تاریخ انتشار : 7 فروردین 1401

ویندوز 11 بزرگترین به روز رسانی خود را از زمان راه اندازی دریافت می کند: همه ویژگی های جدید

ویندوز 11 بزرگترین به روز رسانی خود را از زمان راه اندازی دریافت می کند: همه ویژگی های جدید
مایکروسافت در پست وبلاگ خود اعلام کرد که درخواست هایی از افراد در مورد توانایی شخصی سازی پین های خود در Start با سازماندهی آنها در پوشه ها دریافت کرده است. این شرکت از این رو، اولین نسخه از پوشه ها را در این بیلد معرفی می کند. کاربران می توانند یک برنامه

ویندوز 11 بزرگترین به روز رسانی خود را از زمان راه اندازی دریافت می کند: همه ویژگی های جدید

ویندوز 11 به زودی ژست های لمسی، پوشه ها در منوی استارت، Task Manager جدید و بسیاری از پیشرفت ها را دریافت می کند. یک بیلد جدید برای ویندوز 11 اکنون از امروز برای آزمایش کنندگان در دسترس است و پر از ویژگی های جدید است. با آپدیت جدید، مایکروسافت قصد دارد تا به طور قابل توجهی تجربه ویندوز 11 را به طور کلی بهبود بخشد. طبق یک پست وبلاگی از مایکروسافت، به روز رسانی جدید برای Windows 11 Insiders در کانال Dev منتشر می شود. مایکروسافت در پست وبلاگ خود گفت که این بیلد شامل بسیاری از بهبودها و اصلاحات کلی برای ویندوز 11 جدا از ویژگی های جدید است. بیایید نگاهی به تمام ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت با آخرین نسخه ویندوز 11 ارائه می‌کند بیاندازیم.

پوشه های منوی شروع

مایکروسافت در پست وبلاگ خود اعلام کرد که درخواست هایی از افراد در مورد توانایی شخصی سازی پین های خود در Start با سازماندهی آنها در پوشه ها دریافت کرده است. این شرکت از این رو، اولین نسخه از پوشه ها را در این بیلد معرفی می کند. کاربران می توانند یک برنامه را روی دیگری بکشند تا یک پوشه ایجاد کنند. سپس آنها می توانند برنامه های بیشتری را به یک پوشه اضافه کنند و آنها را در پوشه مذکور مرتب کنند. مایکروسافت گفته است که پیشرفت‌های بیشتری مانند امکان نام‌گذاری و تغییر نام پوشه‌ها در بیلد آینده را به همراه خواهد داشت.

ژست های لمسی جدید

این شرکت گفته است که شامل ژست‌های لمسی 5 ساله برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن ویندوز 11 روی رایانه شخصی با لمس است. این شرکت گفت که کاربران می‌توانند برای فراخوانی و رد کردن Start، انگشت خود را بکشند. کاربران می توانند انگشت خود را از وسط نوار وظیفه بکشند تا منوی Start را فراخوانی کنند و سپس به پایین بکشند تا آن را رد کنند. علاوه بر این، ژست‌های حرکتی جدیدی برای تند کشیدن بین برنامه‌های پین‌شده و همه برنامه‌ها در Start، برای رد کردن مرکز اعلان، برای رد کردن تنظیمات سریع و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

دسترسی سریع بهبود یافته

مایکروسافت همچنین در حال ارائه به‌روزرسانی برای نمای دسترسی سریع فایل اکسپلورر است. ابتدا، پشتیبانی از "Pin to Quick Access" فقط از پوشه های پشتیبانی کننده گسترش یافته است تا امکان پشتیبانی از فایل ها را نیز فراهم کند.

حالت مزاحم و فوکوس نکنید

مزاحم نشوید قابلیتی است که بی‌صدا کردن اعلان‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. از سوی دیگر، فوکوس شبیه حالت فوکوس اپل است و به رایانه های شخصی ویندوز اجازه می دهد تا به طور خودکار متوجه شوند که شخصی در حال انجام کاری است و اعلان های حواس پرتی را به حداقل برساند. کاربران می توانند حالت فوکوس را از مرکز اطلاع رسانی شروع کنند و مدت زمان جلسه تمرکز خود را تعیین کنند.

زیرنویس‌های زنده

زیرنویس‌های زنده با افرادی که در ذهن کم شنوا هستند معرفی شده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با مشاهده زیرنویس‌های محتوای گفتاری، صدا را بهتر درک کنند. زیرنویس‌ها به‌طور خودکار در دستگاه از هر محتوای دارای صدا ایجاد می‌شوند. زیرنویس ها را می توان در بالا یا پایین صفحه نمایش یا در یک پنجره شناور نمایش داد که همچنین می تواند اندازه یا سفارشی سازی شود.

مدیر وظایف بازطراحی شده

مایکروسافت طراحی Task Manager را برای مطابقت با اصول طراحی جدید ویندوز 11 به روز کرده است. این شامل یک نوار ناوبری جدید به سبک همبرگر و یک صفحه تنظیمات جدید است. یک نوار فرمان جدید در هر صفحه امکان دسترسی به اقدامات رایج را فراهم می کند. Task Manager نیز پس از به روز رسانی تم تیره در دسترس است.

جدای از این موارد، بهبودهای دیگری مانند فضای ذخیره سازی OneDrive وجود دارد که اکنون در خود فایل اکسپلورر ویندوز قابل مشاهده است، بنابراین کاربران نیازی به رفتن به OneDrive برای بررسی میزان فضای ذخیره سازی ابری خود ندارند. طرح‌بندی Snap بهبود یافته، تنظیمات و توصیه‌های انرژی بهبودیافته، بهبودهایی در مرور وب در Microsoft Edge، ویژگی Narrator در Microsoft Edge و موارد دیگر وجود دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد