تاریخ انتشار : 16 فروردین 1401

با شارژرهای موبایل Galaxy مسئولیت کاهش مصرف انرژی را بر عهده بگیرید.

با شارژرهای موبایل Galaxy مسئولیت  کاهش مصرف انرژی را بر عهده بگیرید.
شارژ روزانه گوشی یک عادت آشناست، اما آیا می‌دانستید که شارژر حتی زمانی که شارژ آن تمام شده است به مصرف انرژی ادامه می‌دهد؟ شما می توانید با یک تعویض ساده محصول، کاری برای کاهش مصرف «قدرت خون آشام» انجام دهید.

با شارژرهای موبایل Galaxy مسئولیت شارژ طولانی و کاهش مصرف انرژی را بر عهده بگیرید.


شارژ روزانه گوشی یک عادت آشناست، اما آیا می‌دانستید که شارژر حتی زمانی که شارژ آن تمام شده است به مصرف انرژی ادامه می‌دهد؟ شما می توانید با یک تعویض ساده محصول، کاری برای کاهش مصرف «قدرت خون آشام» انجام دهید. جدیدترین شارژرهای موبایل ما یکی دیگر از گزینه های مفید برای کاهش اثرات زیست محیطی شماست. ایجاد این تغییرات روزمره به عقب نشینی آینده ما از پرتگاه کمک می کند.

طرح چهار نقطه‌ای سامسونگ "کهکشان برای سیاره" شامل هدف کاهش مصرف انرژی در حالت آماده به کار تمام شارژرهای تلفن همراه به کمتر از 0.005 وات تا سال 2025 است. در واقع، نسل فعلی شارژرهای موبایل 25 وات و 45 وات سامسونگ تنها 0.02 وات در حالت آماده به کار استفاده می‌کنند. تغییر به یک شارژر کم مصرف می تواند به شما کمک کند ردپای کربن خود را از بین ببرید. درباره اینکه چگونه شارژ کردن تلفن شما می تواند منابع گرانبها را تخلیه یا صرفه جویی کند، بیشتر بیاموزید.

رفع مشکل برق آماده به کار


ممکن است فکر کنید قطع کردن دستگاهتان به محض اینکه نماد باتری 100% زد، نقشی است که شما برای محیط زیست انجام می دهید، اما حقیقت این است که برای اینکه بتوانید یک گوشی هوشمند را به صورت لحظه ای برق تامین کنید، شارژرها در حالت آماده به کار می مانند و به مصرف برق ادامه می دهند. مگر اینکه آنها را از برق بکشید یا منبع برق خود را خاموش کنید. اگر شارژر قدیمی‌تری دارید، ممکن است مدت‌ها پس از اینکه گوشی خود را از برق جدا کردید، وات برق مصرف می‌کند. جدیدترین شارژرهای سامسونگ به محض اینکه دستگاه خود را جدا کردید به حالت خواب می روند—فقط زمانی که شارژر را دوباره وصل کنید «بیدار می شود».

مصرف انرژی در حالت آماده به کار به مدت طولانی به عنوان عاملی در اتلاف انرژی شناخته شده است. در سال 2012، سامسونگ مصرف انرژی در حالت آماده به کار شارژرهای دستگاه گلکسی را به 0.02 وات کاهش داد. اما مهندسان پیشرو گروه Power Solution در MX Business سامسونگ توانستند کارهای بیشتری انجام دهند و این تیم در تلاش است تا کارایی انرژی در حالت آماده به کار کارآمدتری را در شارژرها در سراسر طیف محصولات سامسونگ ارائه دهد.

بین سال‌های 2014 تا 2019، شرکت سامسونگ 542.3 میلیون شارژر فروخت که منجر به صرفه‌جویی کلی در مصرف انرژی حدود 350 میلیون کیلووات ساعت انرژی شد. این بدان معناست که این شرکت به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای 248039 تن یا معادل حذف 53943 خودرو از جاده‌ها به مدت یک سال کمک کرده‌ است. این یک گام کوچک در یک مسابقه حیاتی برای رسیدن به اقتصاد خالص صفر است.

حفاظت از سیاره کار ماست


من آموخته ام که دستیابی به کارایی انرژی به همه چیز بستگی دارد، از نحوه استفاده هر یک از ما از دستگاه های خود گرفته تا انرژی مصرفی در هنگام خاموش بودن،» وونسئوک کانگ، مهندس در گروه راه حل های MX Power سامسونگ. او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم بسیاری از مردم متوجه باشند که انرژی مصرفی تلفن‌های ما در حالت خاموش، تأثیرات بزرگی بر سیاره ما دارد.

Wonseok امیدوار است که شارژرهای Galaxy جدید مصرف کنندگان را ترغیب کنند تا با تغییر عادات روزانه خود و انتخاب پیشرفت هایی که مصرف انرژی را در خانه، محل کار و بازی کاهش می دهند، انتخاب خود را برای حذف مصرف انرژی جامعه انجام دهند.

Wonseok می‌گوید: «به‌عنوان کسی که معتقد است اقدامات کوچک می‌توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند، هیجان‌زده‌ام که کار من در نوآوری فناوری‌های صرفه‌جویی در انرژی می‌تواند به کاهش مصرف انرژی در جهان کمک کند و به کاربران Galaxy کمک کند زندگی‌های آگاهانه‌تری از محیط زیست داشته باشند.

هر بار که گوشی خود را از برق جدا می کنید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.


علاوه بر انتخاب یک شارژر کارآمد 25 وات و 45 وات، که به‌صورت جداگانه در نسخه‌های سفید و بلوک سازگار با اکثر دستگاه‌های Galaxy Ecosystem موجود است، به ایجاد چندین تغییر دیگر در تنظیمات باتری خود شارژها  دستگاه تان را طولانی‌تر شود.

ابتدا تنظیمات مراقبت از باتری و دستگاه را باز کنید، جایی که می توانید ویژگی محافظت از باتری را فعال کنید تا شارژ را تا 85 درصد ظرفیت باتری خود محدود کنید، که عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. در مرحله بعد، ویژگی Always On Display را خاموش کنید و باتری تطبیقی ​​را فعال کنید تا دستگاه شما به طور خودکار استفاده از باتری را برای برنامه‌های غیر مهم محدود کند. و اگر می‌توانید بدون پیمایش صاف در دستگاه Galaxy S، Note یا Z خود انجام دهید، حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را روشن کنید، که نرخ تازه‌سازی صفحه را از 120 هرتز پیش‌فرض به 60 هرتز تغییر می‌دهد. در نهایت، Limit speed CPU to 70% را فعال کنید. در مجموع، این انتخاب‌ها می‌توانند عمر باتری روزانه را افزایش دهند تا بتوانید گوشی خود را بیشتر از شارژر نگه دارید.

طرح های صرفه جویی در مصرف انرژی برای کاهش مصرف برق کلی و افزایش بهره وری انرژی در محصولات ما حیاتی هستند. تغییر از یک شارژر استاندارد به یکی از جدیدترین شارژرهای سامسونگ، شارژ سریعی را همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار کربن به شما می دهد. این انتخابی است که امیدواریم هر کاربر آگاه فناوری بتواند پشت سر بگذارد.

در فروشگاه آنلاین به فی شما می توانید محصولات مخلتف سامسونگ را با هم مقایسه و با ضمانت اصلی بودن کالا، کالای مورد نظر خود را خرید کنید. با توجه به اینکه به فی محصولات خود را با بهترین قیمت و تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    پیشنهادهای ویژه
    • کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      کابل HDMI حرفه ایی Kaiboer

      پشتیبانی از رزولیشن 2160 * 4096 60Hz پهنای باند: 18Gbps سازگار با 3D دارای خاصیت Ethernet کانال بازگشت صدا پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 نایلون غلاف پی وی سی بافته شده عایق: ورق محافظ مایلار ، مس قلع و پلی اتیلن فوم (ژاپن) اتصالات روکش طلا 24K بدنه فلزی قطر خارجی: 8.3 میلی متر
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • هدست   A4TECH HS-60

      هدست A4TECH HS-60

      رابط: جک3.5 میلی متری نوع گوشی:دو گوشی نوع اتصال: با سیم باتری: ندارد
      تماس بگیرید
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      کارت کپچر HDMI ای زد کپ مدل 283S

      EZcap 283S HDMI Capture Card این نوع کپچر یک کپچر HDMI حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
      ناموجود
      توضیحات بیشتر
    • کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      کارت کپچر ایزی کپ 280 با کیفیت HD مناسب برای ضبط ویدئو و گیمینگ

      280 Ezcap 280 HD Game Capture HD Video Capture هارد رکوردر EZCap 280، یک کارت کپچر بدون نیاز به کامپیوتر می باشد که قابلیت ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال را دارد.
      5,625,000 تومان
      افزودن به سبد