تاریخ انتشار : 20 فروردین 1401

بهترین وب کم 2022 چیست؟

بهترین وب کم 2022 چیست؟
آیا می دانید بهترین وب کم سال 2022 چیست؟ این مقاله در مورد بهترین وب کم سال 2022 صحبت می کند و مقایسه ای بین تمام مدل های موجود در بازار به شما ارائه می دهد.

بهترین وب کم 2022 چیست؟

بهترین وب کم 2022 دارای یک دوربین فیلمبرداری 360 درجه است که کوچکتر از کف دست شما است و با باتری یکپارچه کامل می شود. این دستگاه قادر به گرفتن عکس و فیلم برداری با کیفیت 4K خواهد بود. همچنین دارای یک کنترل صوتی فعال است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به لمس صفحه، سؤال بپرسید. ما فکر می کنیم که تا سال 2022، شرکت ها شروع به ساخت این نوع دوربین ها برای خرید خواهند کرد. بهترین وب کم سال 2022 راهی عالی برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده در زمانی که در تعطیلات هستید یا در خانه کار می کنید خواهد بود. همچنین ثبت لحظات به یاد ماندنی را که می توانید بعداً با عزیزان خود به اشتراک بگذارید، آسان می کند. اگر به دنبال بهترین وب‌کم 2022 هستید، توصیه می‌کنیم به برخی از مدل‌های موجود در بازار امروز نگاهی بیندازید.

در اینجا 5 بهترین وب کم موجود در هند برای خرید در سال جاری آورده شده است. آنها مقرون به صرفه هستند و ویدیویی با کیفیت عالی با وضوح تصویر 720p، 1080p و 4K ارائه می دهند. آنها همچنین دارای یک لنز فوق عریض هستند که هنگام فیلمبرداری زوایای بهتری را به شما می دهد. بهترین وب کم به شما کمک می کند تا ویدیوهای زنده فعالیت ها یا رویدادهای خود را راحت تر پخش کنید.


این بهترین وب کم برای کسانی است که به کیفیت و تطبیق پذیری اهمیت می دهند. این دوربین دارای وضوح تصویر 4K، حالت‌های 720p و 1080p، و همچنین لنز فوق‌واید است که به شما چشم‌انداز وسیعی از آنچه در جلوی دوربین می‌گذرد، می‌دهد. بعلاوه، کنترل صدادار آن، تعامل با آن را ساده و آسان می کند. AW635 همچنین به اندازه کافی مقرون به صرفه و همه کاره است که می تواند با دستگاه های مختلف به جای یکدیگر کار کند - اگر می خواهید از آن در چندین دستگاه به طور همزمان استفاده کنید عالی است.

به منظور تسهیل فرآیند خرید خودروی جدید، Ausdom ترکیبی از پهپاد و گیمبال را ایجاد کرده است. AW635 به شما کمک می‌کند عکس‌ها و ویدیوهایی را که هنگام حضور در نمایندگی گرفته‌اید اسکن کرده و به اشتراک بگذارید. می توانید آنها را در تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود مشاهده کرده و مستقیماً روی کارت SD ذخیره کنید. سبک وزن و استفاده آسان است.

سمت خوب:
کم اهمیت
1080p@30fps
قابلیت چرخش 360 درجه
ارزان تر
طرف بد:
بزرگنمایی شد
میکروفون ضعیف
مستعد تابش خیره کننده است
بازتولید رنگ ضعیف
بازتولید بافت بسیار کم

2. Elgato Facecam

این یک وب کم عالی دیگر است که ارزش بسیار خوبی برای پول شما ارائه می دهد. این دوربین دارای وضوح تصویر 1080p، حالت‌های 720p و 4K و همچنین دارای لنز فوق‌واید است تا پوشش بیشتری از دوربین به شما بدهد. به‌علاوه، فناوری میکروفون دوگانه آن هنگام فیلم‌برداری یا فیلم‌برداری، صدای باکیفیت شفاف را تضمین می‌کند. Elgato Facecam همچنین دارای نرم افزاری است که ویرایش و اشتراک گذاری ویدیوهای خود را به صورت آنلاین آسان می کند.

Elgato دستگاه‌های خانه هوشمند، راه‌حل‌های فیلمبرداری و خدماتی را ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند از زندگی خود با فناوری لذت ببرید. آنها طیف وسیعی از محصولات را دارند، مانند کارت SD محبوب EyeFi، Elgato Game Capture HD، و Elgato Stream Deck. جدیدترین محصول آنها Facecam است، یک وب کم کوچک که برای استفاده در بدترین شرایط طراحی شده است. نصب فیس‌کم آسان است، بنابراین می‌توانید تقریباً در هر مکانی از آن استفاده کنید.

سمت خوب:
1080p @ 60 fps
فوکوس ثابت
اطلاعات ایزو زنده
طرف بد:
گران
بدون HDR یا 4K

3. Logitech Brio 4K

Brio 4K یک وب کم عالی برای کاربران با تجربه است. رزولوشن عالی 4k دارد که آن را برای گرفتن فیلم ها و عکس های باکیفیت عالی می کند. علاوه بر این، دوربین دارای ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار و ردیابی چهره است تا مطمئن شود فیلم شما همیشه واضح و دقیق است. Brio 4K همچنین دارای نرم افزاری است که به شما امکان می دهد فیلم ها و عکس های خود را به راحتی ویرایش کنید و همچنین آنها را به سرعت و به راحتی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Log itech یک تامین کننده جهانی پیشرو در محصولات الکترونیکی مصرفی و فناوری است، با طیف گسترده ای از محصولات که شامل وب کم می شود. Brio 4K آخرین مدل وب‌کم آنهاست که برای کاربرانی که بدون نیاز به صرف هزینه زیاد فیلم‌ها و عکس‌های باکیفیت می‌خواهند مناسب است.

لاجیتک، شرکت سازنده برخی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سخت‌افزاری در هند، آماده است تا با ست‌تاپ باکس Brio 4K تجربه‌ای واقعاً متصل را ارائه دهد. پیشنهاد جدید لاجیتک با ارائه اپلیکیشنی به کاربران که به آنها امکان دسترسی به برنامه های پخش جریانی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم را بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود می دهد، رویکردی کمی متفاوت در پیش گرفته است. این شرکت ادعا می کند که این برنامه از محتوای 4K پشتیبانی می کند و می تواند از طریق پشتیبانی از کدک H.265 از پخش HD در آینده پشتیبانی کند.

سمت خوب:
وضوح 4K یا 60 فریم بر ثانیه
چندین گزینه FOV
ضبط HDR
پشتیبانی Windows Hello
طرف بد:
گران
گیره روی مانیتور و لپ تاپ محکم نمی شود
پوشش حریم خصوصی ارزان به نظر می رسد و باقی مانده ای را پشت سر می گذارد

4. Logitech StreamCam

Logitech StreamCam یک وب کم عالی برای کسانی است که می خواهند فیلم ها و عکس های با کیفیت حرفه ای بسازند. رزولوشن عالی 4k دارد، به این معنی که فیلم شما حتی اگر از آن برای گرفتن فیلم یا عکس از مناظر یا افراد استفاده کنید، شگفت انگیز به نظر می رسد. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار و ردیابی چهره است، بنابراین فیلم شما همیشه واضح و دقیق خواهد بود. علاوه بر این، StreamCam دارای نرم‌افزاری است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فیلم‌ها و عکس‌های خود را ویرایش کنید و همچنین به‌سرعت و آسان آن‌ها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

StreamCam لاجیتک یک دوربین کوچک و بی سیم است که ویدیوهای 1080p را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند. دارای میکروفون داخلی است و با فرمت MP4 ضبط می کند. از کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت استفاده می کند. دوربین فیلمبرداری را می‌توان از طریق برنامه رایگان لاجیتک که برای دستگاه‌های اندروید و iOS و همچنین رایانه‌های Mac OS X در دسترس است، کنترل کرد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد دوربین های خود را از راه دور کنترل کنند و ویژگی های ویرایش عکس و فیلم را ارائه می دهد.

سمت خوب:
از بسیاری از رزولوشن ها و نرخ فریم پشتیبانی می کند
میکروفون همه جانبه با فیلتر نویز
اتصال USB-C
یک راه حل ویدئویی عمودی نوآورانه
طرف بد:
بدون چرخش
گرانتر از نیازهای اولیه استفاده خانگی
فقط 30 دلار ارزان تر از کیفیت بالاتر Brio 4K

5. Logitech C930e

Logitech C930e یک وب کم عالی برای افرادی است که می خواهند تماس های ویدیویی با کیفیت بالا برقرار کنند. کیفیت تصویر عالی دارد، که برای استفاده در زمانی که می‌خواهید با فردی با کیفیت صدای خوب تماس ویدیویی برقرار کنید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است، بنابراین جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان خواهد بود. علاوه بر این، C930e دارای نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و عکس های خود را ویرایش کنید و همچنین به سرعت و به راحتی آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

C930e یک وب کم کوچک است که وضوح عالی 4k دارد. همچنین شامل ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است، به این معنی که تماس های ویدیویی شما همیشه روان و آسان خواهد بود. علاوه بر این، این دوربین دارای نرم‌افزاری است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فیلم‌ها و عکس‌های خود را ویرایش کنید و همچنین به‌سرعت و آسان آن‌ها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Logitech C930e یک وب کم بی سیم با میکروفون یکپارچه است که برای کنفرانس و پخش جریانی عالی عمل می کند. Logitech C930e یک وب‌کم بی‌سیم سطح ابتدایی عالی با میکروفون یکپارچه برای کسانی است که به دنبال ورود به کنفرانس‌های پخش جریانی و استریم هستند. این دوربین فیلمبرداری 1080p دارد و می‌تواند محتوای HD را با سرعت 60 فریم بر ثانیه و با سرعت 30 فریم در ثانیه پخش کند.

سمت خوب:
کیفیت تصویر عالی
میدان دید بسیار وسیع
میکروفون های داخلی خوب
طرف بد:
گرانتر از لاجیتک C920
در اکثر جاها فروخته شد

6. Razer Kiyo Pro

Razer Kiyo Pro یک وب کم عالی برای افرادی است که به دنبال برقراری تماس ویدیویی با کیفیت بالا هستند. کیفیت تصویر عالی دارد، که برای استفاده در زمانی که می‌خواهید با فردی با کیفیت صدای خوب تماس ویدیویی برقرار کنید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است، بنابراین جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان خواهد بود. علاوه بر این، Kiyo Pro دارای نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و عکس های خود را ویرایش کنید و همچنین آنها را به سرعت و به راحتی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Razer Kiyo Pro یک وب کم کوچک است که وضوح عالی 4k دارد. همچنین شامل ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است، به این معنی که تماس های ویدیویی شما همیشه روان و آسان خواهد بود. علاوه بر این، این دوربین دارای نرم‌افزاری است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فیلم‌ها و عکس‌های خود را ویرایش کنید و همچنین به‌سرعت و آسان آن‌ها را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

یک ماوس گیمینگ عالی با قیمت بسیار مقرون به صرفه، Razer Kiyo Pro یکی از بهترین ماوس های بازی زیر 30 دلار است. این ماوس با داشتن وزن مناسب، با یک حرکت صاف سر خوردن، یکی از بهترین ماوس های بازی ارزان قیمت برای کسانی است که می خواهند موس فعلی خود را بدون صرف هزینه زیاد ارتقا دهند.

سمت خوب:
حسگر نور نور اتاق را آسان تر می کند
HDR
ضبط 1080p @ 60fps
به شدت قابل تنظیم
صدا را روی میکروفون پاک کنید
طرف بد:
گران
نیاز به تنظیم با نیازهای شما دارد
نرم افزار می تواند مبهم باشد

7. Razer Kiyo

Razer Kiyo یکی دیگر از WEBCAM های عالی برای پخش جریانی و تماس ویدیویی است. کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و برای استفاده در زمانی که می‌خواهید یک تماس ویدئوکنفرانسی با کیفیت بالا برقرار کنید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است که باعث می شود جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان باشد. علاوه بر این، Kiyo دارای نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و عکس های خود را ویرایش کنید، و همچنین آنها را به سرعت و به راحتی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Razer Kiyo یک وب‌کم عالی است که کیفیت تصویر عالی دارد و برای استفاده در زمانی که می‌خواهید یک تماس ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا داشته باشید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است که باعث می شود جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان باشد.

Razer اولین کیبورد بازی مجهز به هوش مصنوعی را برای عرضه به بازار معرفی کرده است، و این یک کسل کننده است. Kiyo جدید یک صفحه کلید مکانیکی با فناوری حسگر نوری است که ضربات کلید شما را هنگام بازی می خواند و ضبط می کند.

سمت خوب:
کیفیت تصویر پیشرو در صنعت
میکروفون خوب
شامل Ring-Light
طرف بد:
تقریبا در همه جا فروخته شد
گران

8. Dell Ultrasharp Webcam

وب کم Ultrasharp Dell یک وب کم عالی برای پخش جریانی و تماس ویدیویی است. کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و برای استفاده در زمانی که می‌خواهید یک تماس ویدئوکنفرانسی با کیفیت بالا برقرار کنید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است که باعث می شود جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان باشد. بعلاوه، وب کم Dell Ultrasharp دارای نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و عکس های خود را ویرایش کنید و همچنین به سرعت و به راحتی آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

وب‌کم Ultrasharp Dell یک وب‌کم عالی است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و برای استفاده در زمانی که می‌خواهید یک تماس ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا برقرار کنید، عالی است. این دوربین همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا است که باعث می شود جلسه ویدئو کنفرانس شما همیشه روان و آسان باشد.

Dell به عنوان دومین برند محبوب وب کم، تصمیم گرفته است تا وب کم Ultrasharp را معرفی کند که از 12.1 مگاپیکسل با یک لنز پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای دو میکروفون با عملکرد بالا و دو دکمه بزرگ و حساس به لمس برای تنظیم آسان است. گفته می شود وب کم جدید دل برای پخش با وضوح 1080p با وضوح فول اچ دی یا وضوح 2K در Ultra HD عالی است و تا 30 ژوئن در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

سمت خوب:
کیفیت تصویر خیره کننده
بسیاری از ویژگی ها
گزینه های 60 فریم در ثانیه
طرف بد:
بدون میکروفون
پایه مانیتور می تواند احساس ناامنی کند

9. Microsoft Modern Webcam

وب‌کم مدرن مایکروسافت برای پخش جریانی و تماس ویدیویی، با تصویری عالی از همه جانبه طراحی شده است. این دوربین از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و دارای رنگ های با وضوح بالا و همچنین تشخیص چهره خودکار است تا تماس شما همیشه صاف باشد. همچنین ردیابی اشیا وجود دارد تا همه را در طول یک کنفرانس ویدیویی در کانون توجه قرار دهد و به اشتراک گذاری زندگی زیبای کار یا خانه خود با دیگران در طرف دیگر آسان کند.

اگر به دنبال وب‌کمی هستید که کیفیت ویدیویی عالی داشته باشد و بتواند مجالس بزرگ را مدیریت کند، Logitech C280 Pro برای شما مناسب است. این دوربین تا رزولوشن 4K را پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید فیلم‌های خیره‌کننده از دوستان و خانواده خود را در طول کنفرانس ویدیویی خود ثبت کنید. به‌علاوه، با ویژگی‌هایی مانند تشخیص خودکار چهره و ردیابی اشیا، مطمئناً همه افراد را در فوکوس نگه می‌دارد تا تصاویر تار یا نقاط مکالمه از دست رفته وجود نداشته باشد.

ما خوش شانس هستیم که در زمانی زندگی می کنیم که اینترنت بهترین فناوری را به نمایش می گذارد و زندگی ما را آسان می کند. و علاوه بر این، اینترنت اشیا (IoT) انفجاری از فناوری‌های جدید را به همراه داشته است. وب کم مایکروسافت مدرن این شرکت یکی از این محصولات است که می تواند در رایانه یا تلفن هوشمند شما استفاده شود.

سمت خوب:
حتی رنگ
HDR
گزینه 60 فریم بر ثانیه
طرف بد:
پایه مانیتور می تواند احساس ناامنی کند

10. Logitech C920 / C920S

Logitech C920 یک وب کم عالی برای کسانی است که به دنبال ویدیو و صدای با کیفیت بالا هستند. تا رزولوشن 4K، 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه ارائه می‌کند تا بتوانید فیلم‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید، چه در حال ضبط برنامه زنده یا صرفاً عکس‌برداری و فیلم‌برداری با دوستان باشید. ویژگی ردیابی اشیا همچنین باعث می‌شود که تمرکز همه در طول کنفرانس ویدیویی شما آسان باشد. به علاوه، با تشخیص خودکار چهره و تصحیح رنگ، همه به بهترین شکل ممکن ظاهر خواهند شد. اگر به دنبال وب‌کمی هستید که بتواند مجالس بزرگ را مدیریت کند، لاجیتک C920 نیز یک گزینه عالی است. حداکثر تا 12 نفر را در حالت فیلم پشتیبانی می کند و دارای توان پردازشی چشمگیر تا 300 فریم در ثانیه است.

لاجیتک C920 و C920S بهترین وب کم موجود در بازار هستند. با سنسور جدید CMOS، آنها عکس ها و فیلم های عالی می گیرند. لاجیتک C920 ارزان تر از مدل قبلی با زاویه بازتر است. سخت افزار با یک پردازنده قوی تر دوباره طراحی شده و برای عملکرد حداکثر کیفیت بهینه شده است. ما هر دو مدل را در آزمایشگاه خود آزمایش کرده ایم، می توانید آنها را در اینجا پیدا کنید.

سمت خوب:
کیفیت تصویر پیشرو در صنعت
میکروفون خوب
شاتر حریم خصوصی (در مدل C920S)
طرف بد:
احتمال فروش بیشتر
رنگ ها اغلب شسته می شوند

چرا وب کم مورد نیاز است

یک وب کم به دلایل زیادی مورد نیاز است. برای شروع، می توان از یک وب کم برای گرفتن عکس و فیلم از خود یا خانواده استفاده کرد. علاوه بر این، یک وب کم می تواند برای ویدئو کنفرانس مفید باشد. یک وب کم خوب همچنین کیفیت عکس عالی و ردیابی آسان اشیا را ارائه می دهد تا همه افراد حاضر در ویدیو در فوکوس باقی بمانند. در نهایت، بسیاری از مردم از وب کم برای پخش فعالیت های آنلاین خود مانند بازی های ویدیویی یا پخش زنده تلویزیونی استفاده می کنند.

یک وب کم را می توان در تعدادی از اتاق ها به خصوص اتاق خواب و حمام قرار داد. داشتن وب کم در این زمینه ها مزایایی دارد از جمله:

1. تشخیص همسرتان در تاریکخانه آسان است.

2. اگر از آن برای چت تصویری استفاده می کنید، به شما کمک می کند تا راحت تر از همیشه با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

3. می‌تواند به عنوان یک ویژگی امنیتی اضافی نیز عمل کند و به شما اجازه می‌دهد وقتی شخصی از بیرون یا از پشت وارد خانه شما می‌شود، ببینید.

وب کم یک دوربین فیلمبرداری است که معمولاً از طریق اینترنت تصاویر را به رایانه ضبط و ارسال می کند. وب کم ها را می توان از طریق USB، FireWire یا کابل های دیگر به کامپیوتر متصل کرد. وب کم گاهی اوقات دوربین فیلمبرداری نامیده می شود، اگرچه این اصطلاح به دستگاه های خاصی نیز اشاره دارد که برای ضبط فیلم از مکان های بسیار دور طراحی شده اند. اولین کاربرد وب کم، ویدئو کنفرانس آنلاین است. این شامل خدماتی مانند Google Talk، Skype و FaceTime می شود. کیفیت تصویر یک وب کم معمولی به اندازه کافی خوب است که کنفرانس ویدیویی را حتی زمانی که شرکت کنندگان از هم دور هستند عملی کند.

وب کم یک دوربین فیلمبرداری است که معمولاً از طریق اینترنت تصاویر را به رایانه ضبط و ارسال می کند. وب کم ها را می توان از طریق USB، FireWire یا کابل های دیگر به کامپیوتر متصل کرد. وب کم گاهی اوقات دوربین فیلمبرداری نامیده می شود، اگرچه این اصطلاح به دستگاه های خاصی نیز اشاره دارد که برای ضبط فیلم از مکان های بسیار دور طراحی شده اند. اولین کاربرد وب کم، ویدئو کنفرانس آنلاین است. این شامل خدماتی مانند Google Talk، Skype و FaceTime می شود. کیفیت تصویر یک وب کم معمولی به اندازه کافی خوب است که کنفرانس ویدیویی را حتی زمانی که شرکت کنندگان از هم دور هستند عملی کند.

نحوه تشخیص وب کم

چند کار وجود دارد که می‌توانید برای شناسایی وب‌کم هنگام مشاهده حضوری انجام دهید. اگر دوربین روی آن چراغ دارد و نزدیک به صفحه رایانه قرار می گیرد، احتمالاً یک وب کم است. اما دستگاه های دیگری با ویژگی های مشابه وجود دارد، بنابراین فقط به این شاخص اعتماد نکنید. به دنبال پورت‌هایی باشید که کابل‌ها از دستگاه خارج می‌شوند - این کابل‌ها معمولاً در نزدیکی دو طرف دوربین قرار دارند - یا به دنبال چراغ‌هایی باشید که نشان می‌دهند دوربین در حال ضبط یا انتقال ویدیو است. نحوه اتصال وب کم

ساده ترین راه برای اتصال یک وب کم فقط با وصل کردن کابل به کامپیوتر و سر دیگر کابل به دوربین است. اگر از کابل USB استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دو طرف آن به طور یکنواخت وصل شده است - میکروفون‌ها و بلندگوها به سیم نیازی ندارند زیرا صدا را مستقیماً پخش می‌کنند. اکثر وب‌کم‌ها دارای یک چراغ نشانگر LED هستند که هنگام ضبط یا انتقال ویدیو روشن می‌شود.

وب کم ها یکی از پرکاربردترین دستگاه های کامپیوتری هستند. آنها به ما این امکان را می دهند که در حین بازی کودکانمان در حیاط خلوت مراقب آنها باشیم و به مشتریانی که خارج از شهر هستند، از اتفاقاتی که در دفتر ما می گذرد، یک خوراک زنده ارائه دهیم. با این حال، هنوز چیزهای زیادی در مورد وب کم وجود دارد که ما نمی دانیم. در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده موثرتر از وب کم آورده شده است.

هنگامی که با یک وب کم کار می کنید، یادآوری این نکته مفید است که دوربین به سمت صورت شما نشانه رفته است – بنابراین اگر می خواهید بینندگان شما ببینند که چه شکلی هستید، مهم است که هر عبارتی که برای خود انتخاب می کنید در تصویر ظاهر شود. ویدئو این به معنای اجتناب از چهره های احمقانه یا حالت های سفت و سخت است. سعی کنید چشمان خود را باز نگه دارید و به اطراف اتاق نگاه کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر سر و صدای زیادی در پس‌زمینه وجود داشته باشد یا اگر از عینک آفتابی استفاده می‌کنید، ممکن است بینندگان شما چیزی را که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید، نبینند.

علاوه بر عبارات، فکر کردن به اینکه می‌خواهید ویدیوتان چگونه به نظر برسد می‌تواند مفید باشد. برخی از مردم ویدیوهای خود را دانه‌دار و قدیمی می‌پسندند، زیرا به آنها احساس ویرایش نشده می‌دهد - برخی دیگر فیلم‌های با کیفیت HD را ترجیح می‌دهند که صیقلی‌تر به نظر می‌رسند. بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه ظاهری را ترجیح می دهید این است که تنظیمات مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام یک نتایج مورد نظر شما را ایجاد می کند.

هنگامی که تنظیمات اصلی ویدیوی خود را مشخص کردید، مهم است که نحوه استفاده از وب کم را در نظر بگیرید.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      4,500,000 تومان
      افزودن به سبد