
0% آوریل به مدت 24 ماه^
24 ماه Xbox Game Pass
24 ماه Xbox Live Gold
پیشنهاد با زمان محدود برای مشتریان واجد شرایط^
همه کنسول‌های جدید Xbox One S 1TB یا Xbox One X، از جمله بسته‌های کنسول موجود، را می‌توان با Xbox All Access خریداری کرد. بدون اجاره یا اجاره - شما مالک کنسول هستید!

یک Xbox One S با Xbox All Access با قیمت 21.99 دلار در ماه با 0% آوریل به مدت 24 ماه دریافت کنید^ — بیش از 130 دلار پس انداز. این یکی از ارزش محورترین راه ها برای پیوستن به خانواده ایکس باکس است که تا به حال ارائه کرده ایم.

Xbox One X، قدرتمندترین کنسول جهان، با Xbox All Access از 34.99 دلار در ماه با 0% آوریل برای 24 ماه شروع می شود.^ این ترکیبی فوق العاده از قدرت و مقرون به صرفه بودن است.

با Xbox All Access، پیوستن به خانواده Xbox آسان تر از همیشه می شود. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه محلی Microsoft یا Microsoft.com خود مراجعه کنید.

^در مورد Xbox All Access بیشتر بیاموزید. تامین مالی توسط حساب دلخواه Dell.

در ایکس باکس ما به شدت به انتخاب اعتقاد داریم. انتخاب در مورد چه، کجا و چگونه بازی می کنید، علاوه بر اینکه کجا و چگونه می خرید. به همین دلیل است که ما از معرفی مجدد Xbox All Access به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان با شروع از ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا - و اکنون شامل یک گزینه ارتقای کاملاً جدید برای کنسول بعدی Xbox، Project Scarlett، هیجان زده ایم.

با Xbox All Access، شما یک تجربه ایکس باکس فراگیر را با هر چیزی که برای شروع بازی در خارج از جعبه نیاز دارید، با حداقل 19.99 دلار در ماه به مدت 24 ماه (قیمت ایالات متحده) دریافت می کنید. این برنامه یک انتخاب عالی برای بازیکنانی است که خواهان انعطاف پذیری در گزینه های خرید خود هستند و به دنبال بهترین ارزش در بازی هستند. هنگام پیوستن به Xbox All Access، دریافت می کنید:

کنسول ایکس باکس وان
بازیکنان در ایالات متحده و بریتانیا می توانند بین بسته های نسخه تمام دیجیتال ایکس باکس وان ایکس، ایکس باکس وان اس یا ایکس باکس وان اس یکی را انتخاب کنند.
بازیکنان استرالیا می توانند بسته Xbox One X Forza Horizon 4 یا Xbox One S Forza Horizon 4 باندل را انتخاب کنند.
یک کنترلر بی سیم Xbox همراه با هر بسته ارائه می شود
عضویت 24 ماهه در Xbox Game Pass Ultimate
Xbox Pass Ultimate شامل تمام مزایای Xbox Live Gold، از جمله چند نفره آنلاین، و دسترسی به بیش از 100 بازی عالی روی کنسول و رایانه شخصی است.
گزینه ارتقاء به Project Scarlett پس از در دسترس بودن در تعطیلات 2020
در حالی که Xbox All Access واجد شرایط قرار گرفتن با تخفیف‌های دیگر یا تبلیغات زمانی محدود نیست، قیمتی که در ماه می‌پردازید به کنسولی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد و در مقایسه با خرید جداگانه همه چیز، بیش از 100 دلار برای بازیکنان صرفه‌جویی می‌کند.

در اینجا نحوه عملکرد آن در چهار مرحله آسان آمده است:

برای پیوستن به برنامه، به سادگی به یک خرده فروش شرکت کننده مراجعه کنید.
کنسولی را که می خواهید بدون هزینه اولیه خریداری کنید انتخاب کنید.^
با شریک مالی ما (بانک شهروندان در ایالات متحده، Klarna در بریتانیا، Telstra در استرالیا) واجد شرایط شوید. پس از تایید، خرید خود را با خرده فروش تکمیل کنید.
هنگامی که ثبت نام کردید و کنسول خود را به خانه آوردید، وقت آن است که روشن و بازی را روشن کنید.
Xbox All Access از 29 اکتبر در استرالیا، 5 نوامبر در بریتانیا و 18 نوامبر در ایالات متحده از طریق شرکا و خرده فروشان منتخب از جمله:

استرالیا: حضوری و آنلاین در Telstra
U.K.: در فروشگاه در GAME یا حضوری و آنلاین در Smyths Toys
ایالات متحده: آنلاین از Amazon.com
برخی از جزئیات برنامه بر اساس کشور متفاوت است. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به پیوندهای خاص کشور مراجعه کنید.

بازیکنانی در ایالات متحده و بریتانیا که کنسول ایکس باکس وان را با Xbox All Access خریداری می‌کنند، می‌توانند پس از دردسترس شدن در تعطیلات 2020 و انجام 18 پرداخت، آن را به Project Scarlett ارتقا دهند. بازیکنان در استرالیا می توانند سخت افزار خود را در هر زمان خریداری کنند و پس از در دسترس بودن پروژه اسکارلت، آن را ارتقا دهند.

ما متوجه شدیم که خرید یک کنسول یک سرمایه گذاری است و برخی از بازیکنان منتظرند تا با Project Scarlett در تعطیلات 2020 در کنار "Halo Infinite" به نسل بعدی جهش کنند. به همین دلیل است که به عنوان یک پیشنهاد زمانی محدود در این فصل تعطیلات، بازیکنانی در ایالات متحده و بریتانیا که تا 31 دسامبر 2019 یک Xbox One X با Xbox All Access خریداری می‌کنند، می‌توانند تا 12 ماه آینده به کنسول بعدی Xbox ارتقا دهند. و زمانی که پروژه اسکارلت رسما راه اندازی شد.

برای شرکت در برنامه ارتقاء زمانی که پروژه اسکارلت در تعطیلات 2020 راه اندازی می شود، بازیکنان در ایالات متحده و بریتانیا باید در وضعیت خوبی با شریک مالی مربوطه در بازار خود باشند، پروژه Scarlett را با خرید جدید Xbox All Access از Xbox خریداری کنید. همان شریک خرده فروشی که در آن به برنامه پیوستند، و کنسولی را که در ابتدا با Xbox All Access خریداری شده بود، معامله کردند. شرایط و ضوابط اعمال می شود، از جمله هزینه ارتقاء برای بازیکنانی که از نسخه تمام دیجیتال Xbox One S به Project Scarlett ارتقا می یابند.

مانند همیشه، ما از طرفداران خود برای حمایت آنها سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر هستیم تا Xbox All Access را برای بازیکنان بیشتری در سراسر جهان در ماه های آینده بیاوریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Xbox All Access، از جمله نحوه عضویت، کنسول‌هایی که برای خرید در دسترس هستند.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد