تاریخ انتشار : 29 شهریور 1402

بهترین کابل‌های مبدل USB to LAN

بهترین کابل‌های مبدل  USB to LAN
این مبدل‌ها ابزارهایی هستند که می‌توانند واسطه‌ای بین پورت USB و پورت Ethernet شما باشند. هم‌چنین دستگاه‌هایی که فاقد پورت Ethernet هستند، مانند لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های مشابه هستند را به شبکه LAN متصل کنید.

کابل‌های تبدیل USB به LAN

کابل‌های تبدیل USB به LAN یا همان کابل‌های Ethernet USB، ابزاری هستند که می‌توانند واسطه‌ای بین پورت USB و پورت Ethernet (یا LAN) شما باشند. این کابل‌ها به شما امکان می‌دهند دستگاه‌هایی که فاقد پورت Ethernet هستند، مانند لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های مشابه، را به شبکه LAN متصل کنید.

 خرید انواع کابل USB to LAN

کاربرد کابل‌های تبدیل USB به LAN

  1. اتصال به اینترنت با سرعت بیش‌تر

در برخی مواقع، پورت Ethernet دستگاه شما بهترین راه برای اتصال به اینترنت با سرعت بالا است. با استفاده از کابل تبدیل USB به LAN، می‌توانید دستگاه‌هایی که فاقد پورت Ethernet هستند مانند لپتاپ‌ها، به شبکه با سرعت بالا و پایدار متصل کنید.

 

  1. اتصال به شبکه‌های محلی

در برخی مواقع، شبکه‌های محلی (LAN) برای انتقال اطلاعات بین دستگاه‌ها در یک محیط محدود استفاده می‌شوند. با استفاده از کابل USB به LAN، می‌توانید دستگاه‌هایی که امکان اتصال مستقیم به شبکه LAN را ندارند، به این شبکه‌ها متصل کنید و به اشتراک گذاری فایل‌ها، چاپگرها و دیگر منابع شبکه بپردازید.

 بهترین کابل USB به LAN

  1. استفاده در محیط‌های کاری

در برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها، ممکن است برخی از سیستم‌های کامپیوتری برای امنیت بیشتر، فاقد پورت Ethernet باشند. با استفاده از کابل تبدیل USB به LAN، این دستگاه‌ها را به شبکه محلی متصل کرده و به طور امن به منابع شبکه دسترسی پیدا کنید.

 

  1. استفاده در دستگاه‌های دیگر

علاوه بر لپتاپ‌ها و تبلت‌ها، کابل تبدیل USB به LAN می‌تواند در برخی دستگاه‌های دیگر نیز کاربرد داشته باشد، مانند دستگاه‌های با سیستم عامل Android، تلویزیون هوشمند یا کنسول‌های بازی. با استفاده از این کابل، می‌توانید این دستگاه‌ها را به شبکه متصل کرده و از خدمات آنلاین، به اشتراک گذاری فایل و دیگر امکانات شبکه بهراین کابل‌ها عموما دارای یک سر USB است که به دستگاه مبدا (مانند لپتاپ یا تبلت) متصل می‌شود و سر دیگری دارای پورت Ethernet است که به شبکه LAN متصل می‌شود. برخی از کابل‌های تبدیل USB به LAN همچنین دارای درگاه USB نیز هستند که می‌توانید آن را به برق یا یک دستگاه دیگر متصل کنید تا از طریق آن برق را دریافت کنید.

 

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و کاربردی که این کابل‌ها یا مبدل‌ها برای شما دارد بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

خرید انواع کابل

برای مشاوره رایگان با کارشناسان این حوزه می‌توانید با شماره‌های 02188949518 و یا 09938039429 در ارتباط باشید

مهم‌ترین نکته در استفاده از کابل‌های تبدیل USB به LAN این است که دستگاهی که به آن متصل می‌شود باید از طریق درایورها و نرم‌افزارهای مربوطه، از این اتصال پشتیبانی کند. بعضی از دستگاه‌ها به صورت خودکار این کابل‌ها را تشخیص داده و نیازی به نصب درایورها ندارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به نصب نرم‌افزارها و درایورهای مربوطه دارند.

 قیمت کابل تبدیل usb به lan

کابل‌های تبدیل USB به LAN معمولا برای کاربردهای محدودی مفید هستند و به عنوان یک راه حل موقت برای اتصال به شبکه LAN استفاده می‌شوند. در صورتی که دستگاهی که می‌خواهید به شبکه LAN متصل کنید، از پورت Ethernet برخوردار نیست، بهتر است از راهکارهای دائمی‌تر مانند استفاده از یک آداپتور USB به Ethernet یا تهیه یک دستگاه با پورت Ethernet استفاده کنید.

هم‌چنین برای کاربردهای متفاوت می‌توان از کابل‌های LAN به USB استفاده نمود

لازم به ذکر است که عملکرد و کیفیت این کابل‌ها ممکن است بسته به تولیدکننده و مدل متفاوت باشد. لذا قبل از خرید، بهتر است نظرات کاربران و مشخصات فنی محصول را بررسی کنید.

خرید لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی به فی انواع کابل خود را تهیه نمایید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد