تاریخ انتشار : 18 فروردین 1401

نکات مهم Unbox & Discover 2022: با Samsung Neo QLED 8K 2022 آشنا شوید

نکات مهم Unbox & Discover 2022: با Samsung Neo QLED 8K 2022 آشنا شوید
در رویداد Unbox & Discover خود در 30 مارس، Samsung Electronics از آخرین نوآوری‌های نمایشگر بصری خود، از جمله Neo QLED 8K کاملاً جدید 2022، رونمایی کرد و نحوه تمرکز چشم انداز خود برای توسعه محصول جدید را بر بهبود تجربه کاربر معرفی کرد.

نکات مهم Unbox & Discover 2022: با Samsung Neo QLED 8K 2022 آشنا شوید

در رویداد Unbox & Discover خود در 30 مارس، Samsung Electronics از آخرین نوآوری‌های نمایشگر بصری خود، از جمله Neo QLED 8K کاملاً جدید 2022، رونمایی کرد و نحوه تمرکز چشم انداز خود برای توسعه محصول جدید را بر بهبود تجربه کاربر معرفی کرد.

جونگ هی (JH) هان، نایب رئیس، مدیر عامل و رئیس بخش تجربه دستگاه های سامسونگ الکترونیکس (DX) در سخنرانی افتتاحیه خود تأکید کرد که صفحه نمایش هایی مانند تلویزیون ها از چیزی برای تماشا به چیزی که بیشتر می آورد تبدیل می شود. ارزش برای زندگی روزمره کاربران، بازتعریف نقش آینده صفحه نمایش ها تحت چشم انداز "صفحه نمایش در همه جا، صفحه نمایش برای همه".

برای کسانی که قادر به تنظیم کردن نبودند، یا شاید فقط به دنبال خلاصه‌ای از تمام اعلان‌های آخرین پخش زنده Unbox & Discover هستند، Samsung Newsroom تمام نکات برجسته این رویداد، از جمله تلاش‌های بی‌وقفه سامسونگ برای شکل‌دهی بیشتر را به اشتراک می‌گذارد. آینده پایدار همراه با جدیدترین محصولاتش.

1. بیایید جلوتر برویم: آینده ای پایدار برای مردم و سیاره به ارمغان بیاوریم

سامسونگ تمام تلاش خود را می کند تا تأثیرات زیست محیطی خود را در طول چرخه عمر محصولات خود به حداقل برساند. به عنوان مثال، بسته بندی سازگار با محیط زیست این شرکت، چاپ روی بسته بندی را به حداقل می رساند و استفاده از جوهر را تا 90٪ کاهش می دهد. همچنین، جدیدترین کنترل از راه دور SolarCell اکنون کاملاً بدون باتری است و اکنون می‌توان آن را از طریق جمع‌آوری فرکانس رادیویی 2.4 گیگاهرتز شارژ کرد - انرژی را از انرژی اضافی ساطع شده توسط روترهای Wi-Fi دریافت می‌کند. 88 درصد کارآمدتر از مدل های قبلی 2020 است.

علاوه بر این، Neo QLED 8Ks سامسونگ به پاس تلاش‌های این شرکت برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در کل چرخه عمر محصول، گواهی‌های ردپای کربن را از Carbon Trust دریافت کرده‌اند.

از سال 2014، سامسونگ با قرار دادن بیشترین اولویت بر اطمینان از دسترسی آسان تر و بدون درز به صفحه نمایش برای همه، بر دسترسی تمرکز کرده است. برای این منظور، این شرکت یک فناوری جدید و نوآورانه را در Unbox & Discover 2022 معرفی کرد که به طور خودکار مکان بهتری را برای نمایش زیرنویس‌ها روی صفحه تجزیه و تحلیل و شناسایی می‌کند تا از مسدود کردن ناحیه خاصی از صفحه جلوگیری شود. سامسونگ همچنین یک آواتار زبان اشاره توسعه داده است تا کاربران را در تمام عملکردهای تلویزیون های سامسونگ راهنمایی کند و به آنها کمک کند تا به راحتی در همه کارکردهای مختلف حرکت کنند.

2. Let’s Do: مرکزی برای اکوسیستم خانه هوشمند

با وجود تلویزیون‌هایی که در مرکز اکوسیستم خانه‌های هوشمند قرار دارند، کاربران می‌توانند به راحتی تمام دستگاه‌های خود را با استفاده از تلویزیون خود کنترل کنند، بنابراین بهترین استفاده را از آن‌ها می‌کنند. سامسونگ همچنین از Smart Hub، رابط کاربری جدید خود که توسط تایزن پشتیبانی می‌شود، رونمایی کرد. هاب هوشمند کاملاً جدید سامسونگ تمام جنبه های تجربه هوشمند را در یک صفحه اصلی با قابلیت پیمایش آسان به ارمغان می آورد. تب جدید ویژگی‌ها، تنظیمات و محتوا را در سه دسته برای تجربه کاربری یکپارچه طبقه‌بندی می‌کند: Media، Gaming Hub و Ambient.

صفحه رسانه مجموعه وسیعی از خدمات سرگرمی را در یک سرویس ادغام می کند، از جمله Samsung TV Plus، 1 که دارای بیش از 190 کانال رایگان برای لذت بردن کاربر است. صفحه‌نمایش Ambient برای نمایش محتواهای مختلف، از جمله آثار هنری مشهور جهان، به‌عنوان کاغذدیواری در زمانی که کاربران تلویزیون تماشا نمی‌کنند، طراحی شده است که به زیبایی طراحی داخلی آن‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، Neo QLED 8Ks یک پلتفرم NFT یک مرحله ای را ارائه می دهد تا به لطف همکاری نزدیک سامسونگ و Nifty Gateway، کاربران را قادر به کشف و نمایش آثار هنری دیجیتال کند.

3.بریم بازی : بهترین اکوسیستم برای گیمرها

صفحه‌نمایش‌های 2022 سامسونگ قرار است با معرفی فناوری‌های نوین استریم و سخت‌افزار پیشرفته، به ایجاد اکوسیستم عالی برای گیمرها کمک کنند. Samsung Gaming Hub تمام عملکردهای لازم را برای کاربران فراهم می کند تا از آخرین عناوین پلتفرم های جستجوی بازی به همراه خدمات پخش لذت ببرند. پلتفرم جدید اواخر امسال در مدل‌های منتخب تلویزیون هوشمند سامسونگ ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود. 

قابل ذکر است، سری 2022 سامسونگ دارای چهار پورت پشتیبانی از HDMI 2.1 است که اتصال ساده‌تر را حتی با جدیدترین کنسول‌های بازی تضمین می‌کند. دستگاه های جدید همچنین دارای نرخ تازه سازی فوق العاده 144 هرتز، وضوح عالی 4K و تاخیر ورودی کم برای اطمینان از سرعت سریع هستند، در حالی که نوار بازی کاملاً جدید دید را افزایش می دهد. در Unbox & Discover 2022، سامسونگ تاکید کرد که کاربران می‌توانند به لطف بهبود کیفیت تصویر و محیط بازی بهینه‌شده سری ۲۰۲۲، کاملاً در انواع مختلف بازی‌ها غرق شوند.

4. بیایید تجربه کنیم: نقطه اوج نوآوری های تلویزیون

هسته اصلی نوآوری پشت نئو QLED 8K سامسونگ، پردازنده عصبی کوانتومی 8K آن است. بیست شبکه هوش مصنوعی عصبی مستقل هر صحنه را تجزیه و تحلیل می‌کنند و کیفیت تصویر را تنظیم می‌کنند تا بدون در نظر گرفتن کیفیت تصویر اصلی محتوا، بهترین تجربه‌های مشاهده را ارائه دهند. همچنین، تقویت کننده عمق واقعی Neo QLED 8K سامسونگ 2022 با بهبود کیفیت و وضوح تصویر، عمق و وضوح را به حداکثر می رساند و صحنه ها را واقعی تر می کند.

امضای Infinity One Design سامسونگ ظاهری باریک‌تر و شیک‌تر را ارائه می‌کند و تلویزیون را طوری جلوه می‌دهد که گویی در بالای زمین شناور است. Samsung Neo QLED 8K مدل 2022 همچنین با سیستم صوتی 90 واتی 6.2.4 کانالی با پشتیبانی از Dolby Atmos دارای Object Tracking Sound Pro (OTS Pro) ساخته شده است. سیستم بی سیم Dolby Atmos. علاوه بر این، ساب ووفر نوار صوتی با کانال 3.1.2 و رادیاتور غیرفعال، اجرای صوتی عالی را ارائه می دهد.

5. بیایید خودتان بسازید: گسترش تجربیات از طریق لوازم جانبی پیشرفته

در Unbox & Discover 2022، سامسونگ لوازم جانبی جدیدی را برای ارائه تجربه‌های بهینه از صفحه نمایش متناسب با تغییر سبک زندگی و ترجیحات روند هر کاربر معرفی کرد. پایه دیواری جدید Slim Fit Neo QLED 8K بسیار نازک را با فاصله دیوار به دیوار 7.5 میلی متر متمایز می کند. علاوه بر این، آخرین پایه دیواری باریک Full Motion، تقریبا 50 درصد باریکتر از مدل قبلی خود، تنها 19.5 میلی متر از دیوار قرار گرفته است تا سبک شیک صفحه نمایش را تکمیل کند. همچنین می‌توان آن را به سمت بالا، پایین، چپ و راست کج کرد تا بدون توجه به موقعیت مکانی بینندگان، زاویه ایده‌آلی را برای بهترین تجربه تماشا ایجاد کند. علاوه بر این، با استفاده از لوازم جانبی چرخش خودکار، صفحه نمایش می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور به حالت عمودی تبدیل شود تا کاربران بتوانند به راحتی از محتوای عمودی سبک موبایل لذت ببرند.

هنگام قرار دادن صفحه نمایش در وسط اتاق یا قرار دادن آن بدون کنسول رسانه، استودیو استند ظاهری شیک و مد روز را تضمین می کند. کاربران می‌توانند آثار هنری، عکس‌ها یا آثار هنری NFT را در جهت افقی یا عمودی نمایش دهند، حتی زمانی که تلویزیون خاموش است، به طوری که تلویزیون آن‌ها نیز می‌تواند به عنوان یک اثر هنری منحصر به فرد عمل کند. آخرین نسخه MultiView سه طرفه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا محتوای مختلف مانند پخش زنده، یوتیوب یا نقدهای آنلاین را به یکباره نمایش دهند.

در Unbox & Discover 2022، سامسونگ تکرار کرد که چگونه نقش همیشه در حال تحول صفحه نمایش به سرعت آن را به ابزاری برای انجام انواع عملکردها، از «کنسول بازی» و «زمین بازی مجازی» تا «شریک مناسب برای بهبود کارایی» تبدیل می‌کند. و یک مرکز هوشمند برای کنترل خانه. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ در آینده چه محصول صفحه نمایشی را به بازار خواهد آورد تا بار دیگر تجربیات کاربر را به سطح بالاتری برساند.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف مایکروسافت را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد