تاریخ انتشار : 20 فروردین 1401

اولین گوشی هوشمند جهان چیست؟

اولین گوشی هوشمند جهان چیست؟
آیا می خواهید بدانید اولین گوشی هوشمند تاریخ چیست؟ آیا می خواهید ببینید اولین گوشی های هوشمند چگونه بودند؟ در اینجا، ما وبلاگی داریم که در مورد چگونگی ساخت اولین گوشی های هوشمند صحبت می کند.

اولین گوشی هوشمند جهان چیست؟

آیا می خواهید بدانید اولین گوشی هوشمند تاریخ چیست؟ آیا می خواهید ببینید اولین گوشی های هوشمند چگونه بودند؟ در اینجا، ما وبلاگی داریم که در مورد چگونگی ساخت اولین گوشی های هوشمند صحبت می کند. ما به شما کمک می کنیم تا بدانید چگونه می توانید یک ایده کلی در مورد اولین گوشی هوشمند در تاریخ ایجاد کنید. ما توضیح خواهیم داد که این دستگاه ها چه نوع تأثیری بر تاریخ جهان داشته اند و چگونه برخی از مهم ترین جنبه های زندگی ما را تغییر داده اند. در داخل، مجموعه‌ای از پست‌ها درباره اولین گوشی هوشمند تاریخ پیدا خواهید کرد.

اولین گوشی کی اختراع شد؟

این مینی کامپیوترها و تلفن های همراه اولیه چه تأثیری بر فرهنگ داشتند؟ آیا هنوز ذهن شما با این مسابقه که همه چیز را در مورد نحوه بازی "اولین تلفن" با داستان "گزارش اقلیت" فیلیپ کی دیک می گوید، پر کرده است؟ سعی کنید تا حد امکان پاسخ های صحیح را قبل از پایان دریافت کنید.

آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد اولین تلفن همراهی هستید که تا کنون ساخته شده است؟ در اینجا همه چیزهایی که در مورد این دستگاه شناخته شده است و اینکه چه کسی آن را در تاریخ منحصر به فرد ساخته است را دریابید! اگر باد در بیرون زوزه می کشد، فقط چیز دیگری همراه با محافظت کامل پلاستیکی از حتی یک قطره کوچک آب داخل آن بردارید – فقط ارزان ترین محافظ های گوشی هوشمند برای استفاده در آب و هوای بد مانند باران کاملاً ایمن هستند.

گوشی هوشمند چیست؟

چه چیزی یک گوشی هوشمند را به یک گوشی هوشمند تبدیل می کند؟ آیا این دوربین، اینترنت، فروشگاه اپلیکیشن یا صفحه لمسی است؟ پاسخ ها فراوان است و ما اینجا هستیم تا آنها را برای شما مرتب کنیم. اینها سؤالاتی هستند که اخیراً شما را آزار می دهند و ما شما را سرزنش نمی کنیم. اگر می‌خواهید بیشتر با فناوری آشنا شوید، این مقاله به عنوان پله‌ای برای کمک به شما در رسیدن به آن عمل خواهد کرد. این نه تنها به شما می گوید که چه چیزی یک گوشی هوشمند را به یک گوشی هوشمند تبدیل می کند، بلکه به شما می گوید که چگونه تلفن شما می تواند به شما کمک کند تا در کل زندگی خود فرماندهی کنید. گوشی‌های هوشمند - جدیدترین اختراعاتی هستند که روش زندگی، تکامل، سفر و تجارت انسان‌ها را تغییر دادند و انتظار می‌رود که فقط ادامه یابد. اما گوشی هوشمند دقیقا چیست؟ برای درک این اختراع عصر جدید، نگاهی اساسی به آناتومی آن ضروری است. پس از مدت ها تلاش برای کنترل آن، بالاخره یک گوشی هوشمند وارد زندگی شد. تمام جهان از پیشرفت سریع آن شگفت زده شدند و به زودی از قابلیت های صرفه جویی در زمان آن قدردانی کردند. گوشی‌های هوشمند تعادلی بین سهولت استفاده، انعطاف‌پذیری و قدرت برقرار می‌کنند که امروزه همچنان افراد را مجذوب خود می‌کند. در صورت عدم اتصال به اینترنت، هنوز هم می توانید به راحتی به مکان های دوردست دسترسی پیدا کنید و تقریباً یک سوم باتری خود را فقط با کمک همین یک دستگاه ذخیره کنید. بیایید ویژگی‌هایی را بررسی کنیم که امروزه گوشی‌های هوشمند را بسیار محبوب می‌کنند. فلسفه بصری عرضه در چنین اندازه باریک و با ویژگی هایی که تقریباً می تواند هر کاری انجام دهد، آیفون اپل را به مدلی نمادین برای تلفن های هوشمند تبدیل می کند.

در واقع، بسیاری از مردم اغلب از این محصول به عنوان آیفون یا آی دیوایس یاد می کنند، زیرا به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. شاید سیستم عامل دیگری را بشناسید که کمتر پیشرفته اما کاربردی تر باشد؟ وقتی صحبت از زیبایی و راحتی به میان می آید، هیچ کس نمی تواند آیفون را شکست دهد. این پردازنده از یک پردازنده A4 ساخته شده است تا وقتی آن را روشن می کنید، "تفکر" رضایت بخشی را دریافت کنید. اتصال به اینترنت تنها هزینه بود زیرا صورتحساب‌های شما به عنوان هزینه‌های غیرمستقیم در نظر گرفته می‌شوند که در شرکت‌های بزرگی مانند اپل رایج‌تر می‌شوند، شرکت‌هایی که از آنها برای استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند و به دلیل استرس کمتر به حمایت از خروجی بهتر کارمندان کمک می‌کنند. پیدا کردن محتوا دیگر مشکلی نیست، زیرا برنامه هایی مانند FaceTime در اختیار ما قرار دارد و تجربه چت تصویری زنده را برای ما فراهم می کند که مشابه سیستم عامل بی سیم و در عین حال متفاوت از آنچه ما به آن عادت کرده ایم. ما همچنان می‌توانیم سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را مرور کنیم و چیزهایی را به اشتراک بگذاریم، درست مانند گذشته که با رایانه‌هایمان انجام می‌دادیم. حتی یک آیفون بدون این برنامه ها چگونه به نظر می رسد؟ این چشم‌انداز عالی اپل در طراحی محصولی است که سهولت استفاده، راحتی و عملکرد را با هم ترکیب می‌کند – آنها چیزی خاص خلق کرده‌اند.

1994- اولین شکل برنامه های گوشی های هوشمند

اولین برنامه تلفن هوشمند در سال 1994 منتشر شد. این یک برنامه ابتدایی بود که فقط به شما امکان می داد از تلفن برای شماره گیری اعداد استفاده کنید. این شکل اولیه از یک برنامه تلفن هوشمند با برنامه های امروزی ما تفاوت چندانی با وای فای ندارد. شباهت‌های زیادی بین این دو شکل از برنامه‌ها وجود دارد و ویژگی‌های بسیار مشابهی دارند. اولین برنامه های گوشی های هوشمند در سال 1994 توسط IBM توسعه یافت. . این نرم افزار Simon نام داشت و یک برنامه ساده بود که به کاربران اجازه می داد ایمیل خود را از طریق دستگاه تلفن همراه چک کنند. این شکل اولیه از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند دارای رابطی بود که شبیه به آنچه امروز به آن عادت کرده‌ایم به نظر می‌رسید: صفحه اصلی با نمادها و منوها داشت، اما شباهت‌ها به همین جا ختم می‌شود. Simon برای دستگاه‌هایی با قابلیت‌های محدود طراحی شده بود، بنابراین برنامه هیچ گرافیک یا جلوه‌های صوتی نداشت. اولین برنامه تلفن هوشمند در واقع یک ماشین حساب بود که گارتنر در سال 1994 توسط شرکتی به نام Simon Personal Communicator توسعه داد. این دستگاهی بود که به شما امکان ارسال و دریافت فکس، تماس های تلفنی و پیام های ایمیل را می داد. اگر با ارائه دهنده تلفن همراه خود یک طرح داده داشتید، می توانید اینترنت را نیز مرور کنید. این برنامه "SmarterChild" نام داشت و یک ربات چت بود که به اتاق های چت آنلاین کمک می کرد. به سوالات پاسخ می دهد و اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اولین برنامه تلفن هوشمندی که امروزه همه ما از آن می شناسیم، برنامه "Trip Advisor" است که در سال 2000 منتشر شد. این برنامه به افراد اجازه می دهد تا جاذبه های گردشگری، هتل ها و رستوران ها را از طریق مختصات GPS، بررسی ها و تصاویر جستجو کنند.

1994 - اولین گوشی هوشمند چیست؟

در سال 1994، IBM از اولین تلفن همراه رونمایی کرد، دستگاهی که برای ادغام یک سیستم تلفن همراه بلادرنگ با اینترنت طراحی شده بود. جدا از اینکه اولین گوشی هوشمند بود، اولین کامپیوتر دستی جهان نیز بود، زیرا دستگاه های هوشمند را در خود جای داده بود. به طور خلاصه، می تواند به عنوان یک تلفن و یک دستیار دیجیتال شخصی (PDA) عمل کند. در سال 1994، IBM اولین نمونه اولیه تلفن همراه در نوع خود، IBM Simon را داشت. این یک تلفن همراه به اندازه کف دست با قابلیت شماره گیری چرخشی برای تماس با شماره های ذخیره شده بود.

آن مدل یک باتری نه ولتی داشت تا در حالت آماده به کار با انرژی محدودی تغذیه کند. اکثر گوشی های هوشمند امروزی دارای باتری های لیتیوم یونی هستند که می توانند یک شبه برق تولید کنند. در سال 2003، IBM نسل دوم نمونه اولیه تلفن همراه خود را به نام Project Ion منتشر کرد. طراحی آن به ویژگی‌های مختلفی که اکنون با مدل‌های معمولی گوشی‌های هوشمند آشنا هستیم، صادق است.

2000- اولین تلفن دوربین دار

روزهایی را به خاطر می آورید که مردم باید برای گرفتن عکس با دوربین دیجیتال قرار می گذاشتند؟ یک بار دیگر برای ترس از این روزها آماده شوید! با پیشرفت تکنولوژی، اکنون وارد عصر جدیدی شده‌ایم که در آن همه می‌توانند لحظه‌ای شگفت‌انگیز را با گوشی خود با کلیک یک دکمه ثبت کنند. برخی از شرکت ها مانند نوکیا حتی دوربین ها و گوشی های خود را برای سازگاری با استانداردهای مختلف عکاسی دیجیتال مانند DNG تایید کرده اند.

با ظهور گوشی های هوشمند، همه چیز در مقایسه با دوربین های آنالوگ در نحوه عملکرد آنها و سرعت گرفتن یا ویرایش تصاویر با استفاده از چنین دستگاه هایی تغییر اساسی کرده است. تلفن های دوربین دار در سال 2002 زمانی که نوکیا با دوربین تلفن 3 مگاپیکسلی خود با وضوح 1 مگاپیکسل با هدف ارتقای استانداردهای کیفیت ویدیو از طریق مشخصات SPC عرضه شد و تصاویر را به جای نوار کاست های سنتی روی کارت های حافظه فلش ذخیره می کرد، عرضه شد. شرکت سازنده تلفن Sany o نیز در سال 2003 گوشی دوربین S800 خود را عرضه کرده بود که فاقد صفحه نمایش لمسی بود، اما همچنان برای علاقه مندان به عکاسی هدف قرار می گرفت زیرا اندازه هر عکس گرفته شده از طریق فوکوس خودکار ده چشمی بسیار حساس دستگاه دو مگاپیکسل بود.

2005 - زمانی که ما شروع کردیم به استفاده از دوربین مانند سایر افراد از لپ تاپ! بله، ما به سال 2005 رفته ایم و برخی از تلفن های هوشمند در حال حاضر به عنوان دوربین استفاده می شوند. اگرچه فیلم سلولوئیدی هنوز یک چیز بود، اما دیگر چیزی نبود که همه ما را متحیر کند. تا حدودی به این دلیل که اکثر کاربران دوربین حتی از جهش بزرگ تکنولوژیکی بعدی آگاه نبودند. اوه، پس تا کی واقعاً از تلفن خود به عنوان دوربین "واقعی" خود استفاده کرده اید؟ از آبنبات چوبی گرفته تا طراحی دکوراسیون داخلی از ابتدا، خیلی بیشتر از عکس گرفتن معمولی می توانید انجام دهید. در اینجا لیستی از برخی از تلفن های عرضه شده در سال 2005 که به دلیل ویژگی های عکاسی قابل توجه بودند آورده شده است: Sony Ericsson V600 و Vivaz با دوربین های 1/1 مگاپیکسلی، Sony Ericsson V600 (در اروپا با نام Xperia X2 نیز شناخته می شود) در کنار تلفن برادر خود معرفی شد. S700i، در دسامبر 2011.

2001- اولین گوشی هوشمند با اینترنت آشنا شد

در اینجا جدول زمانی وجود دارد که چگونه فناوری مدرن روش تعامل ما را دوباره ابداع می کند. اولین تلفن همراه در سال 1899 توسط مارتین کوپر اختراع شد و از آن زمان، تقاضا برای دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم در حال افزایش است. با این رشد مداوم، اینترنت در سال 1969 با ایجاد Arpanet متولد شد. تا سال 2001 بود که تلفن ها به اینترنت متصل شدند و جهشی در تکنیک های شبکه های کامپیوتری را به تصویر کشیدند. استفاده از تلفن های همراه از اینجا به بعد گسترش یافت و با گذشت زمان، تلفن های هوشمند به راحتی و کارآمدی ما را به اینترنت متصل کردند. این دلیل اصلی است که در این مقاله قصد دارید با برخی از محبوب ترین گوشی های تمام دوران آشنا شوید. آمار آنها و تأثیر آنها بر زندگی ما.

در کنار نقشی که در سرگرمی و ارتباطات دارند، تلفن‌های محبوب قرن بیستم به خاطر دوربین‌های سطح بالای خود نیز معروف هستند که عکس‌های سلفی می‌گیرند که آرزو می‌کنیم در آن زمان وجود داشته باشند. به طور مشابه، اولین اتصال 3G در سال 2001 باعث ایجاد وحشت در میان کاربران شد زیرا آنها نمی توانستند از تلفن های خود مانند قبل استفاده کنند. با این حال، تا سال 2006، مدل‌های اصلی از جمله Samsung Galaxy در بازار ظاهر شدند و این اتصال را به بیش از 1 میلیارد کاربر رساندند.

2007- ورود استیو جابز

سال 2007 سالی بود که استیو جابز اولین آیفون جهان را معرفی کرد. این دستگاه یک تغییر دهنده بازی بود و نوآوری بی سابقه ای را در دنیای گوشی های هوشمند به ارمغان آورد. و این جایی بود که تکامل آغاز شد. تلفن هوشمند جدید ما، 2007 - Enter Steve Jobs آخرین محصول اضافه شده به خط همیشه در حال رشد دستگاه های ستاره ای ما است. این دستگاه با طراحی شیک و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی، تمام فناوری‌های مدرنی را که برای ارتباط با دوستان خود نیاز دارید، در خود جای داده است و اولین آیفون در 3 ژوئن 2007 عرضه شد. این یکی از تاثیرگذارترین سال‌ها برای تکامل گوشی هوشمند اریکسون r380 بود. و آیفون دنیا را تغییر داد. این شیک ترین دستگاه صفحه نمایش لمسی بود که وارد بازار شد و نوار را برای تلفن های همراه تعیین کرد. از اپ استور اپل گرفته تا معرفی ویژگی‌هایی مانند FaceID، واضح است که چرا آیفون‌ها هنوز هم امروزه بسیار محبوب هستند.

2019 - جهان در نوک انگشتان ما

با هر موانعی که در سال 2019 با آن روبرو هستید، حق دارید خوش بین باشید. جهان در حال گذراندن پررونق ترین دوران خود است. با توجه به اینکه پر از عدم قطعیت های زیادی است، فرصت هایی که توسط فناوری به شما ارائه می شود را نباید نادیده گرفت. با افزایش رفاه، شکاف های اجتماعی کمتر قابل توجه است و پیشرفت اقتصادی در هر قاره در حال افزایش است. وقتی دنیا اینقدر قدرتمند است، هیچ کمبودی وجود ندارد. علاوه بر این، فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء پیشرفته‌تر و در دسترس‌تر از همیشه شده‌اند. متأسفانه، تقریباً تمام تلفن‌های تولید شده توسط سازندگان تلفن همراه، با از بین رفتن باتری، خط ثابت GSM غیر کاربردی باقی ماندند. این باتری‌های معیوب بود که باعث خرابی باتری‌های الکتریکی ما شد و ما را مجبور کرد به دنبال راه‌حلی برای شارژ باشیم. متأسفانه، به لطف شرکت های تلفن که اکنون باتری های سازگار را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کنند، دیگر مجبور نیستیم حتی برای کسری از ثانیه با بدبختی زندگی کنیم. دیگه چی؟ باتری های قابل شارژ نه تنها از بهترین قطعات ساخته شده اند، بلکه بادوام و قابل اعتماد هستند و حداکثر قدرت را بدون نقص ارائه می دهند.

2020 - تلفن هوشمند مدرن

گوشی های هوشمند مکالمات، تحویل غذا و قرار ملاقات را متحول کرده اند. اکنون آنها قصد دارند روش اعتماد، خرید و سرگرمی ما با سرگرمی های انتخابی خود را تغییر دهند. در سال 2020، تلفن های هوشمند توانایی انجام کارهایی را خواهند داشت که در حال حاضر نیاز به اتصال به اینترنت دارند. از زمانی که اولین گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی طوفانی شدند، اتفاقات زیادی افتاده است. امروزه گوشی های هوشمند انقلابی را به وجود آورده اند. تأثیر آنها نه تنها به نحوه ارتباط ما گسترش می یابد، بلکه عادات زندگی ما را از راه های متعدد دیگر تغییر می دهد. سبک زندگی ما را متزلزل کرد، جامعه ما را تقویت کرد و نحوه تعامل ما با جهان را تغییر داد. تأثیری که بر ما می گذارد، کمتر از یک انقلاب نیست.

گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. ویژگی‌هایی که به ما ارائه می‌کند، از جمله اتصال، دوربین، اعلان‌ها و موارد دیگر، در دنیای مدرن امروزی استاندارد شده‌اند. این ویژگی ها باعث می شود گوشی های هوشمند ما در دنیا به ویژه در مواقع ضروری به چشم و گوش ما تبدیل شوند. سال جدید با ویژگی های جدیدش نویدبخشی نفس گیر و هیجان انگیز است! با در نظر گرفتن این موضوع، این راهنما گردآوری شده است تا به شما کمک کند از ویژگی های جذاب و مفیدی که گوشی های هوشمند قرار است در چند سال آینده به ارمغان می آورند، استفاده کنید.

تاریخچه اولین گوشی هوشمند چیست؟

آیا این یک تلفن، یک تلفن همراه یا به سادگی یک دستگاه تلفن همراه است؟ نه هیچ کدوم از اینا نیست این یک گوشی هوشمند است! اولین گوشی هوشمند در سال 1973 توسط دو مخترع کانادایی اختراع شد. این دو دانشمند، تد جی. رایان و الکس وی. بله، این همان شرکتی است که در آن اولین گوشی هوشمند را اختراع کردند: تلفن هوشمند Focal-Q! بنابراین آیا نام شرکت به یک اصطلاح شناخته شده تبدیل شده است؟ جواب کوتاه، نه است. برای اکثر مردم، این دستگاه به عنوان یک گوشی هوشمند یا به سادگی یک دستگاه تلفن همراه شناخته می شود. آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، آنها اینجا هستند تا بمانند (حتی اگر بخواهید تلفن خود را پنهان کنید!). یک نظرسنجی در بریتانیا نشان داده است که 80 درصد از شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری در تجهیزات و فناوری سلولی تنها 5 سال پیش هستند، به این معنی که وقتی با بیش از پنج چشم (یک گوشی هوشمند) به آن نگاه می‌کنید، دشوار است که پتانسیل نوآورانه‌ای که در بازار آنها وجود دارد را نبینید. نحوه استفاده از تلفن های همراه و گوشی های هوشمند اساسی ترین کار از همه، برقراری ارتباط است. هر قطعه از فناوری Blackberry هدف مورد نظر خود را دارد و گوشی هوشمند اولین دستگاه تلفن همراه نیست. ، نرم افزار تشخیص و غیره... همه این ویژگی ها می توانند شما را در حین مکالمه با دوستان خود به زبان مادری خود مانند یک احمق جلوه دهند، اما می توانند هر از گاهی اوقات روز را نجات دهند.

شبکه و ارتباطات: چگونه شبکه های اجتماعی مانند ویروس پخش می شوند اینترنت در سال 1991 توسط وزارت دفاع ایالات متحده اختراع شد، اما پردازش کلید واقعی تا سال 1983 در دسترس نبود، زیرا زیراکس کیبورد Qwerty خود را راه اندازی کرد. پروفسور دینگ توسط آن مغز زیرک پشت بسیاری از عملیات های خم کننده ذهن (Xerox’3D هر کسی را چاپ می کند؟) Widing که در ابتدا قطعه Mobility را ابداع کرد، یک اختراع فوق‌العاده است، چه در خانه‌تان و چه زمانی که در میانه‌ی ناکجاآباد هستید. با این حال – از آنجایی که روی زمین هستیم از نظر فیزیکی روی ما تأثیر می گذارد اما بعد از آن نه چندان – تحرک نیز به معنای تغییر و بهبود مداوم است: 5 سال پیش من کاملاً نسبت به لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها بی اطلاع بودم، اکنون می دانم که چگونه کار می کنند! تاریخچه ای کوتاه روزی روزگاری تلفن شما فقط یک تلفن نبود. این یک کامپیوتر خانگی و حتی یک دوربین بود. به نظر می رسد، همه آن خاطرات را از روزی دارند که تلفن هایشان برای اولین بار تماس های صوتی پیشرفته و تماس های عکسی برقرار کردند! ممکن است در آن زمان امتیاز استفاده از تلفن هوشمند را نداشته باشید، اما منطقی است که سوالات زیادی در مورد اینکه چرا گوشی های هوشمند در آن زمان بسیار حیاتی بودند، برای شما پیش می آید.

اولین برند گوشی هوشمند چیست؟
گوشی هوشمند وسیله ای الکترونیکی است که به کاربرانش امکان دسترسی به اینترنت و برقراری و دریافت تماس های تلفنی را می دهد. گوشی های هوشمند به عنوان ابزاری ضروری در زندگی ما به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. با توجه به تنوع گسترده گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، نمی‌توانیم هنگام انتخاب گوشی هوشمند خود را به یک برند محدود کنیم. انتخاب یک گوشی هوشمند خاص یک سرمایه گذاری است که در آینده نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. استراتژی:

اولین برند جهان از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند و بر ایجاد طرح های منحصر به فرد از ایده های خود بدون اتکا به هیچ سازنده یا شرکت دیگری تمرکز دارد. اسمارت‌فون‌های تولید شده بخشی از زندگی ما می‌شوند، زیرا کاملاً شگفت‌انگیز هستند - که در مورد آنها صحبت می‌کند. همانطور که بشریت از نظر فنی و جغرافیایی به جلو می رود، امیدوارم همه ما به عنوان فردی به خودمان وفادار بمانیم. ما باید به غلبه بر مرزها و کاوش ادامه دهیم. بازار گوشی های هوشمند یکی از سریع ترین بازارهای در حال رشد در جهان است. با توجه به اینکه اکثر مردم اکنون تلفن همراه دارند و از آنها استفاده می کنند، فرصت بزرگی برای کسب و کارها و برندها وجود دارد تا وارد عمل شوند. با این حال، ساختن گوشی هوشمند خود به سادگی قرار دادن یک قاب روی گوشی نیست، بنابراین برای اطمینان از ساختن چیزی مناسب، در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که باید در طول فرآیند ساخت به خاطر داشته باشید. 1. کسب و کار شما با گوشی هوشمند چه خواهد کرد؟ هر گوشی با نرم افزارهای مختلف از قبل بارگذاری شده است و برخی از آنها قادر به انجام کارهای شگفت انگیز هستند! برخی از آنها قابلیت هایی را برای اضافه کردن یک محدوده کامل ارائه می دهند

فناوری‌هایی که به کسب‌وکارها، افراد یا حتی مدارس اجازه می‌دهند به دانش‌آموزان از طریق نمایشگرها آموزش دهند، دروس صوتی در جلسات آنلاین ضبط ویدیو می‌تواند به معلمان کمک کند تا در خانه یا در زمان استراحت در ساعات مدرسه یاد بگیرند تا مجبور نباشند دائماً در سفر باشند. تلفن‌هایشان چون مرورگرهای اینترنتی و صفحه‌کلیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از خانه با حداقل حواس‌پرتی و ارتباط کار کنید. اما با تبدیل شدن سرمایه‌گذاری جمعی به یک مدل تثبیت‌شده در برخی از بخش‌ها - مانند صنایع سبک زندگی پوشاک و لوازم آرایشی - برندهای بیشتری نسبت به قبل در حال حاضر دسترسی دارند، هنوز برای راه‌اندازی کسب‌وکار به منابع مالی نیاز دارند.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مختلف را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد