تاریخ انتشار : 19 فروردین 1401

بهترین هدفون حذف نویز

بهترین  هدفون حذف نویز
از آنجایی که افراد بیشتری نسبت به گذشته در خانه کار می کنند، داشتن یک جفت هدفون حذف نویز خوب جذاب تر از همیشه شده است. با این حال، به دلیل طیف وسیعی از مدل‌های موجود، که بسیاری از آنها سبک‌های زندگی و اولویت‌های متفاوتی دارند.

بهترین هدفون حذف نویز

از آنجایی که افراد بیشتری نسبت به گذشته در خانه کار می کنند، داشتن یک جفت هدفون حذف نویز خوب جذاب تر از همیشه شده است. با این حال، به دلیل طیف وسیعی از مدل‌های موجود، که بسیاری از آنها سبک‌های زندگی و اولویت‌های متفاوتی دارند، می‌توانند گران و خرید برای آنها دشوار باشد.

به عنوان مثال، برخی از آنها برای پروازهای طولانی مدت مناسب تر هستند، در حالی که برخی دیگر برای جلسات شنیداری چند وظیفه ای و ماراتن ایده آل هستند.

به همین دلیل است که ما این لیست از بهترین معاملات هدفون های حذف نویز را تهیه کرده ایم. در اینجا، فروش انواع هدفون های روی گوشی و روی گوشی را خواهید دید، که همگی برای از بین بردن صدای بیرون طراحی شده اند، اما نقاط قوت و ضعف خود را دارند. و اگر می خواهید قبل از تصمیم گیری برای خرید بیشتر تحقیق کنید، ما راهنمای بهترین هدفون حذف نویز را گردآوری کرده ایم که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام یک برای شما مناسب است.

BOSE QUIETCOMFORT 45 DEALS

Bose QuietComfort 45s، انتخاب ما برای راحت‌ترین هدفون حذف نویز، جفتی هستند که مسافران مکرر مطمئنا از آن استقبال خواهند کرد. آنها سبک وزن و تاشو هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را با خود حمل کنید، و به لطف گوش کاپ های بیضی شکل، خستگی گوش بعید است. عمر باتری هم اکنون 24 ساعت است، به این معنی که نیازی نیست نگران شارژ مداوم آنها باشید. در همین حال، حالت شفافیت جدید زمانی مفید است که نیاز به آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود دارید، مانند زمانی که می‌خواهید از خیابان عبور کنید، در حالی که به‌روزرسانی سیستم‌افزاری که اخیراً معرفی شده است به شما امکان می‌دهد باس را در رده متوسط ​​تنظیم کنید. و سایر جنبه های EQ. هدفون‌های مجهز به USB-C مانند 1000XM4s سونی، پاسخی ساده را ارائه نمی‌دهند، اما اگر راحتی آن چیزی است که به دنبال آن هستید، QC45 آن را به صورت گسترده ارائه می‌کند.

در حالی که شاهد کاهش قیمت QC45 به 279 دلار بودیم، در حال حاضر هیچ تخفیفی به این میزان وجود ندارد. با این حال، با خرید دو هدفون QuietComfort 45s، QuietComfort Earbuds یا Sport Earbuds در هر ترکیبی از Bose، می‌توانید 15 درصد در یک جفت صرفه‌جویی کنید. در نظر داشته باشید که این تخفیف شامل دو مدل ارزان‌تر می‌شود و برای استفاده از این معامله باید هر دو را همزمان خریداری کنید. بررسی ما را بخوانید.

هدفون مایکروسافت SURFACE 2

افراد چند وظیفه ای از سرفیس هدفون 2 مایکروسافت قدردانی خواهند کرد زیرا آنها پشتیبانی فوق العاده ای از بلوتوث چند نقطه ای ارائه می دهند که به شما امکان می دهد آنها را با چندین دستگاه جفت کنید و به راحتی بین آنها جابه جا شوید. این هدفون همچنین کنترل‌های بصری شماره‌گیری را برای کاهش صدا و نویز و همچنین کیفیت صدا و عمر باتری بهتر نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد. در حالی که فناوری حذف نویز مایکروسافت به اندازه Bose و Sony موثر نیست، سرفیس هدفون 2 همچنان به اندازه کافی صداهای بیرون را خاموش می کند تا بتوانید تمرکز کنید.

در جمعه سیاه، سرفیس هدفون 2 مایکروسافت 249.99 دلار به حدود 162 دلار کاهش یافت که تقریباً نصف قیمت خرده فروشی معمولی آن است. ما در حال حاضر شاهد هیچ معامله ای به این شدت نیستیم، با این حال، آمازون آنها را با رنگ خاکستری به قیمت 208.99 دلار می فروشد که دومین قیمت مناسب آنها تا به امروز است. همچنین می توانید مدل مشکی را با حدود 16 دلار بیشتر در آمازون و مایکروسافت خریداری کنید. بررسی ما را بخوانید.

سایر پیشنهادات عالی برای حذف نویز هدفون که ارزش بررسی دارد

اگر QuietComfort 45 جدیدتر از بودجه شما خارج است، نسخه قبلی حذف نویز آنها یک جایگزین عالی و مقرون به صرفه باقی می ماند - حداقل زمانی که بتوان آنها را پیدا کرد. مانند مدل های جدیدتر Bose، QuietComfort 35 II متوقف شده هم راحت و هم سبک است. آنها همچنین دارای تعدادی ویژگی قابل ستایش هستند، از جمله کیفیت صدای خوب و توانایی جابجایی یکپارچه بین دو دستگاه جفت شده.

در حالی که قیمت اصلی برچسب آنها 349 دلار بود، QC35 II اغلب با قیمتی بسیار کمتر به فروش می رسد. به عنوان مثال، Target و B&H Photo در حال حاضر آنها را به قیمت 299 دلار می فروشند که 50 دلار کمتر از قیمت فهرست است، اما با کمترین قیمت آنها که در حدود 180 دلار است، فاصله زیادی دارد.

SONY WH-CH710N

اگر به دنبال هدفون‌های کاهش‌دهنده نویز با قیمت کمتر از 200 دلار هستید، WH-CH710N سونی ارزش دیدن را دارد. این هدفون مقرون به صرفه دارای ویژگی «حذف نویز هوش مصنوعی» است که به گفته سونی، به طور خودکار حالت حذف نویز مناسب را بر اساس سطح صدای محیط شما انتخاب می کند. هدفون بلوتوث همچنین دارای حالت محیطی برای زمانی است که می خواهید آنچه را که در اطرافتان می گذرد بشنوید و با یک بار شارژ تا 35 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهد.

WH-CH710N سونی معمولاً با قیمت 199.99 دلار به فروش می رسد، اما در حال حاضر می توانید آنها را با قیمت حدود 149 دلار در Amazon، Best Buy، Target و Sony خریداری کنید. Adorama همچنین یک بسته شامل یک پاوربانک Energizer UE20003PQ و یک پارچه تمیزکننده میکروفیبر را به قیمت 178 دلار به فروش می‌رساند که 12 دلار اضافی از قیمت فروش معمولی بسته است.

بیتس استودیو 3 

در حالی که ما نمی‌توانیم آن‌ها را به هیچ‌کس خارج از اکوسیستم اپل توصیه کنیم، Beats Studio 3 Wireless می‌تواند جایگزین مناسبی باشد اگر یک جفت هدفون روگوشی از اپل می‌خواهید اما ایرپاد مکس را خیلی گران می‌دانید. Beats Studio 3 برای پوشیدن راحت است، برای قرار دادن آسان به سمت داخل تا می‌شود و دارای تراشه بی‌سیم W1 نسل آخر اپل است که به شما امکان می‌دهد به سرعت به دستگاه‌های اپل متصل شوید و جابجا شوید. توجه داشته باشید، با این حال، برخلاف هدفون‌هایی که با تراشه جدیدتر H1 اپل ساخته شده‌اند، هدفون‌ها فاقد پشتیبانی از هندزفری سیری هستند. آنها همچنین از طریق درگاه Micro USB به جای درگاه Lightning یا USB-C شارژ می شوند.

آنها مطمئناً در این مرحله سن خود را نشان می دهند - بالاخره در سال 2017 راه اندازی شدند - اما در حال حاضر در اکثر رنگ های آمازون با قیمت حدود 180 دلار به فروش می رسند که تقریباً با بهترین قیمت آنها تا به امروز مطابقت دارد. بررسی ما را بخوانید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد